Gefeliciteerd Roos, wat weegt je zusje nou?
Wat grappig dat jullie zo graag zonder zadel rijden, ik ben juist heel blij dat ik weer een beetje lekker zit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nouja het is een afgerond een 8.

)SannevdM schreef:Jacqueline heeft een 7,8 gekregen voor haar Franse opdracht, nouja die ik gemaakt heb!!
Geen 8 dus....![]()
Nouja het is een afgerond een 8.
Shetjjee__x schreef:zonder zadel vind ik het lekkerst zitten op
- Marcus
- Donna
- Goldie
- Urnie (denk ik)
als ik bij hun de kans krijg doe ik dat natuurlijk!
maar bij Sherra ofzo dat vind ik niet heel erg lekker zitten en dan kijk ik wel of ik eraf wil vallen of niet
(val er bijna altijd wel af zonder zadel maarjaa
toen laatst op Goldie toen ik achterstevoren zat en die opeens ging galoperen, op Marcus toen we 1 voor 1 moesten galoperen en Marcus heel hard ging, vervolgens ging stoppen en uiteindelijk nog ff bokken)
gr. Tessa

SannevdM schreef:Mwah ik had liever een 8 of hoger gehad.
@ Pauline: Jacq bakt er niks van hoor! Daarom had ik deze opdracht voor haar gemaakt. Moest wel weer even wennen, zolang geen Frans gehad. Maar een 7,8, ach ik denk dat ik ermee kan leven.
Ennum, tsja in Duits ben ik ook goed! Maar, ik ga niet voor iedereen z'n huiswerk maken.
Kgeloof trouwens dat ik het tentamen in het Nederlands mag maken...omdat ik bijvakker ben... maar toch, maak me een beetje zorgen. Duits, dat had ik voor het laatst op school. Weet je wel hoe lang dat geleden is?
Maar het is wel een heel leuk vak wat ik heb gevonden, lijkt me

Haha
Jacq was wel blij zeker?
Leuke avatar trouwens!
Jullie kletsen de laatste weken echt veel op een avond zeg! Zo komen we wel bij de 500 ja..
Maar hij deed het wel!! Het ging voor het eerst echt eens een keer echt goed, begin na 2 weken eindelijk een beetje de baas te worden!
Verder lekker op Gipsy gereden in de bak, zonder zadel. Zit heerlijk op zo'n brede wollige teddytinker! Ging ook nog even proberen of hij wilde voetballen, maar nee dat snap hij niet helemaal en hij vindt het ook niet leuk. _Roosmarijn_ schreef:@ Pauline: Mijn zusje zegt dat ze 30 kilo weegt dus volgende week ergens maar eens een afspraak maken.![]()
@ Tessa: Leuke foto van jou en Bink trouwens!!
@ Sanne: Maar een 7.8 Sanne??Haha
Jacq was wel blij zeker?
@ Ingrid: Leuk dat je ook gezellig mee komt kletsen in HET topic.

Maar dat is dus niet volgende week donderdag toch maar die daarop? Dus er zit een week tussen de twee donderdag dat jullie vrij gaan rijden? Ik hoop voor je dat Sherra morgen beter is en dat je er misschien ook op mag! 
Maar dan schiet het natuurlijk ook niet op met die 500 pagina's hea??
maarja nu moet ik maandag tot en met woensdag nablijven tot half 5 echt poedersuiker maar als ik tot en met 5 december goed me best doe dan haalt die al mn uren weg
echt chil..