xan schreef:Hi Winnitou, moet je ff zeggen dat Xandra al voor de kar heeft gestaan en door het bos heeft gereden.
Wanneer mogen we mee??
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xan schreef:Hi Winnitou, moet je ff zeggen dat Xandra al voor de kar heeft gestaan en door het bos heeft gereden.
xan schreef:Meiden, ik heb nog een leuk berichtje.
Heleen is geslaagd voor haarlesgeven.
Jullie kunnen haar feliciteren op haar email: rob.heleen@kpnplanet.nl

winnitou schreef:xan schreef:Hi Winnitou, moet je ff zeggen dat Xandra al voor de kar heeft gestaan en door het bos heeft gereden.
Wanneer mogen we mee??
xan schreef:Wat is deze week een gezellige avond om weer eens op de manege langs te komen ????? Roep eens wat !

incognito schreef:xan schreef:Wat is deze week een gezellige avond om weer eens op de manege langs te komen ????? Roep eens wat !
Donderdag natuurlijk....![]()
![]()
[/quote]

incognito schreef:Zucht... die quots....
GEZOCHT.... beschuitbus.....

meelen schreef:@Xan, zet die fietsjes op Marktplaats, dan ben je ze zo kwijt hoor.
xan schreef:Ate en Liquita, hoe was jullie ritje zondag ????
Het was wel lekker weer. Zijn jullie nog veel op de foto gegaan bij de molens ???
ilse heeft ate gereden xan schreef:meelen schreef:@Xan, zet die fietsjes op Marktplaats, dan ben je ze zo kwijt hoor.
Ja daar staan ze ook, maar ik zag net bij Incognito ook iets te koop staan, dacht hé dat is leuk ga ik ook proberen.
Maar het loopt nog niet zo met de fietsjes, het is ook vakantietijd, niet zo handig van ons.
Je weet maar nooit wie dit hier nog leest.
ATE schreef:xan schreef:Ate en Liquita, hoe was jullie ritje zondag ????
Het was wel lekker weer. Zijn jullie nog veel op de foto gegaan bij de molens ???
ik ben niet meegeweest was erg brak na zaterdagilse heeft ate gereden

ATE schreef:ik ben niet meegeweest was erg brak na zaterdagilse heeft ate gereden

ATE schreef:ik ben niet meegeweest was erg brak na zaterdagilse heeft ate gereden

incognito schreef:Motor staat ook op marktplaats. Dacht dus ook..he laat ik eens onderschrift proberen.
Helaas loopt het bij ons ook geen storm.

incognito schreef:Freek wil![]()
![]()
Ik zeg weltrusten...
Voor hij de stekker eruit trekt.![]()
slaap lekker, en tot Bokt
xan schreef:incognito schreef:Motor staat ook op marktplaats. Dacht dus ook..he laat ik eens onderschrift proberen.
Helaas loopt het bij ons ook geen storm.
Heb jij niet nog een paar vriendinnen met kinderen van ong. 5 jaar die een fietsje nodig hebben ?
Het meisjesfietsje is nog heel goed, en de jongensfiets wat minder mooi maar wel goed.

ATE schreef:xan schreef:Meiden, ik heb nog een leuk berichtje.
Heleen is geslaagd voor haarlesgeven.
Jullie kunnen haar feliciteren op haar email: rob.heleen@kpnplanet.nl
zo ff een leuk berichtje verzonden
niet goed was bij de griek

ATE schreef:denk datniet goed was bij de griek
niet goed met ouzo.