Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Moest vervolgens de ambulance voor komen. We hebben toen nog even binnen verder gereden, toen ging het eigenlijk heel fijn met rijden ( klinkt een beetje cru, maar zo bedoel ik het niet
). Omdat de ambulance toen elk moment kon komen moesten wij met de paarden de bak uit en gingen we naar de grote buitenbak. Op weg er naar toe niks aan de hand. Eenmaal in de buitenbak dacht ik hup gelijk aan het werk heeft ze ook niks om zich druk om te maken. Ik was nog niet eens in de bak of ze geeft me toch een rotbok,
met bolle rug en haar hoofd naar de grond. Dus even duidelijk verteld dat ik daar geen zin in had. J. zei dat ik maar even op een volte moest blijven zodat zij de bak dicht kon doen aan de andere kant. Dus op de volte gebleven. Legend was ineens erg tegen het been. Op een gegeven moment voelde ik haar helemaal onder me 'wegvallen', ze reageerde niet op been, niet op hand, niet op stem, niet op zit, helemaal niks.
Ik voelde haar als het ware helemaal opblazen en opladen om elk moment uit haar plaat te gaan. Ik keek om en zag veel mensen om me heen, gezegd dat ze afstand moeten nemen en mee dat ik dat had gezegd explodeerde mevrouw.
Ze sprong naar voren/ omhoog en gaf mee een megahoge bok en dat ging zo op de plaats nog een keer of 6 door.
Dit was echt niet grappig dus ben best over de zeik afgestapt. Toen naar stal gegaan omdat ik geen zin had om er naast te liggen. Eenmaal rustig geworden Legend nog even gepoetst en vrede gesloten.
sjaslique schreef:Ik voelde haar als het ware helemaal opblazen en opladen om elk moment uit haar plaat te gaan. Ik keek om en zag veel mensen om me heen, gezegd dat ze afstand moeten nemen en mee dat ik dat had gezegd explodeerde mevrouw.![]()
Ze sprong naar voren/ omhoog en gaf mee een megahoge bok en dat ging zo op de plaats nog een keer of 6 door.
Dit was echt niet grappig dus ben best over de zeik afgestapt.
. Dus met z'n allen wat stapwerk op een bakhelft gedaan en daarna naar buiten. Erg veel wind, je waaide bijna van je paard af. De buitenbak was ook erg zwaar dus het leek alsof je niet vooruit kwam, daarnaast veel natte plekken waar ik het helemaal niet op heb (vind een plasje van het lekkende sproeiesysteem binnen al potentieel gevaarlijk
). Dus toen maar rustig aan gedaan wat jammer was want ze was juist zo fijn, dan ga ik liever met wat moeilijkere oefeningetjes spelen.
. Amarie schreef:Weet er inmiddels al iemand hoe het met I. is.
) Heb haar al op het hart gedrukt dat ze dat alleen moet doen als ze zich echt beter voelt aangezien het soms meer kwaad dan goed kan doen.