Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 09:41

Op zaterdag 23 september gaan Wil, Ireen en ik gezellig naar de NK Friezepaarden dressuur te Kootwijk. Als er nog meer liefhebbers zijn, hoor ik het wel. Ik heb nog plaats in de auto voor 2 mensen.. Knipoog We vertrekken rond 8 uur in de ochtend vanaf stal en om 14.00 gaan we weer terug naar huis vanwege de verjaardag van Irene haar zus.

Aanstaande zondagochtend gaan we even kijken bij Naomi en Maaike op de Krekel. Ze hebben daar een onderlinge wedstrijd dus dat moeten we natuurlijk even supporten.. Go jij! Go jij!

Nog een paar weken en dan ga ik weer een wedstrijd rijden. Thom en ik moeten dus eigenlijk weer eens serieus aan de slag haha. Maar het is eigenlijk gewoon veel te warm om wat aktiefs in de bak te gaan doen dus als iemand zin heeft om op de dijk te gaan rijden, hoor ik het wel Haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 09:42

Yustin schreef:
gaat goedkomen hoor! Waat een lieve foto's van Mel trouwens.. hihihi hij is lekker slank Haha!

Haha jaah hé sinds hij volledig op rust staat sinds een paar jaar is hij flink uit gaan dijen hoor. Je ziet zijn rug ook al helemaal een beetje gaan zakken. Hij ontwikkelt zich al echt als een ouwe dibbes Tong uitsteken Haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 12:53

Stilte..... Slapen

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 17:40

Serada schreef:
Stilte..... Slapen

Tsja Lin,er zijn ook mensen die moeten werken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 18:58

perdiksvesra schreef:
Serada schreef:
Stilte..... Slapen

Tsja Lin,er zijn ook mensen die moeten werken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

Hahahahahahahaha......!!!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 19:34

Hier nog een kleine collage van onze grote knuffelbeer Ietsen... Haha!

Afbeelding

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 19:58

nog 2 nachtjes slapen Tong uitsteken

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 20:33

Die collage is echt leuk zeg!!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 21:51

xDaayx schreef:
Die collage is echt leuk zeg!!

Heeeej Daay jij ook weer eens hiero... Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 08:06

mogguh!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 08:55

Yustin schreef:
mogguh!

Jee Mir, klets niet zoveel....Je l.ult gewoon de oren van mijn hoofd op deze vroege morgen Tong uitsteken

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 09:34

whahaha jaaa ik ben zo vreselijk spraakzaam 's ochtends Haha!

We hebben vandaag weer een lange dag voor de boeg Lin!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 10:09

Ja dat kan je wel stellen! Ik was gisteravond al bewust op tijd mijn bedje in gegaan, word ik ineens om 01.30 wakker van de hond. Hij maakte me toch een kabaal dus ik naar benenden en kijken. Hij was doodziek en kotste alles bij elkaar. Hij heeft de hele nacht lopen hoesten en spoken. Vanmorgen was het gelukkig alweer een stuk beter en Dave vertelde net dat Max in diepe slaap lag toen hij wegging. Ik was al vijf keer mijn bed uitgeweest en de laatste keer was 04.30 dus ik denk dat ik straks mijn ogen op stokjes kan zetten tijdens de les... Gaaaap
Laatst bijgewerkt door Serada op 14-09-06 10:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 10:12

Lekker aan het genieten van het zonnetje... Cool

Afbeelding
Onze Max

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 10:27

Aaaagh arme Max..Gelukkig gaat het weer wat beter met hem.
Wat een geweldige foto zeg...lief koppie

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 11:07

Yustin schreef:
Wat een geweldige foto zeg...lief koppie

Jaa het is echt onze schat hoor Haha!

Nou ik ga naar school, ik heb zometeen mijn projectuur en daarna overige lessen. Veel succes vandaag Mir, en doe voorzichtig in dat rare buurtje Knipoog

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 11:18

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 11:48

Doe ik hoor Lin! dank je!
Jij ook heel veel succes vandaag! Enneeh wakker blijven he? Haha!

Heb al gereageerd Fieke! Clown

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 15:18

scheepie schreef:

En nu nog 1 nachtje slapen, hihi! Leuk hoor! Hoelaat kom je ongeveer aan op stal?? Hoorde dat je je spullen al over hebt gebracht? Tenminste een deel, lekker hoor! En dan kan je meteen op zondag ook lekker naar je paardje toe Haha!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 15:46

Ik vond ineens in mijn andere mailbox foto's van Tonke van de stal BBQ van afgelopen weekend, dus die moet ik er natuurlijk even opzetten!

Afbeelding
Jammie, daar komt het vlees!

Afbeelding
Kijk al die wijn op tafel, hihi!

Afbeelding
Ghitta moet zich ff uitrekken en ik kan het weereens niet laten om op mijn nageltjes te bijten. WIE O WIE KAN MIJ HIER VANAF HELPEN!!!!!!

Afbeelding
Deze vind ik erg leuk van Mir, haha!

Afbeelding
Mir met Sanne, de toekomstige danseres!

Afbeelding
Ghitta en Rox! Leuke foto hoor!

Afbeelding
Anique en Tonke!

Afbeelding
Ahh, lief!!!

Afbeelding
En meneer is moe, hihi!

Afbeelding
En niet te vergeten, de toekomstige danseres, haha! Schudden met die kont!!!!

Nou, dat waren er wel een paar toch? Hihi, was zeker een geslaagde avond!

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:26

Reentjuh schreef:
scheepie schreef:

En nu nog 1 nachtje slapen, hihi! Leuk hoor! Hoelaat kom je ongeveer aan op stal?? Hoorde dat je je spullen al over hebt gebracht? Tenminste een deel, lekker hoor! En dan kan je meteen op zondag ook lekker naar je paardje toe Haha!

Ik kom om ongeveer 10.00 uur heb gelijk om 12.00 uur les ( pff), dan kan hij nog even in zijn stal wennen en misschien nog even in de bak snuffelen voor ik ga rijden.
Hij gaat zaterdagochtend het land in bij de andere jongens, moet alleen morgen even kijken wat ik doe als alle paarden buiten staan, want hij kan niet alleen, gilt dan de hele boel bij elkaar en wordt dan erg nerveus. Weet niet of hij dan even op een stukje kan staan ofzo.

Breng morgenochtend vroeg nog wat spullen, maar mijn kast en de rest van de t....zooi morgenavond met de auto.

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:36

scheepie schreef:
Ik kom om ongeveer 10.00 uur heb gelijk om 12.00 uur les ( pff), dan kan hij nog even in zijn stal wennen en misschien nog even in de bak snuffelen voor ik ga rijden.
Hij gaat zaterdagochtend het land in bij de andere jongens, moet alleen morgen even kijken wat ik doe als alle paarden buiten staan, want hij kan niet alleen, gilt dan de hele boel bij elkaar en wordt dan erg nerveus. Weet niet of hij dan even op een stukje kan staan ofzo.

Breng morgenochtend vroeg nog wat spullen, maar mijn kast en de rest van de t....zooi morgenavond met de auto.

Hoi, ik denk dat je rond die tijd dan helemaal alleen op stal zult zijn.
En hij staat niet alleen op stal hoor! Overdag staan er nog 2 a 3 paarden binnen, die voor een aantal uurtjes naar buiten gaan. Dus daar hoef je je denk ik geen zorgen om te maken dan Knipoog
Wat ik je alleen wel even zal aanraden, (misschien heb je dat al gedaan hoor of was je dat van plan) is om wel de eigenaren van de paarden waarbij jou paard in het land gaat in te lichten dat jou paard er dan bij gaat. Want er zijn eigenaren bij die het erg fijn vinden om er de eerste keer zelf ook erbij te zijn, wat natuurlijk erg begrijpelijk is. Knipoog

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:20

[/quote]
Hahahahahahahaha......!!!
[/quote]

Tsja,ik vond het zelf ook wel een giller zonder geluid Knipoog

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:42

Reentjuh schreef:
scheepie schreef:

Hoi, ik denk dat je rond die tijd dan helemaal alleen op stal zult zijn.
En hij staat niet alleen op stal hoor! Overdag staan er nog 2 a 3 paarden binnen, die voor een aantal uurtjes naar buiten gaan. Dus daar hoef je je denk ik geen zorgen om te maken dan Knipoog
Wat ik je alleen wel even zal aanraden, (misschien heb je dat al gedaan hoor of was je dat van plan) is om wel de eigenaren van de paarden waarbij jou paard in het land gaat in te lichten dat jou paard er dan bij gaat. Want er zijn eigenaren bij die het erg fijn vinden om er de eerste keer zelf ook erbij te zijn, wat natuurlijk erg begrijpelijk is. Knipoog

Nee dat is al in onderling overleg gebeurd, is logisch ook, je kan niet zomaar een paard in het land erbij zetten.
Heb dit van de week al samen met Linda geregeld.

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 18:46

scheepie schreef:
Nee dat is al in onderling overleg gebeurd, is logisch ook, je kan niet zomaar een paard in het land erbij zetten.
Heb dit van de week al samen met Linda geregeld.

Oké, dan heb ik niets gezegd Haha!