Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 21:20

Ooh wat gaaf zeg! Je grote kleine meid is een fotomodel geworden. Esmeetje Kroes... :D

Wendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 08:52

Leuk man!!!!
Zou het er in het vervolg wel even bij zetten dat ze fotomodel is :+

Twinklebel

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 09:09

Ja, ze krijgt nog een reputatie zo! Gouden Boktmerrieveulen 2009, ze heeft in de Paard en Spul gestaan, en nu dit! Beloofd wat voor de toekomst :D .

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 13:24

Fotogeniek is ze in ieder geval wel :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 13:38

En krijgt ze een leuke vergoeding voor haar supermodellenstatus?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 21:54

Zo, was vandaag weer leuk met het trailerladen. Maestro deed het erg goed, dat viel me beslist niet tegen. Volgende week wil ik weer gaan oefenen maar dat zet ik nog wel op het bord op stal. Chef was een beetje eigenwijs en zette Arjan en Karin lekker aan het werk. Esmeetje deed het ook erg goed en zowel Vera als Doutz kon je er gewoon insturen en die liepen vanzelf haha... :D

Karin, was jullie buitenritje goed gegaan? Nog een beetje met de andere kunnen genieten?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 21:55

Ja, ging goed he? Moeten we inderdaad weer vaker doen, oefenen. Esmee liep er eigenlijk ook best makkelijk in, alleen vind ze het nog best spannend als er wat achter haar gebeurd, dan komt ze snel naar buiten om te kijken.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 23:36

Laten we het erop houden dat het een enerverende rit was waarbij ik tot mn knieeen in het water heb gestaan en met volgelopen laarzen bijna van een bankje af flikkerde met opstappen :+ :D
Maar we hebben wel lol gehad :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 07:25

Was je wild, Kaar? Of doe je tegenwoordig wilde ritten...ben je crosstraining aan het doen, wou jeover het bankje....???

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 15:20

Dan houd ik mij en valko aanbevolen Lin! Laatste keer trailer laden was geen succes erop is zo gepiept maar zodra de stang erachter gaat raakt ie in paniek. Of meneer doet zn hoofd omhoog zodat hij hem stoot en vervolgens dat ook eng vind. Moeten eigenlijk een keertje wat leuks doen dan alleen maar dierenarts bezoekjes.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 15:47

Wat heb je gedaan dan Esther ? :)) Klinkt erg leuk.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 16:37

Je kan beter vragen wat Blando heeft gedaan :o

We gingen richting Schiedam en dan loop je over een soort dijkje en dat ging allemaal heel erg goed, Blando liep lekker voorop. Totdat er opeens links van hem een enorme witte plastic zak lag. Blando zag de zak, zette zichzelf in mag 3 in z'n achteruit, botste tegen Esther en Vera aan en draaide zich vervolgens heel snel om, om daarna in mag 3 proberen weg te galopperen. Dit allemaal op een vrij smal dijkje waarbij hij totaal niet meer oplette waar hij tegenaan botste of iemand de dijk afgegooid zou worden. Gelukkig kreeg ik hem wel weer vrij snel tot stilstand want ik zag de rest zich ook omdraaien en ik had geen trek om heel snel weer thuis te zijn.............. |( Uiteindelijk is Jessica van Kirin afgestapt en heeft de zak weggehaald en verstopt. Blando achter Kirin gezet en toen durfde hij er wel langs..............

We waren lekker onderweg toen moest Esther plassen maar eenmaal op Vera en dan eraf kan ze er niet meer op dus was Esther verplicht om te blijven zitten totdat we bij stal Zeeuw waren alwaar een bankje staat en een beetje struikjes en daar is Esther gaan plassen. Ware het niet dat het een beetje moerassig was daar en rijlaarzen een rits hebben aan de achterkant. Vandaar de natte voeten. Vera voor het bankje geparkeerd en dat bankje was een beetje glad maar Esther is er weer opgeklommen en toen bleek Vera hengstig, niet vooruit te branden en net zoals het bazinnetje even moeten plassen :D

Al met al een heel enerverend ritje en oja ik vergeet de crosmotoren nog op de heuveltjes waar de paardjes een beetje hupsig van werden maar verder wel braaf.............

Gaan de volgende keer weer mensen mee met onze rustige relaxte buitenritje :P ?

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 16:57

haha ja hoor ik ga voor de herhaling.... :D

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 17:00

Zullen we dan bepaalde gedeeltes even wissen voordat we een herhalingsversie hiervan doen? ;)

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 17:03

Hahahahahaha ja das wellicht wel handig :D

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 17:04

Blan heeft vanmiddag al lekker buitengespeeld in t zonnetje, hij stond alleen een beetje te neuroten in de paddock. Geen idee waardoor....

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 17:04

Denk dat we zeker het witte enge zak gedeelte maar wissen.......... en zeker op een smal dijkje :o

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 17:05

hahaha ja joh tis toch goed afgelopen. Zal vast niet het laatste obstakel zijn dat we gaan tegenkomen hoor

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 17:08

Ja gelukkig wel en ik ben wel heel erg blij dat Blando niet door galoppeerd in een ren galop als hij bang is en schrikt. Hij luistert gelukkig nog wel..........
Ga me verkleden en eens richting stal..............

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 17:10

Esther28 schreef:
Blan heeft vanmiddag al lekker buitengespeeld in t zonnetje, hij stond alleen een beetje te neuroten in de paddock. Geen idee waardoor....

Dat is lekker......... het is en blijft Blando soms weet ik ook niet eens waarom hij plots wegspringt in de bak :P

Wendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 17:49

Nou dames, dit klinkt hoopgevend voor volgende week. Kunnen we dan geen route nemen zonder smalle dijkjes??

Ik heb Blan nog een stukje mueslireep gevoerd vanmiddag, maar die vond hij toch niet zo lekker, raar paard.

Jeetje Es, is madam weer hensgtig? Naat gelukkig niet meer.

Uitslag van het bloedonderzoek was vandaag binnen. Ze is helemaal gezond, dus ik denk (en hoop heel hard) dat de wormenbesmetting zo'n aanslag op haar lijfje is geweest.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 21:52

Fijn dat ze helemaal gezond is.
Wat een avontuur. En een plastic zak. Klinkt als typisch Blando. :)) !
Ik ga morgen avond naar stal, leuk! Denk lekker even longeren ofzo. Gelukkig is het wel steeds langer licht!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 22:22

Whaha, wat een rit! En ja, paarden spiegelen, dus bazinnetje plassen, paardje plassen!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 08:03

:D
Afbeelding

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 10:27

Jetta schreef:
Whaha, wat een rit! En ja, paarden spiegelen, dus bazinnetje plassen, paardje plassen!

Haha ja nou je zou het haast denken :D
Wen: Komt goed, we zien het volgende week wel. Nuchtere Vera is dr ook nog he...die is niet zo snel van slag hoor