Pannekoek hier & daar,voor je het weet is deel 16 klaar|RSVA

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pebbs

Re: Pannekoek hier & daar,voor je het weet is deel 16 klaar|RSVA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:50

ooooh vertel!!!!!

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:53

Ja maar in een aquarium is wel een ander verhaal,
ik moest wel een hele lijst tekenen haha.
Maar het was gewoon echt gaaf! Ik wilde sowieso al een x duiken met luchtflessen en alles dus t was een leuke ervaring.

Elja: Ik loop stage bij een reisbureau, en voor mijn opleiding moet er ik een marketing en communicatie plan, een marktonderzoek en een projectplan voor schrijven.
Het is een hele leuke stad, ik zit in een heel modern gedeelte met veel studenten enzo, je hebt ook veel leuke rockbarretjes enzo hier waar iedereen gezellig zit met een drankje (had ik niet echt verwacht bij dit land eigenlijk) En het leeft hier echt, alles is tot laat open, straat verkopers ect. Het is ook echt heel erg mooi hier die Bosphorus. Dus als je een stadsmens bent dan is het echt een aanrader vind ik.
Maar persoonlijk zou ik er niet willen wonen ofzo maar dat word een te lang verhaal :P

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:54

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:56

Haha die teskt bij die advertentie ook:

ik zoek een heel witte schimmel.
ik wil zoon schimmel als amika alvast bedankt

Penny alarm!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:58

Als er nog mensen op zoek zijn naar een verzorgpony. Amber van der Poel zoekt nog een verzorgster voor haar haflinger Sunny!
Sunny staat op de manege in Almere-Haven! Misschien iets voor Emma? Esmee?

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 20:26

leukkkk!!!! daar moeten jullie op af meiden!!

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 20:36

Dat word nog een gevecht! :P

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 20:59

Pebbs schreef:
Ik heb bewust geen bijrijder omdat ik er genoeg tijd voor heb. daarnaast wil ik niet dat er iemand anders veel op xander rojd. Xander is erg gevoelig voor, Hijs eenkennig maar wel braaf als ik er iemand anders op zet maar de volgendw dag merk ik hoe vervelend het is als er iemand anders op hem rijd want ik kan dan gewoon overnieuw beginnen. En natuurlijk gun ik het aan anderen bijv als emma. Ze is dan misschien jong maar ik ken niemand op die leeftijd met zo'n groot verantwoordelijkheidsgevoel en ze weet waar ze mee bezig is en doet geen gekke dingen. Ik gun het haar van harte dat zij een vzpaard krijgt en zo lopen er vast nog veel meer mensen rond. Maar op xander werkt het voor mij niet als ik er iemand anders op zet..

Puur nieuwschierigheid, denk je niet dat het gedeeltelijk komt doordat er geen andere mensen op rijden?

@ Kirsten: Een bijrijder gaat ook niet persee om genoeg tijd of niet, tuurlijk is het fijn als iemand een paar dagen op kan vangen qua tijd, maar het is daarnaast ook fijn een vangnet te hebben als je bijvoorbeeld ziek bent of echt een keertje niet kan. Ik voelde me dan minder schuldig als ik een keer niet kon..
Daarnaast vind ik het wel fijn dat Venice kennis maakte met andere mensen. En echt ze accepteerde heus niet iedereen in één keer, maar inprincipe kon iedereen er op 'wegrijden''. Vond dat eigenlijk wel fijn..
Maarja idd iedereen zijn eigen ideeën erover, dat zie je bij ons op stal ook.

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 21:09

Astor schreef:
Ik heb maandag een gesprek bij mijn mogelijk nieuwe baan :D

Leuk, waar? :D

Ik moet ook (NOGSTEEDS O:) ) opzoek naar een nieuwe baan.. Iemand leuke ideeën?

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 21:11

Soms denk ik welis dat er mensen bang zijn dat een ander dan beter rijd op hun paard ofzo :P
Is misschien ver gezocht maar sommige mensen doen echt alsof ze de enige zijn die erop kan.
Maar ieder zn eigen keuze natuurlijk! In Melanie haar geval (met dat springen ook) kan ik me er wel wat bij voorstellen hoor trouwens.

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 21:11

Eva_D schreef:
Elja: Ik loop stage bij een reisbureau, en voor mijn opleiding moet er ik een marketing en communicatie plan, een marktonderzoek en een projectplan voor schrijven.
Het is een hele leuke stad, ik zit in een heel modern gedeelte met veel studenten enzo, je hebt ook veel leuke rockbarretjes enzo hier waar iedereen gezellig zit met een drankje (had ik niet echt verwacht bij dit land eigenlijk) En het leeft hier echt, alles is tot laat open, straat verkopers ect. Het is ook echt heel erg mooi hier die Bosphorus. Dus als je een stadsmens bent dan is het echt een aanrader vind ik.
Maar persoonlijk zou ik er niet willen wonen ofzo maar dat word een te lang verhaal :P

Ahhh nice :) Is taal een probleem of kan je turks? :p
Ben echt een stadsmens :D Ik zoek eigenlijk nooit de zon op, ga liever steden ontdekken.

Leuk dat we allebei wat met gastvrijheid doen :p Ik doe hotel- en eventmanagent en kan als ik wil op uitwisseling naar Istanbul :)

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 21:12

Ja je hebt wel gelijk in mijn ogen :j
Als ik een paard zou hebben zou ik het ook oprecht vervelend vinden als iemand anders er beter op rijdt.

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 21:17

(bijna) iedereen op mn werk spreekt gelukkig Engels, en ik woon bij iemand van mijn leeftijd die Engels gestudeerd heeft en al haar vriendinnen die ik nu ook ken spreken ook Engels dus dat scheelt.
1 is een Amerikaanse uit New York, en die woont hier omdat ze het hier leuker vind! die verklaar ik dus echt voor gek! (ookal ben ik nog niet eens in New York geweest :') ) En verder handen en voeten werk kom je heel ver :P!

Ik ben niet echt een stadsmens, ik ga vaak lekker picknicken met een kampvuurtje in het bos met vrienden, muziekje en wijntje erbij, en hier is dat niet echt mogelijk, en paardrijden kan hier ook niet echt... Dat soort dingen ga ik dan teveel missen. Maar meestal heb je wel buitenwijken waar het kan natuurlijk.

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 21:19

Elja schreef:
Ja je hebt wel gelijk in mijn ogen :j
Als ik een paard zou hebben zou ik het ook oprecht vervelend vinden als iemand anders er beter op rijdt.

Wat eerlijk van je.
Ik denk ik ook :')
Maar als je echt fanatiek dressuur rijd heb je dat denk ik meer dan wat ik met mn paard zou doen als ik er 1 had.

Dj69

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 21:20

Astor schreef:
Als er nog mensen op zoek zijn naar een verzorgpony. Amber van der Poel zoekt nog een verzorgster voor haar haflinger Sunny!
Sunny staat op de manege in Almere-Haven! Misschien iets voor Emma? Esmee?

hihi dacht ik ook meteen aan ;) van misschien iemand uit dit topic:-)

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 21:24

Ik heb ook een sollicitatie yaay!
Waar heb jij hem Melis :) ?

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 21:26

Eva_D schreef:
Soms denk ik welis dat er mensen bang zijn dat een ander dan beter rijd op hun paard ofzo :P
Is misschien ver gezocht maar sommige mensen doen echt alsof ze de enige zijn die erop kan.
Maar ieder zn eigen keuze natuurlijk! In Melanie haar geval (met dat springen ook) kan ik me er wel wat bij voorstellen hoor trouwens.

Ik weet niet of het mij zou storen, denk eigenlijk niet..
Zou alleen een voordeel hebben tegenover mijn paard.. Met wedstrijden rijden zou ik wat anders vinden.
Dan zou ik het liever zelf eerst doen, net als Melis heeft nu met Azra(ook omdat je elkaar in de weg gaat zitten..)

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 21:26

Sabinee__ schreef:
Ik heb ook een sollicitatie yaay!
Waar heb jij hem Melis :) ?

Spannend, waar heb jij sollicitatie?

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 21:27

Philedelphia zorg :D .

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 21:27

Ja het is inderdaad wel handig als iemand beter rijd,
maar het zou bij mij vast wel ergens gaan steken dat mijn geliefde paardje bij mij niet zo loopt :P

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 22:06

Sabinee__ schreef:
Philedelphia zorg :D .

Voor wat voor functie?
heb even de organistatie gegoogeld, ziet er leuk uit!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 06:05

Elja schreef:
Melanie, die foto die je in je bokt advertentie heb van jullie springen is super mooi. Ik snap echt niet dat je zo'n slechte foto erop heb gezet. Noujaaa jouw keus :p

Ik wou hem op sporthorses ook bijvoegen maar dat kon niet want het was geen blablabla bestand. Hij staat er nu ook bij, alleen via link..

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 06:07

Kirsten_D schreef:
Melanie_B schreef:
Dat klopt, maar dat kost (veel) tijd, en dat moet je er maar net aan willen spenderen. :) Nee, voor mij niet geschikt. :n

Maar wat ik heel dubbel vind.. Er is in jou toch ook tijd enzovoort gespendeerd.. Zou je dat voor een ander ook niet willen doen?

Met mijn paarden niet. We hebben hier ook een oud paard staan wat elke dag alleen nog maar in de wei loopt waarop ik mijn buurmeisje wel leer paardrijden. :j
Maar van mn eigen paarden moet iedereen, behalve me broer enz, afblijven :o

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 06:27

Goedemorgen!

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 06:30

Goodmorning :wave:
Ik heb haast en toch zit ik hier, snel me pc uitzetten :')