hehe... ik wilde strax even gaan rijden.. ff weg hier kmoest er even tussenuit, maar dat ga ik ook niet meer doen!! Het is mij nu namelijk iets te snel donker... daar ga je dan met je kleine racepony door het donker over de hei neenee, geen goed idee!!!
Beauty was een beetje bang in het donker heb ik het idee en hij ging een beetje op de vlucht... met mij... ik heb nog nooit zo snel een bos voorbij zien gaan, voor mijn gevoel viel het wel mee, maar de tijd zei me toch iets anders hahaha zzzzzzzoooooooeffffffff daar gingen we.... HOOOO BEAUTY DRAAAAAAAAAAAAAFFFF nee hoor, mneer sjeest gewoon door hupakee snel een bocht door, recht voor de neus van een vrouw met een kindje... HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO eindleijk kreeg ik het terug in draf, maar ik kwam dicht bij het einde van het bos en dicht bij de weg en ik moest de brug over, maar toen kreeg ik meneertje natuurlijk niet meer terug in stap.... uiteindelijk is het me wel gelukt, maar hij was nogal nat, toen ben ik nog maar een rondje door de nieuwe wijk gaan stappen, maar ook daar was het donker, springt hij ineens met 4 benen tegenlijk in de lucht omdat hij van niets schrok haha... gelukkig zijn we wel weer samen veilig terug gekomen, maar de volgende keer ga ik toch maar weer bij daglicht...