Ik ben toch even gaan kijken, maar had een ovenschotel in de jawel oven staan dus moest kwart over 8 weer weg. Heb kim wel gezien, twee keer foutloos, erg goed, ben benieuwd naar al jullie uitslagen!!
Dus sorry Dorine * snik* redde het echt niet, maar suc6!!!
YEAAAAAH IK BEN ZO TROTS OP ME DIKKIE *o/* _/-o_ we hadden gewoon een foutloze barrage.. voor het eerst sinds ik op Andy rijd.. en dat is deze maand 2 jaar
YEAAAAAH IK BEN ZO TROTS OP ME DIKKIE *o/* _/-o_ we hadden gewoon een foutloze barrage.. voor het eerst sinds ik op Andy rijd.. en dat is deze maand 2 jaar
staat in dr profiel, omdat dat dr lievelingspaard is. En ik was net lekker naar het strand en toen regende het, was wel lekker evengoed, maar nu schijnt de zon hahaha, lekker slim dus.
Met flairtje was goed, want ik had dr hoefjes al schoon gemaakt he Kim hhahaa, ik had een date met je , maar je was dr niet, * snik*. En ik was op de fiets met Arnold en Bink, dus die moesten wachten tot ik Luc en Flair uit de modder had getrokken en hun beentjes had afgespoten. En toen ik zag hoe druk het nu op het strand was, was ik toch wel heel blij dat ik vanmorgen helemaal alleen de enige ( remi) op het strand was, was zooo heerlijk. En Dorine ging er vandoor met Nikki met rijden, doordat Justin beetje schrok. Maar ze viel niet, knap he Verder is ze net zo vrolijk als dr merrie paard We lijken allemaal op ons paard he, ik ben net zo lui als luc hihihi