Kan iedereen gebeuren toch? Had ik niet kunnen voorkomen (naja, of niet zwemmen, maarja...). Ik bereid me wel voor op commentaar.
Jill_
Geplaatst: 25-05-10 17:38
Zo carola heeft een hele paardenverzameling! Wel een leuk schimmeltje
Leuke foto's van Onora! Joris raakte in de stress van de 2 paardstrailer, gelukkig heb je wel lekker gereden! Balen dat het niet zo goed gaat Henrike En Estelle ook weer in het topic
Gelukkig is er niks ernstigs gebeurd Natalie
Had gister wedstrijd, was 2x 1e met 190 en 192 Zat net te kijken, Estelle, Dyanne en ik hebben nu evenveel punten in de L2, misschien een leuk lesgroepje voor Ermelo
Damelza
Geplaatst: 25-05-10 18:02
xCarolaa schreef:
Ja toen deed ik ook B met de vos .
We hebben er nu 12 in totaal. 1 jaarling merrie, een merrie van 2, 4 ruintjes van 3, 2 merries van 4, 2 ruinen 5, 1 merrie van 5, en de oudste op stal een merrie van 6.
wow dat zijn er veel zeg
ik heb alleen Elvis
Damelza
Geplaatst: 25-05-10 18:06
Jill_ schreef:
Had gister wedstrijd, was 2x 1e met 190 en 192
gefeliciteerd
riannhuh
Geplaatst: 25-05-10 19:05
hebben jullie ze vooral voor de handel dan carola? aangezien de oudste nog maar 6 is
mijn paard was gisteren even een grapjas ik was 's ochtends vroeg aan het uitmesten en toen was het nog een beetje frisjes, dus jas aangedaan. toen kreeg ik het warm dus jas in de voerbak gelegd. toen ik klaar was paard weer in de box gezet en jas helaas vergeten... kom ik later weer, heeft hij mijn hele jas uit elkaar zitten scheuren, er is echt helemaal niks meer van over
@riannuh Uh, ja me vader vind het leuk om goedkoop wat vermagerde paarden/veulens enzo te kopen. De3 jarigen zijn al hun hele leven bij ons, paar bij ons geboren en paar gekocht. 1 daarvan sterk vermagerd voor een spotprijsje, en er groeit een gigantisch leuk ding uit ^^.
Die van me zusje zag er ook niet uit toen we der kochten, maar gaat nu al 't M springen in.
Ja het is vooral voor de handel ;p, alleen mijn vosje houd ik ( als het allemaal kan ) tot ik naar de paarden ga.
Valt op zich wel mee, ik rijd er nu 2 en me zusje ook. Beide hebben we er 1 in de wedstrijden lopen en de ander is er nog net niet klaar voor.
& dan moet er nog een NF merrie weg, echte kinderpony en wij vindne er niks aan omdat ze met beleren zelfs niks deed ;o. Nja, die is een beetje over .. & word dan af en toe gereden. En 1 nogal moeilijke Welsh staat nu op trainingsstal omdat je der gewoon niks mee kan en we toen hebben besloten hem gewoon in te laten rijden door een iemand die het echt goed weet zegmaar, want het is een pittig ding. Is ook nog maar net gecastreert.
Een uur en een kwartier zónder trailer vanaf hier Ik dressuur nooit verder weg dan 10 minuten met de trailer Voor springen mag het wel wat verder en met crossen kan het niet ver genoeg Maar zo dressuur en springen gecombineerd ga ik wel
Jetske
Geplaatst: 25-05-10 21:19
Waarom doen ze die kampioenschappen niet eens wat noordelijker, ipv steeds daar in het zuiden ? Omdat hier niet echt goede locaties zijn, ja
Weet er al iemand of die meedoet in Tessel de sgw ?
Ik doe waarschijnlijk wel mee, de B is dan p zondag. Dan gaan we vrijdag heen, naar hotel ofzo iets en dan ergens pony's stallen en dan zaterdag even voor fotoshootje naar het strand en dan zondag de wedstrijd en weer terug naar huis. Dat was wel een goed idee van mijn papa