"in de loop van de ochtend gaat het in westen af en toe regenen" dat is dan vast tijdens t buitenzetten...
Cer schreef:"in de loop van de ochtend gaat het in westen af en toe regenen" dat is dan vast tijdens t buitenzetten...vast wel en dan wordt het er na droog
Nope, kom gewoon net mijn bed uit rollen. Ik heb de dokter maar weer eens gebeld en die vind toch dat ik maar even langs moet komen, dus dat ga ik zo maar even doen.@ angelique: het zag er gister echt super uit . Ben er echt blij mee. @ jarrah: mag ik mee in de koffer?? Hebben we alweer een mysterie gast?
@Kim: Ik denk dat je nog zeker een week rustig aan moet doen Ooooh nog een dagje en dan is het weekend!!
Als je minder dan 20 kilo weegt kan je in de koffer hoor Kim Succes bij de dokter.. ik hoop dat het meevalt
jarrah schreef:Als je minder dan 20 kilo weegt kan je in de koffer hoor Kim Succes bij de dokter.. ik hoop dat het meevalt dat wordt afvallen
Cer schreef:@Kim: Ik denk dat je nog zeker een week rustig aan moet doen Ooooh nog een dagje en dan is het weekend!!ownee.... Hoe moet dat dan met Venga...???
Zo leuk,zit je in je huiskamer staat er ineens een vreemde vent voor het raam om de boel te schilderen.
Istie leuk Du?? Heeft ie een snor? Of een bril? Kimbaie schreef:ownee.... Hoe moet dat dan met Venga...??? Oh jee!!!
taverno schreef:nouuuu,het is niet zo`n lekker ding als van de reclame helaas.Geen snor,geen bril maar.. ... is hij leuk om naar te kijken. Reclames worden te mooier weergegeven dan het werkelijk is.
Splinter schreef:rood haar bolle wangen?? geen rood haar,beetje bolle wangen.Hij is nu denk ik eten,ik kan hem even niet goed bekijken.
Splinter schreef:rood haar bolle wangen?? Dan is het Bill hahahaha die weet ik nog van vroegah Met rood haar en bolle wangen
Hij is veel te jong voor mij en ik hoor hem net zeggen dat hij maagzuur heeft. En volgens hem komt er een buitje aan.Zijn maat heet Theo!