Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, ik gaat mezelf morgen even herinneren dat ik 26/08 en 27/08 vrij moet nemen van mijn werk
. Maar dat is geen probleem
.
. En kan ook niet slapen 's middags want dan moet ik weer in de trein richting Krommenie...
Arme Es, je hebt een zwaar leven. Maar 's avonds mag je je bedje in
(ook goed, jeeh)
weer op tsjimme ingedeeld. Ik zou ragna niet erg vinden en Bowie ook niet, maar moet tussen door wel beetje afwisselen. 

) (oké vooruit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Astigmatisme_%28aandoening%29 ) *ik ga nog even googlen*
) opeens ontstaan of heb je dat eigenlijk je hele leven al? En toch maar voor een bril gaan i.p.v. lenzen? (Oeps, dat waren 2 vragen)
Mijn moeder was in Shok dat ze dit niet wist. De schoolarts heeft dit normaal al door, maar die heb ik geweldig om de tuin geleid
En ik heb een brillenhoofd, en daardoor nog harder gelachen bij die opticien (zie mij maar eens een bril op te meten). Op een gegeven moment lag echt de hele zaak dubbel (er waren nog mensen aan het wachten... ik nam wat tijd in beslag
)
) kunnen uitzoeken?
staat me verassend goed, voor een bril.
) Waarom dan toch een bril en geen lenzen?
Alleen duurde het even voordat ik er een vond die me stond. Geloof me, de hele brillenzaak (er was een mamma met een klein kindje + vriend en nog een mamma met drie kindjes) lag dubbel om sommige brillen die ik op had (en het commentaar dat ik daar dan weer bij gaf
), zo goed stonden ze

Nee, maar het is zo leuk om sommige dingen aan te dikken en die opticien deed er hartstikke interessant over. (Hij vond het zo leuk dat ie zo'n gevalletje in de winkel had
) 
Ja, gehad. Sorry dat ik even niet mobiel was.
dan wordt je wat makkelijker
Verder ben je best gezellig hoor (Om ook even een positieve eigenschap te noemen)