ATE schreef:balen maar hoe dan ook ik ga 7 maart meedoen denoods op lotje hahahahahahaha
oliebol jo!!!! als het niet gaat met ate, trekken we gewoon een ander paard uit de kast hoor!!! kan je niet missen!!!!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
_sandra schreef:ATE schreef:balen maar hoe dan ook ik ga 7 maart meedoen denoods op lotje hahahahahahaha
oliebol jo!!!! als het niet gaat met ate, trekken we gewoon een ander paard uit de kast hoor!!! kan je niet missen!!!!!
winnitou schreef:En er was er op de manege een die dacht dat ie wel weg kon komen na eerst tegenmijn auto aan te hebben gereden.
Had gelukkig getuigen die meteen zijn nummerbord hadden genoteerd.
Kan dus morgen naar het politie bureau om aangifte te doen
. 
_sandra schreef:ATE schreef:balen maar hoe dan ook ik ga 7 maart meedoen denoods op lotje hahahahahahaha

LIQUITA schreef:winnitou schreef:En er was er op de manege een die dacht dat ie wel weg kon komen na eerst tegenmijn auto aan te hebben gereden.
Had gelukkig getuigen die meteen zijn nummerbord hadden genoteerd.
Kan dus morgen naar het politie bureau om aangifte te doen
Sjeemig, dat meen je niet. Ze zijn dus gewoon weg gereden? Gelukkig dat iemand het nummer heeft genoteerd.
LIQUITA schreef:ATE schreef:Of op Liquita ?!ja komt wel goed san
ik moet toch net als dat je geen eigen paard heb net zoveel betalen ga dan wel op manege paard jolien denk ik dan hahhahahaa moet wel iemand anders opzadelen durf niet manege paarden stal in
winnitou schreef:He jaggieIk had dat busje al zien staan daarvoor en een gek gevoel gekregen maar meer met betrekking tot de zadeldiefstal in Oostzaan.
Bleek deze ook niet van onze manege te zijn maar van manege Zunderdorp (had ie gezegd), kwan even kijken...
Kreeg toch een gek gevoel maar heb in iedergeval zijn kenteken. dus als er binnenkort zadels weg zijn .............