Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Annemarie

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 17:35

Jaa, nog 55 Clown
Dat is trouwens wel heel wat anders, maar super dat je een 8 hebt Haha!

Ik heb ook Canadezen in de familie, een neef of nicht van mijn vader, we hebben daar geen contact mee hebben helaas...

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 18:16

55? Dat klinkt best lang... En ja, ik ben een paar jaar geleden in canada geweest. Met mijn moeder. Ik zat toen in groep zeven ofzo. En bijna iedereen heeft altijd familie in canada, dat vind ik wel grappig Clown Alleen bij mij is mijn vader canadees, dus bijna zijn hele kant woont daar, of in amerika of engeland. Dus ze komen nooit op verjaardagen Zij zijn groot en ik is klein! Ik ken ze verder ook niet heel goed ofzo. Ik kom net van school, en heb net van mijn leraar engels gehoord dat we toch een film moeten maken! (we moesten met een groepje een film maken, en toen hoefde het ineens niet meer) Maa nu moeten we dus maandag de film opnemen en dan vrijdag inleveren! We hebben nog geen script, en het moet ook nog in het engels No Cheer Ziek

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 15:24

Cool, moeten jullie een film maken? Waaroover gaat het? Wel jammer dat je er maar zo weinig tijd voor hebt...

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 15:26

Oh Jannette heeft gezegd dat ze het wel een goed idee vond dat ik een advertentie op bokt plaats. Die ga ik dan maar gauw schrijven. Als ie klaar is moet ik hem eerst even naar haar mailen ter goedkeuring, en dan komt ie erop te staan.
Korting is 10%, voor de geinterresseerden Knipoog

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 15:44

Zo, dat is nog aardig wat Ja
Helaas gaat iedereen hier tegen die tijd weer naar school, weet jij misschien welke eeh... van de 3 delen van nederland dan nog wel vakantie heeft? Dan kan ik even kijken of ik daar nog mensen weet Lachen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 15:54

hmm, zo niet uit mijn hoofd. We hadden het er van het weekend over, maar ik weet het zo even niet meer.. volgens mji moet dat wel op de site van het ministerie van onderwijs staan?

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 16:07

*gaat eens even zoeken

Edit: heb het al gevonden, midden heeft dan nog vakantie, volgens mij ken ik alleen niemand die daar woont, behalve Fenna en Iris dan Knipoog

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 16:41

Ik weet mischien nog wel 1 meisje uit mijn klas die wel op ponykamp wil. Wat is de leeftijd van de andere 2? Zet je de link van de advertensie even hier neer?
Maar wij kregen een tijd geleden al te horen dat we een film moesten maken, en we hadden ook al een script maar alle fut was er uit. Maar nu hebben we dus het script compleet aangepast. Het word echt een filmpje voor kindertjes. Het ging over 2 meisjes die in de mideleeuwen paddestoelen aan het zoek zijn, en dan iemand tegenkwamen die hun opdroeg de heilige graal te vinden, ze kwamen in deze tijd terecht, heel gezeur met nog een meisje en haar ouders, en met 2 pesterige jongens, dan vinden ze uiteindelijk na veel dingen gedaan te hebben een wijnglas, ze geloven dat dat de heilige graal is, en komen weer in hun eigen tijd teregt. Maar nu hebben we het erg aangepast. Ik moet nog zien wat de andere er van gemaakt hebben. We hebben de scenes verdeeld. Dus hoe het er nu uit gaat zien weet ik nog niet. Maar even een heel ander vraagje over trektocht, krijg je niet verschrikelijke last van spierpijn? Ik ben niet echt gewent lang in het zadel te zitten Clown. En krijg je ook niet verschrikkelijke last van zadelpijn?

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 16:45

Ik ben ook niet gewend lang in het zadel te zitten hoor, ik rij zo eens in de 3 maanden paard en toch overleef ik het Haha!
Ik krijg niet echt last van spierpijn, omdat je je spieren de volgende dag weer gebruikt. Juist als je een dag rust neemt krjig je spierpijn. Zadelpijn wel, daar doe je niet veel aan, mss een gelpadje of bontje voor op het zadel mee.
Wel krijg ik altijd last van mijn knieeen, maar dat kan ook wel een "ouderdoms" kwaaltje zijn, aangezien het elk jaar erger wordt. daarom ga ik nu va die dure verende beugels bestellen.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 16:48

en af en toe afstijgen en er naast gaan lopen helpt ook tegen het stijf worden.

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 16:49

Een bontje mee staat zo stom Clown (vind ik dan)

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 17:19

Ze hebben op het Lamoen minstens 1 bontje, er zat er een tijdje geleden bijna standaard een op het zadel van... Odessa geloof ik? Knipoog

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 17:38

Ja, en ik heb zo'n zelfde, is helemaal niet stom hoor Knipoog

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 18:05

Ja, en het is aan te raden, want ik kan je uit ervaring vertellen dat niet alle zadels even lekker zitten Nagelbijten / Gniffelen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 18:31

idd, en na zo'n hele week piep je wel anders Nagelbijten / Gniffelen Haha!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 18:34

djoni schreef:
Een bontje mee staat zo stom Clown (vind ik dan)

Na één dag rijden wordt het vechten om een bontje Duivel

Nog maar 54 dagen Haha!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 18:42

Haha.. ja vorig jaar wilde iedereen zo graag mijn bontje lenen, dat ik maar bedacht heb dat ik 'm niet uitleen, alleen in noodgevallen (zoals bij Marion, maar die kon zowiezo niet meer rijden). Ik neem dat ding niet mee om hem vervolgens uit te lenen Knipoog
Dus als je slim bent, haal je er zelf eentje bij de divoza Haha!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 18:46

of je hebt gewoon last van zadelpijn Knipoog (of je kiest het paard uit op het zadel Clown )

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 18:52

Maar als je dan een paard hebt dat verschrikelijk vervelend draaft bv. dan heb je niet zo veel aan een lekker zadel. Welke gang rijd je meestal het meest? Stap of draf? (tijdens de trektocht)

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 18:54

hmmm... meeste stap, maar ook wel flinke stukken draven en galop, eigenlijk alles wel zo'n beetje. Maar je moet een paard niet (alleen) uitkiezen op z'n gangen hoor Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 18:56

Volgens mij zitten er sowieso weinig paarden bij die echt vervelend draven of uberhaupt lopen. Tja, als je niet tegen enorm veel gedribbel kan moet je niet op Vosje of Cindy gaan. Zijn er paarden op het Lamoen die een soort verrot zitten?

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 19:06

Bij ons op de manege zijn een aantal paarden die toch wel zo vervelend draven Clown Echt, dan maakt het niet uit hoe lekker het zadel zit, na 5 min. heb je er genoeg van. Ook een pony die echt heel houterig gallopeert. Daar kun je nouwlijks op blijven zitten.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 19:07

mwah.. Odessa schijnt niet lekker te zitten, vond iemand dit weekend, maar ik vind t wel meevallen. Jupiter schijnt ook niet lekker te zitten, maar daar rij ik op (goh, ik zoek ze wel uit Haha! )
Ik vind zelf Toontje en Fiona niet echt lekker zitten maar daar verschillen de meningen ook over.
Felix en Diapason hebben we niet meer, dat waren de eendjes Haha!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 19:08

tja, op onze manege hebben we ook wel paarden die vrij hoog opgooien , maar gelukkig is alles uit te zitten. En op het Lamoen heeft bijna alles lekkere ponygangen. (dacht ik .. )

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 19:09

Djoni, maar wij hebben voornamelijk Fjorden en Welshjes, en die geven niet zo hoog op dus het valt allemaal wel mee met de hobbeligheid Knipoog
Priscilla is ons enige paard, maar ik zou niet weten hoe die zit, want daar krijg je mij met geen stok op Haha!