stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ShirleyA

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 09:21

tiesto is een leuk beest, maar die zure trien die er bij hoorde zal ik niet missen! Wat een arrogante trien zeg! Deed echt haar mond niet open, kwam bij je aan tafel zitten zwijgen; heel onprettig! Toedeloe.
Monique v Joep en Agnes v Obi waren wel ok, jammer dat die weg zijn. Van Obi duurde t bij mij ook even dat ze weg waren Bloos

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 09:27

Ik hoor dat er van de paarden die perse hooi moeten hebben hooi verdwenen was nu zag ik gister ook dat het hooi v Missie erg hard ging... iets te hard zeg maar. Irritant dat mensen niet van je hooi ed kunnen blijven zeg! banketstaaf ook omdat er paarden bij zijn die alleen droog hooi mogen hebben en op deze manier straks te kort komen.
Ik wou dat mensen eens begrepen wat t verschil tussen mijn en dijn is! Extreme duivel

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 10:22

Jah, 'mijn en dijn' is een heel moeilijk begrip! Boos!
Ik had Obi ook nog niet eens gemist! Bloos Joep (UB heet hij eigenlijk) wel, dat wist ik, maar waarheen weet ik ook niet.
Tot vanmiddag!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 11:01

MOrgen allemaal UB is naar de midden beenster gegaan omdat de paarden daar langer buiten mogen staan en er onbeperkt droog hooi gevoerd wordt.UB werd nl ziek van Kuil.en op advies van de DA moest er verandering in zijn voedingspatroon komen,vandaar dat ze met spoed weggegaan is.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 12:25

De laatste x dat ik Monique sprak ging t heel goed met UB en knapte hij al goed op.
Hoe t met Obi en Agnes is weet ik niet. Waar zijn die heen dan?

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 12:37

Ben je al bij Ilion geweest Shirley??moet ik nog kijken naar hem??

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-06 13:02

ShirleyA schreef:
De laatste x dat ik Monique sprak ging t heel goed met UB en knapte hij al goed op.
Hoe t met Obi en Agnes is weet ik niet. Waar zijn die heen dan?

die zijn naar oude kerk aan de amster ofzo :S en komen volgens mij over een hele tijd wel weer terug

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 14:50

Dag mensen lekker weertje he ik ga zo met marieke naar twiske en mischien daan lekker uit racen

nou mischien zie ik strax nog mensen v bokt ik ga nu naar stal doegdoeg.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 16:37

OPROEP.Chantal zou graag mee doen aan de sint optocht volgende week maar zoals jullie weten heeft ze daar nog geen paard voor. Wie o Wie weet er een paard zodat ze dit jaar wel mee zou kunnen doen.Vorig jaae was nl Kai ingeslapen en dit jaar is Zirano te jong en geopereerd.Wie weet er iets??

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 18:04

Oei Brenda, dat zit niet mee voor die kleine Bo, hopelijk gaat het met die medicijnen nu snel beter.
Vandaag bijna onder Abel gelegen, ik wilde zijn staart gaan wassen, maar hij was panisch van alleen al de wasplaats, dus dat moet ik van de week maar nog een keer proberen als ik hulp heb, want vnmiddag werd ie even wat woest door de angst en dat moeten we niet hebben Knipoog
hij staat er verder lekker bij en heeft vanmorgen ookal meteen een duik in de plas in de longeercirkel genomen Tong uitsteken dat was even minder hihi

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-06 18:08

Zirano schreef:
OPROEP.Chantal zou graag mee doen aan de sint optocht volgende week maar zoals jullie weten heeft ze daar nog geen paard voor. Wie o Wie weet er een paard zodat ze dit jaar wel mee zou kunnen doen.Vorig jaae was nl Kai ingeslapen en dit jaar is Zirano te jong en geopereerd.Wie weet er iets??

kan ze niet met noa of picasso?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 18:10

Oh Cindy, heb jij ook al zo'n zwemkampioen!? Staart wassen heeft dan niet zo'n zin, of je moet een modderbad ook laten tellen Knipoog
Gelukkig is die van mij bruin hahaha

Marjan.. Als ik Bella had vertrouwd buiten had ze op haar gemogen, maar ik neem geen risico, sorry.... Bella is staatsgevaarlijk buiten Tong uitsteken

Ik heb vanmiddag trouwens wel heel fijn gereden. Proefje (pas de deux) geoefend, met muziek, maar ik hield muziek over, dus daar moet nog wel wat aan geschaafd worden haha

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 18:13

ach ja ik heb een 2.5 jarige met zwemdiploma, alleen wil hij wel zwemmen maar niet onder de douche haha Tong uitsteken
Is Bella echt zo druk buiten dan, dravers zijn toch meestal vrij makkelijk buiten?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 18:19

Ja, zomers is het een schatje, kan ik aan een los teugeltje het Twiske door, ook in galop! Fantastisch! Als het kouder word echter gaat er een knop om in dat koppie van haar. Stappen gaat wel hoor, ik doe dan ook wel stapritjes nog met haar. Tot vorige week, toen klapten we achterover in het Twiske... om niks Verdrietig Verdrietig

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 18:22

aaauuuu!!!!! maar ja het blijven paarden, wel lekker dat je alleen met haar naar buiten kan, mijn vorige paarden kon ik alleen mee naar buiten nemen inde zomer met 2 of 3 rustige paarden erbij en dan moest ik nog heel goed opletten ivm ontploffingen hihi

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-06 18:22

yes aangenomenwoensdag is me eerste werkdag Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Laatst bijgewerkt door brenpasbeau op 26-11-06 18:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 18:33

gefeliciteerd!!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 18:33

Echt waar!!!!!
Gefeliciteerd!!! jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Go jij! Go jij!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 18:41

gefeliciteerd !! Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 18:43

GEFELICITEERD YESYESYESYESYESYESYES Go jij! Go jij!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 18:43

@ zirano: ik heb vandaag ook meteen Zirano gezien, hij stond iedereen zeer geintresseerd te bekijken met heldere oogjes, komt vast goed met hem Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 19:13

Ja gelukkig wel,Ik heet trouwens Marjan.Waar staan die van jou??

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 19:15

Oke Marjan Haha! Abel staat schuin tegenover Zirano rechttegenover Jelle en Wesco staat bij de broer van mr Taams met 3 andere veulens in een enorme box en dat gaat prima zo! Haha! ze stonden er vanmiddag lief bij met z'n viertjes, de rust was volledig teruggekeerd na de commotie van gisteren.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 19:17

Gelukkig en lekker dat hij zo dichtbij staat zodat je er zicht op hebt.Je ziet het als ze niet in de buurt staan kan het zo mis gaan.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 19:22

daar heb je helemaal gelijk in Knipoog