Ik ben net terug van stal, was niet eens de laatste.. dat waren denies en danits... hahaha die denise is echt zoooo langzaam en had idd wel een slachtoffer gevonden, die het nog leuk vond ook ga nu ff douchen en dan straks even mn ouders ophalen van rotterdam airport... hopelijk lig ik voor 1en op bed!! zucht
ik ga nog ff wat opruimen en dan lekker slapen! morgen wordt oma 90 gaan gezellig lunchen! en daarna WEER slaapdienst... tralalalaaaa we gaan lekker door!
goedemorgen, op mijn opleiding heb ik 1 vak of 2 per dag (dus een ochten of middag) en dat duurt dan de hele dag als het een saaie leraar is duurt het wel erg lang.
ThessaKeizer
Geplaatst: 29-10-10 08:34
Hey Amanda ook hier!!?? Gezellie! Al zin in shabu zondag!?? Ik wel heerlijk Goedemorgen trouwens iedereen!!! Wilde uitslapen vanmorgen aangezien het mijn laatste vakantiedag is, hoor ik ineens een harde klap beneden, dus hoppa wakker en kijken wat er is. Staat op de schouw een grote foto op linnen die nog opgehangen moet worden en die was naar beneden komen zetten. Alle vier de honden zaten verschrikt achter de tafel, hahahah Nou ja nu ben ik dus wakker, ga me maar aankleden dan.