Melanieetjuh schreef:Ruzie/discussie gestopt?
Nou mijn msn blijft maar knipperen

Geloof dat al die mensen te gelijk iets te veel werd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanieetjuh schreef:Ruzie/discussie gestopt?

Iriis_ schreef:Broccoli schreef:![]()
Ik wou dat het allemaal eens ophield.
Ben het soms zo beu. En mensen vinden me er allemaal zo goed uitzien!
En ik, ik vind mezelf walgelijk. Walgelijker dan ooit.![]()
Maar ja, voel me een beetje depri of zo.
Morgen ook wegen. Dat heeft zo een grote invloed nog steeds.
Wat is er wagelijk aan jou als ik vragen mag?
Kirsten_S schreef:Dank je wel! Super lief!!Broccoli schreef:Het kost mij heel veel moeite met korte mouwen te lopen. Maar ik moet accepteren dat het een deel van me is geworden. En ik wil niet mijn hele leven met lange mouwen lopen, maar moeilijk is het zeker.
Ook voor anderen idd.
Het is miss een klein ding , maar het is een stap in de goede richting! En dat moet je niet vergeten! Je moet niet denken dat alles meteen met grote stappen vooruit gaat en dat je ineens beter bent. Je bouwt zulke dingen op en langzamerhand gaat het steeds beter, ook al zou je dat niet snel merken.
Je moet jezelf ELKE dag afvragen, wat maakt mij gelukkig (voor die dag) en ookal is het een kleine miniscure ding zoals de stal uitmesten of wandelen. En ook al gebeurd er iets wat niet leuk is, laat dan niet je hele dag verpesten maar je richten op die kleine dingen. Het zal vast een keer niet goed gaan, maar niet meteen zeggen dat het altijd slecht en stom gaat , maar bedenken wat er al is goed gegaaan! Je kan weer rijden op Dunja, je hebt een stel goede vriendinnen erbij gekregen, je ligt niet meer in het ziekenhuis, enz.. (kleine dingetjes zijn ook positief, het hoeven geen grote dingen te zijn!) En er zullen vast nog velen leuke dingen zijn geweest. en als het niet goed gaat denk dan terug naar die goede oude tijd waar je nog lachde en plezier maakte ! Als je zo blijft denken gaat het steeds beter! Niet terug denken naar de tijd waar het slecht met je ging! Kom op!
Iriis_ schreef:Broccoli schreef:![]()
Ik wou dat het allemaal eens ophield.
Ben het soms zo beu. En mensen vinden me er allemaal zo goed uitzien!
En ik, ik vind mezelf walgelijk. Walgelijker dan ooit.![]()
Maar ja, voel me een beetje depri of zo.
Morgen ook wegen. Dat heeft zo een grote invloed nog steeds.
Wat is er wagelijk aan jou als ik vragen mag?

Broccoli schreef:Dat alles aan mij zo dik is geworden.

Melanieetjuh schreef:Ojhaa..
hebben jullie nog gespiekt bij Nickepick?
Zite er weer goed uit
Ze ligt wel veel, maar daar ga ik nmiets achter denken, 1 ik word anders gék.. en 2; heeel veel paarden liggen veel
Jane_ schreef:Melanieetjuh schreef:Ojhaa..
Zite er weer goed uit
Ze ligt wel veel, maar daar ga ik nmiets achter denken, 1 ik word anders gék.. en 2; heeel veel paarden liggen veel
Kimara van Ayla ligt ook continu mop

zou ik mook veel liggen Broccoli schreef:Dat alles aan mij zo dik is geworden.
Dat hoort bij een vrouw! Annie_ schreef:Ik ga me boek lezen
Was van plan hem ooit voor school te lezen, maar niet gedaan.
Wel een verslag er over geschreven![]()
Het boek.
Een schitterend gebrek .
Truste zie je morgen iris![]()
Niet te veel banketstaaf meer
Kijk maar naar mijn kont, die word met de dag groter, aangezien daar al het vet heen gaat. Waarom het niet naar me borsten gaat weet ik niet, maar dat heb ik gerespecteerd dat ik daar niks aan kan doen en het niet anders word. Mensen moet jou maar accepteren hoe je bent, en anders kunenn ze opzouten!! Jane_ schreef:Broccoli schreef:Dat alles aan mij zo dik is geworden.
Oh meid![]()
Zo zie jij jezelf natuurlijk!
Maar wij zien Nadine
Nadine die altijd behulpzaam, gezellig, lief, grappig en leuk en nog zoveel meer dingen is
Melanieetjuh schreef:Ojhaa..
Zite er weer goed uit
Iriis_ schreef:Broccoli schreef:Dat alles aan mij zo dik is geworden.
Vind je mij dik?
Want vergelijk je jezelf wel eens met anderen?
Dan zul je pas zien dat je echt een prachtig lichaam hebt als je iets steviger bent!
Vind jij als je ze heeel slank bent jezelf van mooi? Of voelt het gewoon alleen maar fijner voor jezelf?
Want ik zou juist heel onzeker worden als je ik zó slank ben dat iedereen naar me kijkt van 'goh wat is zei slank'
Misschien klinkt het hard, maar ik ben er zo benieuwd naar! Je moet echt trots zijn op een wat voller lichaam!
Mooie vormen, en lekkere reet!Dat hoort bij een vrouw!
Dusssss laat de patat maar komen!
Broccoli schreef:Maar ik ben niet meer slank.
Kirsten_S schreef:Als er een iemand niet dik is ben jij het! Vroeger heb ik dat ook gehad dat ik zo perfect mogelijk moest zijn. Maar dat deed ik niet voor mezelf! Maaar voor anderen! Omdat hun er volgens mij altijd geweldig uit zien, en alles kunnen hebben! Maar nu maakt het me niet meer uit en vind ik het juist geweldiig als ik aankom, als het voor mij maar niet aan de verkeerde plek komt. Je moet trots zijn op je rondingen en niet bang zijn om ze een beetje opte vullen met een paar hotdogsKijk maar naar mijn kont, die word met de dag groter, aangezien daar al het vet heen gaat. Waarom het niet naar me borsten gaat weet ik niet, maar dat heb ik gerespecteerd dat ik daar niks aan kan doen en het niet anders word. Mensen moet jou maar accepteren hoe je bent, en anders kunenn ze opzouten!!
Broccoli schreef:Maar ik ben niet meer slank.

(dat is dan niet naar de meiden hier bedoeld, maar ik weet gewoon dat er gepraat wordt). Ik weet dat het al zo ontiegelijk vaak gezegd is, maar je moet niet zo onzeker zijn!. Je hebt een prachtig lichaam (je bent zelfs véél te mager). Net wat Iris zegt, hoe voller, hoe mooier!. Een reet, tieten, het hoort gewoon bij een vrouw!. Enneh, mijn PM box staat ook áltijd open voor jou.
Melanieetjuh schreef:PRECIES!!!!!!!
Jij betekend echt zoveel!! Niet nromal.
Je wilt àltijd iedereen helpen. altijd. bent ontzettend lief, en ongelooflijk mens ben jij!!
ook vanmorgen met Victor.. Ik weet gewoon dat ik tegen jouw kan zeggen`Nadine wil jij Vic een zadel op leggen`.
Je bent echt SUPER!! Dat doet niet iedereen zomaar voor me. Je wilt met alles me helpen.. Op jou kan je aan
?!
! Kirsten_S schreef:Als er een iemand niet dik is ben jij het! Vroeger heb ik dat ook gehad dat ik zo perfect mogelijk moest zijn. Maar dat deed ik niet voor mezelf! Maaar voor anderen! Omdat hun er volgens mij altijd geweldig uit zien, en alles kunnen hebben! Maar nu maakt het me niet meer uit en vind ik het juist geweldiig als ik aankom, als het voor mij maar niet aan de verkeerde plek komt. Je moet trots zijn op je rondingen en niet bang zijn om ze een beetje opte vullen met een paar hotdogsKijk maar naar mijn kont, die word met de dag groter, aangezien daar al het vet heen gaat. Waarom het niet naar me borsten gaat weet ik niet, maar dat heb ik gerespecteerd dat ik daar niks aan kan doen en het niet anders word. Mensen moet jou maar accepteren hoe je bent, en anders kunenn ze opzouten!!
Iriis_ schreef:Broccoli schreef:Maar ik ben niet meer slank.
Vergelijk je jezelf dan wel eens met een ander?