Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Chess schreef:schakel nu ook net de voice in, was effe vergeten. medicijnen hebben goed hun werk gedaan ben alweer aardig op de been. jeroen heeft het gelukkig naar zijn zin heeft weinig huiswerk dat kan hij op school doen en is vanmiddag met eenpaar vrienden in delft patat wezen eten was gratis er was een nieuwe patattent geopent er zaten op fietsen briejes voor gratis patat en milkshake oid hebben ze een heleboel briefjes eraf gehaald en gingen telkens halen en kregen het ook nog. hij had vanavond niet zoveel honger
misschien komt minous nog te voorschijn aniet je weet maar nooit
want ik miste mijn patatje gister haha
Jetta schreef:Heerlijk samen met Zaar met Storm gewerkt, hij was lekker relaxed en dan gaat ie in de Haflingermodus: rustig zijn rondjes stampen in werkpaardtempo. Dat kan ie dan uren volhouden, volgens mij. Ook handig voor de Pleasure, rust en regelmaat!
Straks lekker aan de bouillabaise en nog een stuk pizza van Kees de pizzabakker erbij...rood wijntje en dan met rooie wangetjes op de bank.
..niet eentje van zadeltje er op en we vinden het allemaal wel goed zo....er moet wel aan gewerkt worden zo te lezen!
Chess schreef:hihi soof ik zal het tegen jeroen zeggen dat hij je patatje heeft opgegeten en nee jet hij hoefde niet te kotsen heeft een sterke maag soms krijgt hij we allergische reacties van verse groenten daar kan hij niet zo goed tegen (oftewel zitt vaak te maauwen dat hij het niet lust) ,maar ja pubers he, en vooral je moeder geen gelijk geven dat doe je natuurlijk ook niet. zijn trouwens goeie pillen die ik heb gehad zag vanmorgen de wereld voor een doedelzak aan. is maar goed dat ik chess nog even had uitbesteed mijn reactie was iets minder zeg maar.
he rijd je mandy niet meer dan of pak je haar van de zomer weer op of ben je echt aan het afbouwen met haar, hoe oud is mandy nu?
en eetze amanda en veel plezier...
Maar volgende zomer willen we wel weer een buitenritje gaan doen hoor!