scheepie schreef:Ik kom om ongeveer 10.00 uur heb gelijk om 12.00 uur les ( pff), dan kan hij nog even in zijn stal wennen en misschien nog even in de bak snuffelen voor ik ga rijden.
Hij gaat zaterdagochtend het land in bij de andere jongens, moet alleen morgen even kijken wat ik doe als alle paarden buiten staan, want hij kan niet alleen, gilt dan de hele boel bij elkaar en wordt dan erg nerveus. Weet niet of hij dan even op een stukje kan staan ofzo.
Breng morgenochtend vroeg nog wat spullen, maar mijn kast en de rest van de t....zooi morgenavond met de auto.
Hoi, ik denk dat je rond die tijd dan helemaal alleen op stal zult zijn.
En hij staat niet alleen op stal hoor! Overdag staan er nog 2 a 3 paarden binnen, die voor een aantal uurtjes naar buiten gaan. Dus daar hoef je je denk ik geen zorgen om te maken dan
Wat ik je alleen wel even zal aanraden, (misschien heb je dat al gedaan hoor of was je dat van plan) is om wel de eigenaren van de paarden waarbij jou paard in het land gaat in te lichten dat jou paard er dan bij gaat. Want er zijn eigenaren bij die het erg fijn vinden om er de eerste keer zelf ook erbij te zijn, wat natuurlijk erg begrijpelijk is.