Die is wel leuk! Hebben ze ook bijpassende peesjes daarbij?
Datjaa
Geplaatst: 21-05-12 18:03
Daar is 'ie al in vzh De petrol versie in dressuur blijkt iig erg schaars te zijn, zijn niet veel van gemaakt, weet niet hoe het met vzh zit.. En anders zijn er nog wel andere leuke kleurtjes!
ES heeft niet van zichzelf beenbescherming erbij, en petrol is erg moeilijk te vinden. Wel heeft Duitse ruitershop Krämer petrol peesjes+strijk.
En hier vind ik 1 met petrol bandages, ik kan ze alleen niet vinden
Datjaa
Geplaatst: 21-05-12 18:09
En eigenlijk wil ik er dan ook nog een bijpassende polo bij.... Maar ik weet niet welke kleur er beter bijstaat, en online bestellen weet je het ook nooit met passen enzo Misschien kan ik er volgende op heenreis naar mijn stage even langs
xMazzel
Geplaatst: 21-05-12 19:03
Ik vond wiskunde erg lastig. Was ook de hele tijd afgeleid, zat ook telkens aan jt te denken haha
Die pistache kleur is wel leuk en die blauwe ook. Ik heb 'm met rood grijs
Ik heb veel rode dekjes en spring in het blauw, naja navy Of bruin maar heb nu bijpassende blauwe peeskappen en dat staat wel netjes en die hebben achter rondom dus daar spring ik altijd mee
Ik heb er geen meer nodig maar stel ik koop er nog een komt er een anky, die liggen echt super onder m'n zadel. Maar er komt er geen Heb echt niks meer nodig nu gehe
Nopeee was een dubbel van 2 kanten ene kant was 2a 2b en andere kant was 7 en 8, heb nog nooit fout parcour gereden (klopt heeeeel hard af, maandag weer pinksterspringen)
Ik had voor het springen een zwart dekje van schockemohle, met een grijze rand en zilveren bies waar dan in het grijs Renaldo op stond geborduurd, verder had ik een grijs jasje en zwarte pees beschermers, word nauwelijks vies en staat hem goed voor de cross heb ik ook zwarte beschermers, en had ik een zwart shirt (met nadruk op had want ze hebben hem vorige jaar in vrouwenpolder kapotgeknipt bij de EHBO)