Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Elja schreef:Ik had het wel leuk gevonden als Ellen op Jumpy mocht
Ze had het vorige week echt leuk op em.

En ik zeg dan geen nee. 
zo'n gezicht op een ander. Berlingo is ook wel heel wat anders dan Jumpy, en ben er toch op gegaan, en 't ging niet slecht.
Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar jou lesgeven!!
We gingen ook nog schouderbinnenwaarts doen, dat vond meneer nog erggg moeilijk! Maar deed het uiteindelijk wel een paar stappies!

!
?

Ondanks die paar weigeringen..
Hij vond het wel weer leuk toen hij er echt overheen ging! 
Jane_ schreef:
fryskhynders schreef:Hoi meiden,
Een tijdje geleden werd er in het topic gespeculeerd over wie nou de nieuwe instructeur/instructrice zou worden, ook ik was hier zeer benieuwd naar.
Maandag ging de telefoon, frans vroeg of ik misschien geintresseerd was in de vacature.
Helaas kreeg ik in diezelfde week ook de uitslag van een MRI scan waaruit gebleken is dat ik dus een hernia heb. Hierdoor zag ik mijn droom al in duigen vallen.. Ware het niet dat Frans er toch nog over na wilde denken..
En jullie raden het nooit! Maar hier staat de nieuwe instructrice van Manege Belle Epoque! jaja, ik ben aangenomen!
Ik mag maandag beginnen, en zal maandag en vrijdag, en mischien ook zaterdagen les gaan geven.

Melanie_B schreef:Pff... Gister was ik wel even boos op Jump!
Hij liep telkens door mijn hand heen, telkens wou hij maar scheuren.. Zette ik hem op de volte, ging het prima! Maar gingen we weer recht uit, liep hij hoe dan ook door me hand heen.. Dus heb hem een stuk of 2 keer tegen het schot gezet. Na de les ging ik naar Frans hoe ik het nou beter kon oplossen, en hij vond wat ik nu deed heel goed. Zo leert hij dat hij naar me moet luisteren want tegen het schot aan lopen heeft weinig zin... Hij zei ook dat het niet aan mij lag, want ik zat er volgens hem heel stil op...Dus naja, deed 't dus toch nog niet zo verkeerd.. Er zaten wel fijne stukken bij.. Mooi ze koppie waar het hoort..We gingen ook nog schouderbinnenwaarts doen, dat vond meneer nog erggg moeilijk! Maar deed het uiteindelijk wel een paar stappies!

Astor schreef:Melanie_B schreef:Pff... Gister was ik wel even boos op Jump!
Hij liep telkens door mijn hand heen, telkens wou hij maar scheuren.. Zette ik hem op de volte, ging het prima! Maar gingen we weer recht uit, liep hij hoe dan ook door me hand heen.. Dus heb hem een stuk of 2 keer tegen het schot gezet. Na de les ging ik naar Frans hoe ik het nou beter kon oplossen, en hij vond wat ik nu deed heel goed. Zo leert hij dat hij naar me moet luisteren want tegen het schot aan lopen heeft weinig zin... Hij zei ook dat het niet aan mij lag, want ik zat er volgens hem heel stil op...Dus naja, deed 't dus toch nog niet zo verkeerd.. Er zaten wel fijne stukken bij.. Mooi ze koppie waar het hoort..We gingen ook nog schouderbinnenwaarts doen, dat vond meneer nog erggg moeilijk! Maar deed het uiteindelijk wel een paar stappies!
Hier had ik nou ook last van! Dat hij gewoon maar door en door bleef sjeezen!
OP de volte ging het een stuk beter maar als ik inderdaad recht door ging ging hij weer harder.
En ook als de andere galloperen wilt hij alleen maar hard drafen en stiekum ook galloperen
Ik zat er ook nog aan te denken om hem tegen het schot aan te zetten haha.
Maar als je zag hoe hij daar ging sjeezen! 

Maaikeee schreef:Jaa idd, hij is nu nog steeds in die uitprobeer fase,
dus als ie de kans krijgt bij halfgevorderd dan pakt ie hem..
En gaat ie het bij de rest ook proberen
fryskhynders schreef:Van harte lieve meid!!!Hoi meiden,
Een tijdje geleden werd er in het topic gespeculeerd over wie nou de nieuwe instructeur/instructrice zou worden, ook ik was hier zeer benieuwd naar.
Maandag ging de telefoon, frans vroeg of ik misschien geintresseerd was in de vacature.
Helaas kreeg ik in diezelfde week ook de uitslag van een MRI scan waaruit gebleken is dat ik dus een hernia heb. Hierdoor zag ik mijn droom al in duigen vallen.. Ware het niet dat Frans er toch nog over na wilde denken..
En jullie raden het nooit! Maar hier staat de nieuwe instructrice van Manege Belle Epoque! jaja, ik ben aangenomen!
Ik mag maandag beginnen, en zal maandag en vrijdag, en mischien ook zaterdagen les gaan geven.

Astor schreef:Annika: Wat leuk zeg meis! Vind het echt super voor je!!
Ik hoop dat je niet teveel last van je rug zult krijgen!
Heel veel sterkte met les geven want we hebben er toch prutsers tussen zitten haha
Ik kom ook wel een keer bij je lessen want volgens mij heb je wel een fijne manier van lesgeven!

Melanie_B schreef:Elja schreef:Ik had het wel leuk gevonden als Ellen op Jumpy mocht
Ze had het vorige week echt leuk op em.
Tsja, ken ik niets aan doen.
Frans deelt mij erop in..En ik zeg dan geen nee.
En ja, vindt het wel jammer als ik er niet op zit, maar ik ga niet metzo'n gezicht op een ander. Berlingo is ook wel heel wat anders dan Jumpy, en ben er toch op gegaan, en 't ging niet slecht.
Gelijk heb je! Ik ga in de trein leren!
Anders komt er nooit wat van..