Wat leuk. LA sik al die namen terug zie (Whoopy, Amber e.d.) dan moet ik weer denken aan de goede oude tijd die ik zelf op de manege heb gehad. Zucht... wat hebben we het daar leuk gehad vroeger. Was Gijs niet die ietwat ondeugende shet? Kan me daar iets van herinneren.
Me is trots op you Ikke ook helemaal blij want ik heb zaterdag de heerlijkste bosrit ever gemaakt. RB was zo lief en braaf dat ik zelfs op de ruiterpaden een drafje kon maken zonder 300 km per uur door het bos te sjeesen.
De kampen worder op nieuw erf gedaan!!! Moete in tente slape (wel 2 grote hoor!!!) die eerst voor t beter boeren bed (of hoet t ook heette) werden gebruikt Er komen stuk of 17 ponies/paarden in de wei te staan waarmee de bosritten worden gedaan en mee naar de manege word gereden om vervolgens les te krijgen op een ander paard ............. ZO IS HET ONGEVEER! Als ik alles goed heb opgeslagen in me hoofd tenminste
Dat kampgebouw staat er alweer een tijdje niet meer, Annie. Daarom hadden wij toen ook ponykamp gewoon boven de manege, want toen was het kampgebouw er ook al niet meer.
Is weer eens wat anders. Kampgebouw was ook niet zo mooi meer toch? Kan het me herinneren als oud gebouwtje. Maar paarden wisselen op de manege lijkt me idd wat omslachtig.
Het lijkt mij dat de weg van en naar de manege het beste kan worden afgelegd met pony's die gemakkelijk zijn buiten en die niet in de gewone lessen meelopen. Ik neem aan dat ze daarom van paard ruilen.
Ik ben vandaag trouwens naar een superleuk paard wezen kijken! Echt helemaal mijn type paardje. Heel lief op stal, onderzoekt alles met zijn lippen en is heel erg nieuwsgierig. Met rijden is hij niet heel erg voorwaarts, maar wel gewoon lekker te rijden, precies goed! Het is een appaloosa en uhm ik dacht eerst dat hij vies was, maar hij heeft gewoon een apart kleurtje: Zijn naam is trouwens Visent-Shadow
En uhm ja, ik hoop dat ik normaal ook wat netter zit dan daar Ik lijk wel een aardappelzak met kapstokken!
xLuus:... de ponykampen zijn inderdaad op een andere locatie zoals "defny" schrijft. Maar de tenten van het "betere boerenbed" zijn weg en daarvoor in de plaats komen twee grote tenten te staan. Tenminste zo zit dat momenteel in de planning
De paarden/pony's die op het "nieuwe erf" (is het adres van de andere lokatie) komen te staan, worden gebruikt voor de bosritten, want op het "nieuwe erf" is geen rijbak, maar is wel direct aan de bosrand gelegen. Het is dan de bedoeling dat je op de fiets (of af en toe met de huifkar) naar de manege gaat voor de lessen.
Het is een heel goed idee om de ponykampen te verplaatsen naar "het nieuwe erf". Carla gaat zich ook weer met de ponykampen bezighouden nu het bij haar thuis is. Iedereen kan daar rondlopen, rondrennen en rondspringen waar hij/zij wil (op de manege mocht je niet alleen door de stallen heen lopen als er lessen waren etc.). Ook zijn er nog andere dieren op het nieuwe erf... varkens, koeien, konijnen etc. voor kinderen dus veel leuker.