Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xveer schreef:Ja die gemiddelden liggen bij ons ook altijd laag.. Heel vreemd. Bij bio hadden we 5 voldoendes (van de 18) en bij natuurkunde 4 (van de 22), en nee, het ligt noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit aan de leraren
Lauraaa_ schreef:xveer schreef:Ja die gemiddelden liggen bij ons ook altijd laag.. Heel vreemd. Bij bio hadden we 5 voldoendes (van de 18) en bij natuurkunde 4 (van de 22), en nee, het ligt noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit aan de leraren
Dat vind ik altijd zooooooooooooooo irritant. Het gemiddelde 4,9. Dat voor de derde keer. Maar aan de leraren ligt het sowieso noooooooooooit!
xveer schreef:Balen zeg AnnietHopelijk knap je snel weer op!
Gelukkig heeft New zich gedragen en loopt Yara weer als de brandweer![]()
Laatste cijfers heb ik ook binnen, 5,2 voor bio (beetje jammer, maar wel verwacht) 5,5 voor Nederlands, 6 voor duits en 6,4 voor sk..
Al met al ben ik er dus best aardig doorheen gekomen, had alleen verwacht dat Nederlands hoger zou zijn. Met oefenen kwam ik telkens rond de 7 maar op de toets kwam het er gewoon niet uit..![]()
Rijkie, als ik tijd heb donderdag avond (en het weer werkt een keertje mee) kom ik wel even spieken!