Evelijn schreef:Ik ga ook slapen... en alle mailtjes over de wedstrijd van volgende week zondag laten voor wat het is en daar morgen verder over nadenken... pff.. ik had me het leuker voorgesteld maar wat een gedoe.
Ik heb iets gemist geloof ik
wat ben je aan eht doen met ene wedstrijd dat eef 
Ja Geloof dat dat ze waren Britt. Jamilla, Hero, Suus, Imor, Tjasse en dan nog 3, maar weet idd ook ff niet wie 
Ritje gisteren was tof! Imani gaat inderdaad keihard, maar kwam voornamelijk door de hete adem van Wolinka in der nek denk ik
het enige jammere van Imani vind ik dat ze zo blijft vreten, ze blijft het ook proberen. Ieder ander paard houdt na 5 pogingen op maar zij gaat gewoon door en als je dan emt een camera in je hand zit dan is ze opeens retesterk
En ik stak iedereen aan emt het vreetgedrag 
Britt nog ruzie gemaakt met ene vrouw die de paarden aan het opfokken was
en ik bijna de bosjes in bij de campig omdat er een jongentje met een rammelende skelter achter me aan kwam 
Edit: En Fanny is al weg sinds het westernweekend waar ik bij was toen vertelde Jose in ieder geval dat het nog neit helemaal soepel verliep tussen Fanny en het andere paard van die mensen, Fanny vond hem een beetje gek omdat ie een exceemdeken om heeft en dat heeft ze natuurlijk nog nooit echt van dichtbij gezien
ik vind eht altijd zo geniaal hoe Jose dan kan nadoen hoe die paarden doen
Laatst bijgewerkt door Suuskipje op 15-08-11 08:39, in het totaal 1 keer bewerkt