Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pebbs schreef:Ik heb bewust geen bijrijder omdat ik er genoeg tijd voor heb. daarnaast wil ik niet dat er iemand anders veel op xander rojd. Xander is erg gevoelig voor, Hijs eenkennig maar wel braaf als ik er iemand anders op zet maar de volgendw dag merk ik hoe vervelend het is als er iemand anders op hem rijd want ik kan dan gewoon overnieuw beginnen. En natuurlijk gun ik het aan anderen bijv als emma. Ze is dan misschien jong maar ik ken niemand op die leeftijd met zo'n groot verantwoordelijkheidsgevoel en ze weet waar ze mee bezig is en doet geen gekke dingen. Ik gun het haar van harte dat zij een vzpaard krijgt en zo lopen er vast nog veel meer mensen rond. Maar op xander werkt het voor mij niet als ik er iemand anders op zet..

Eva_D schreef:Elja: Ik loop stage bij een reisbureau, en voor mijn opleiding moet er ik een marketing en communicatie plan, een marktonderzoek en een projectplan voor schrijven.
Het is een hele leuke stad, ik zit in een heel modern gedeelte met veel studenten enzo, je hebt ook veel leuke rockbarretjes enzo hier waar iedereen gezellig zit met een drankje (had ik niet echt verwacht bij dit land eigenlijk) En het leeft hier echt, alles is tot laat open, straat verkopers ect. Het is ook echt heel erg mooi hier die Bosphorus. Dus als je een stadsmens bent dan is het echt een aanrader vind ik.
Maar persoonlijk zou ik er niet willen wonen ofzo maar dat word een te lang verhaal
Is taal een probleem of kan je turks? :p
Ik zoek eigenlijk nooit de zon op, ga liever steden ontdekken.

) En verder handen en voeten werk kom je heel ver
!
? Eva_D schreef:Soms denk ik welis dat er mensen bang zijn dat een ander dan beter rijd op hun paard ofzo
Is misschien ver gezocht maar sommige mensen doen echt alsof ze de enige zijn die erop kan.
Maar ieder zn eigen keuze natuurlijk! In Melanie haar geval (met dat springen ook) kan ik me er wel wat bij voorstellen hoor trouwens.
.
Elja schreef:Melanie, die foto die je in je bokt advertentie heb van jullie springen is super mooi. Ik snap echt niet dat je zo'n slechte foto erop heb gezet. Noujaaa jouw keus :p
Kirsten_D schreef:Melanie_B schreef:Dat klopt, maar dat kost (veel) tijd, en dat moet je er maar net aan willen spenderen.Nee, voor mij niet geschikt.
Maar wat ik heel dubbel vind.. Er is in jou toch ook tijd enzovoort gespendeerd.. Zou je dat voor een ander ook niet willen doen?