nou ik hoop dat die van mij nog te redden is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Banjer schreef:

Liesje89 schreef:Banjer schreef:
Ik zie zowat niks.
Wat was er met wilde ganzen of zoiets???
Vera bedankt?
Ik kan het behalve niet zien ook niet verstaan
Uitleg wanted, dead or alive!!!!
het eerste liedje dat ze zingen dat is "Vera bedankt"... dan zou je mij kunnen zien springen in de zaal... en die ganzen... dat zeggen ze als het goed is zomaar
heb er echt geen zin in hihi

Uprica schreef:Ik zit weer op me werk te niksen er is niemand en er is geen ene reuk te doen
Nee ga vanaaf naar valko en ik hou helemaal niet van valko
@ kel bedankt voor je opsteker! vind mezelf idd nooit leuk op een foto, behalve waar ik op valko zit, die gaat wel, hihihi

jammer dat die in mn quote nog wel zo staat
Reclammuuuh 
Kendera schreef:Ennuhm Wan en Car.. wel deze foto's op hyves zetten he met mijn vanesjuh.nl eropReclammuuuh
De foto's op cd zijn allemaal zonder extra randje en lijntje en ook zonder vanesjuh.nl
Die reclame op hyves is kapotlauw weeeetjjeeuuhhhhh
Uprica schreef:Kendera schreef:Ennuhm Wan en Car.. wel deze foto's op hyves zetten he met mijn vanesjuh.nl eropReclammuuuh
De foto's op cd zijn allemaal zonder extra randje en lijntje en ook zonder vanesjuh.nl
Die reclame op hyves is kapotlauw weeeetjjeeuuhhhhh
Tuurlijk doe ik dat ze staan ook al hier in me profiel!
jammer dat ze zonder randje zijn op de cd rom ( wel logisch ) anders laat ik john het wel bewerken als dat kan?? die kan dat veel beter dan ike.
maar wist niet of je dat mooi vond

Uprica schreef:nee joh, dat kost alleen maar meer tijd voor jouw en je heb het al zo druk ermee! hihihi
Als John het ook kan is het goed joh.
Altijd hard willen lopen haha
Kendera schreef:hoe ging het gister met lisa??
Want ik heb nog niet zoveel mooie foto's van hem.
Noesie schreef:Gave foto's Vanes!
Die black van Sanne is ook erg gaaf geworden! Valko komt qua kleur wat moeilijker uit maar is ook stoer! Die met jou erbij vind ik ook leuk hoor Wan!
Ruby staat er ook mooi op met Kris!
Veer: het is moeilijk te volgen hoor op die video.. Maar waarom zongen ze dan eigenlijk Vera bedankt?
Zoi2003 schreef:Wat een onwijs mooie foto's!!!!![]()
Dat belooft wat voor de bruiloft![]()
Vera had op het podium gestaan, begreep ik van haar
Dus vandaar Vera, Bedankt!![]()
Wat een weekend zeg, blij dat we weer het 'normale' leven kunnen oppakken![]()
Heb nog steeds spierpijn in m'n arm van die Lisa