Mirjam had mij een berichtje op hyves gestuurd, in eerste instantie dacht ik echt van: Huh? Wie ben jij?
Maar toen vertelde ze dat ze Blando deed.
Ziet eruit als een leuk meisje. 
Gekke Spetter..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heel suf gezicht want het gaat heel langzaam en er zit helemaal niets, uiteindelijk ging hij gewoon normaal over de hoefslag heen.
(had t ook al in de agenda gezet)
amber2202 schreef:zo.. autorijden ook weer gehad..
nu ff cd's aant branden en zo ff spulletjes vast pakken voor vandeweek..
Pres, paasdag wordt gezien als zondag, dus denk wel dat we ze moeten buiten zetten en binnehalen(had t ook al in de agenda gezet)
nog ff 2 daagies werken en dan ff relaxen..
maaar... eerst naar tentenkamp woensdagochtend met Zuster en Danitsja
De goulash was lekker vanavond ..
Naoom_ schreef:Oke mooi, ze was er af gevallen las ik?
Ja woensdag ging goed, hij had weer wat nieuws achterin de bak verzonnen, dan is het ineens heel "eng" en gaat hij stilstaan en achteruit lopen.Heel suf gezicht want het gaat heel langzaam en er zit helemaal niets, uiteindelijk ging hij gewoon normaal over de hoefslag heen.
Princesspres schreef:amber2202 schreef:zo.. autorijden ook weer gehad..
nu ff cd's aant branden en zo ff spulletjes vast pakken voor vandeweek..
Pres, paasdag wordt gezien als zondag, dus denk wel dat we ze moeten buiten zetten en binnehalen(had t ook al in de agenda gezet)
nog ff 2 daagies werken en dan ff relaxen..
maaar... eerst naar tentenkamp woensdagochtend met Zuster en Danitsja
De goulash was lekker vanavond ..
hoelaat ga je woensdag ochtend naar tentenkamp?
pressie wilde dan namelijk ook gaan

spettertjuh schreef:Naoom_ schreef:Oke mooi, ze was er af gevallen las ik?
Ja woensdag ging goed, hij had weer wat nieuws achterin de bak verzonnen, dan is het ineens heel "eng" en gaat hij stilstaan en achteruit lopen.Heel suf gezicht want het gaat heel langzaam en er zit helemaal niets, uiteindelijk ging hij gewoon normaal over de hoefslag heen.
Ik denk dat Blando er een spelletje van maakt en ik denk dat ik maar eens heel boos ga worden op hem als hij weer bakkabouters gaat zien. Tenminste als ik ooit nog eens in de bak ga rijden want tot nu toe ga ik iedere keer naar buiten en dat is gewoon zoveel leuker.............

amber2202 schreef:hahaha.. Gezellie Pres!
Zullen ze toch wel hebben witte anky's??
vaak hebben ze ook zo'n aanbieding met Anky's dat je dr 2 voor 15 euro minder heb ofzo..
ik stop mn lijst vast in mn portomonnee kan ik die niet vergeten

nog mensen die ook willen?
) Binar schreef:Mogguh
Ik heb ook wel beetje last van de zomertijd...ben echt beetje duf en kwam ook moeilijk bedje uit!
Leuk die pufferpads (zijn niet superdik, maar wel dikker dan gewoon dekje) maar heb niet nodig en geen geld![]()
Vandaag hebben we officieel een naarling en geen veulen meer![]()
![]()

maar helaas, werd er wakker van 
ik zie de taart vannavond wel