Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:Kennen jullie trouwens een pony Windy? Die zou op Veldt gestaan hebben.
[OV] [EG]Tornado/manege veldt

LIQUITA schreef:meelen schreef:Leuk!!! Veel plezierVandaag gaan we naar het Dolfinarium.
Ze zeggen dat het kl*teweer wordt, maar op buienradar komen de buien pas in de avond.
Nah ja, we zien wel. Plu mee whahaha..

LIQUITA schreef:meelen schreef:Kennen jullie trouwens een pony Windy? Die zou op Veldt gestaan hebben.
[OV] [EG]Tornado/manege veldt
Warrig verhaal...zegt me niks in ieder geval.

winnitou schreef:Heb je het leuk gehad meelen. Was van de week ook aan het kijken voor dolfinarium. Wil met Rowan naar de sinterklaasshow maar kwam er achter dat dan de rest van park dicht is.

winnitou schreef:Nu doet mijn ketel het weer niet. Word er even helemaal niet goed van. Iedere keer weer wat. Als er nu nog wat is ga ik heel hard gillen. Of er vanavond iemand komt konden ze niet zeggen. Hebben het erg druk. En oude mensen en lekkages gaan voor (daar heb je toch incontinentiemateriaal voor). Vandaag is het campingseizoen afgelopen. Sta ik thuis ook nog water te koken voor de afwas.
meelen schreef:winnitou schreef:Heb je het leuk gehad meelen. Was van de week ook aan het kijken voor dolfinarium. Wil met Rowan naar de sinterklaasshow maar kwam er achter dat dan de rest van park dicht is.
Ja ja, het was erg leuk.
Wat jammer dat dan de rest van het park dicht is. Ik heb er eigenlijk niet zo naar gekeken hoe of wat met Sinterklaas. Is de entree zeker ook minder duur hahaha
Wij hadden trouwens ook 60 euro mazzel op de entree, we hadden zegeltjes gespaard van de Total.