Hij is naar Jan Meyburg... Het is misschien ook wel goed voor hem, maar toch.. Tot nu toe heb ik hem zelf alles geleerd dus ik vind het wel jammer dat die dan in ene een maand of langer weg is, ik bedoel.. Het is toch iets waar je echt om bent gaan geven. Maar gelukkig is het maar tijdelijk!
hahaha. Nou volgende proefje weer opgeven op Fox en Alex. En ik heb er ook zin in. En Antoinet, gauw mailtjes sturen als je in Nederland ben. Dan kan je hier ook wel mee kletsen Hoe was je vlucht en de reis naar zeeland?
Nou antoinette is als goed is vanochtend geland in Nederland en rond half 2 mailtje van d'r gehad. Dus zit ze in Nederland ook achter de computer en kan ze ook hier wel gezellig langskomen
Ja inderdaad, kan ze snel weer meekletsen! Vind het wel supertof dat ze dan die vrijdagavond bij ons komt kijken En toevallig dat ze dan precies in Nederland is!
En bevalt Nederland weer? (De zon schijnt ) (niet dat het hier heel veel anders is dan in Engeland trouwens )
Ik denk niet dat ik hierna nog een keer m'n wedstrijd op Alex doe. Hij is wel leuk voor een wedstrijdje, maar zo denderend... En ik heb nog heel veel paarden om een wedstrijd op te proberen.