Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

?
3-jarige waar ik op gereden heb gister
Dinsdag doe ik met hem me aan openbare les van Loes Corsel! Zij traint al 20 jaar paarden t/m Grand Prix niveau.
?
..
Als het goed is blijven we iig binnen want het word binnen nu en een half uur echt slecht weer... Vind ik niet zo heel erg, ik heb niet echt zin om het bos in te gaan, maar het gaat me er vooral omdat ik dan straks misschien wel op een Berlingo zit. Normaal heb ik daar niet echt problemen mee, maar dat ik wel heel vaak op die paarden zit is de rede dat ik gestopt ben voornamelijk. Als ik mijn laatste les dan stappend moet doorbrengen zou ik jammer vinden, ik ben namelijk echt veel te moe om keihard aan het werk te gaan.
Ik blijf ook wel lid, maar ik heb het op dit moment gewoon niet meer naar mijn zin en ik vind het niet eerlijk om mijn ouders te laten betalen voor iets wat ik eigenlijk niet meer leuk vind
Emmaa_ schreef:Ik weet niet of ik wel zin heb om te rijden... Ik heb nog steeds geen chaps dus dat gaat vast ruzie worden, het is mijn laatste les en ik ben bang dat het tegenvalt. Dat ik weer op een Berlingo ofzo zit en dat ik mezelf dan weer loop op te fokken omdat het gewoon niet lekker gaat, dat ik dan voor de 100ste keer met een kútgevoel het paard af kom en dan was dat mijn laatste les.. En daarbij dus voorlopig de laatste keer dat ik te paard zit.
Great.
Kirsten_D schreef:Kun je geen chaps van iemand lenen voor 1 keer?
Ik begrijp jou punt wel, maar ik zou gewoon proberen het beste ervan te maken..
Lukt het niet met rijden, gewoon lekker lang teugeltje en later nog eens proberen..
Zorg dat het voor jezelf leuk blijft, geen spanning, vooral lekker ontspannen, dan maar niet aan de teugel,
zolang jij er maar je plezier aan hebt.
) en afgespoeld en die word nu lekker nagespoeld door de regen 
Kirsten_D schreef:Emmaa_ schreef:Ik weet niet of ik wel zin heb om te rijden... Ik heb nog steeds geen chaps dus dat gaat vast ruzie worden, het is mijn laatste les en ik ben bang dat het tegenvalt. Dat ik weer op een Berlingo ofzo zit en dat ik mezelf dan weer loop op te fokken omdat het gewoon niet lekker gaat, dat ik dan voor de 100ste keer met een kútgevoel het paard af kom en dan was dat mijn laatste les.. En daarbij dus voorlopig de laatste keer dat ik te paard zit.
Great.
Kun je geen chaps van iemand lenen voor 1 keer?
Ik begrijp jou punt wel, maar ik zou gewoon proberen het beste ervan te maken..
Lukt het niet met rijden, gewoon lekker lang teugeltje en later nog eens proberen..
Zorg dat het voor jezelf leuk blijft, geen spanning, vooral lekker ontspannen, dan maar niet aan de teugel,
zolang jij er maar je plezier aan hebt.

Ik ben alleen nogal een perfectionist, ik wil het zo goed mogelijk, zo snel mogelijk. Pebbs schreef:Zoooo ik ben er wel klaar mee voor vandaag..
Heb gestofzuigd door het hele huis, m'n oude kamer opgeruimd, m'n kledingkast leeggehaald, gesorteerd en opnieuw ingericht, vaatwasser leeggeruimd, 3 wasjes gedraaid, hangt nu lekker te drogen op het droogrek, hond uitgelaten, m'n toettoet gewassen ( jawel met de hand!) en afgespoeld en die word nu lekker nagespoeld door de regen
Straks alleen nog ffies boodschappen halen en dan vind ik het wel weer goed
, knakworstenbroodjes gemaakt in de oven
,
.