Jammer hoor!*ook wel voor t paardje, zou voor haar misschien ook wel tof zijn wat meer beweging?
Enne eerst longeren en daarna rijden? en dat evt later als je haar wat beter kent, knopjes weet te zitten en haar streken weet afbouwen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jammer hoor!
Als zelfs Thirz dit nie tof zou vinden! 

) Met tiedeman was ze wel iets rustiger, maar ze ging er zo kort en opgekropt van lopen, lekker rijden is er dan niet bij. Ik hou idd wel van een pittig paardje, maar dit is een paard met zo'n moeilijke gebruiksaanwijzing! En het is ook allemaal best logisch als je bedenkt dat er nooit iemand anders op hebt gereden, dus misschien moet die vrouw zelf gewoon meer gaan rijden
Doe je toch niet!! Maar we hadden een leuk dagje!

waren vast toeristen, die snappen dat allemaal nog nie zo 
) Ach, heb nie te klagen hoor. Gister aan t eind van de middag even een uurtje of 2 in de zon gezeten (in mn shirtje met mouwtjes net over mn schouder, dus nu heb k heerlijke strepen over mn schouder lopen
leuk joh, zo snel bruin worden
)
"heee, links een leuk grassprietje" en de ander "hee kijk daar eens.." Resultaat; armpjes van een metertje of 2

) Ik duim iig!
komt all goe!
de dierenarts was er en had gezecht dat het beter was omdat ze nog maar op 3 voeten kon staan
dus vandaar me onderschrift

Mojo neemt nu vriendjes mee naar binnen. Ik heb van de week al 4 verschillende katten binnen gehad (weet alleen niet of ik daar zo blij mee moet zijn) Tot nu toe hebben ze allemaal nog braaf hun behoefte buiten gedaan
Ga zo alvast mn tas een beetje inpakken, want heb daarna niet veel tijd meer ivm werk. En we zullen ook een beetje voor jullie genieten!
Ik mag naar Engeland op stage voor 5 maanden vanaf september
Ik ben echt superblij!!
rij je dn ng samen met kim in een trailer of niet?