Bonjourros concludodos! Ik ben er weer, na ongeveer 20 mensen te hebben neergestoken met mn zweep
Hahaha ik weet nu al dat ik vanavond geen zin heb om te rijden Maarr ik moet er wel heen want die knolletjes staan nog in de bak en ze moeten weer in de weiheeei.
En nu ga ik dat boek lezen, bedacht me net dat die na de vakantie uit moet zijn
Neee doe niet zo pedagogisch verantwoord, dan verveel ik me! Sprak Sophie die eigenlijk keihard moet leren omdat d'r proefwerkweek maandag DIRECT NA DE VAKANTIE BEGINT.
Ben ik weerrr Met nieuwe zonnebril en smorredrop noordpoolmix Hihaaa, jullie zijn volgens mij allemaal aan het rijden Ik ga strax, mischa en wessel staan al vanaf 12 uur gras te eten
Hoi! Ik ben annelotte, ik zat een aantal weken geleden veel op dit topic, ma ik kan t nu niet zo goed meer volgen
22 t/m 28 Juli vrij houden he
Maar waar ik dit berichtje voor schrijf: er is gister een poes bij ons aan komen lopen, en ik heb dr in mn hoofd zelfs al een naam gegeven! omdat ik gewoon het id heb dat ze blijft... maar als jullie het hele verhaal willen, zou je hier moeten kijken : viewtopic.php?f=73&t=583136&hilit=
Zouden jullie(als je iets weet wat ik eventueel zou kunnen doen) een berichtje willen plaatsen??