Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Astor schreef:Anna, goed dat jullie de osteopaat langs hebben laten komen. Ik zie soms mensen die hun paard op 3 jarige leeftijd al zadelmak maken.
Nou sorry dan denk ik echt van dat beesie is nog zo jong en moet nog zoveel groeien en spieren opbouwen.
Ik wil later ook ooit wel een keer een jong paard zelf beleren.
Maar dat ga ik zowieso na zijn 4de jaar doen.
Astor schreef:Hier ook nog evenAstor schreef:MELISSA & CHIBRA FOTO'S MADE BY JANE
) Zo lang geen paard gereden
Liisette_ schreef:Goedenavond!![]()
Zo, gisteren eindelijk HSM 3 gekeken, he LAU!![]()
Ghihihih! En vandaag hadden we wedstrijd in het poedersuiker weer..
En ja hoor, wanneer Laura en Lisette klaar zijn, houdt het op met regen, geloof je toch niet!
Maar Laura en Lisette gingen best goed. Vooral binnen!![]()
Buiten ging bij mij in ieder geval niet zo heel goed. Hij had echt weer Troy acties! Maar binnen wel weer een winstpuntje gehaald!Laura had een DIKKE VETTE WINSTPUNT! Echt goed man, voor de eerste keer L1! Knappie hoor!
Ik had in me eerste 183 en me tweede 173!

.
! fryskhynders schreef:Melissa het zijn echt hele mooi foto's!!
mijn complimenten!!
je hebt je schouders nu ook mooi recht

...
Astor schreef:Anna: Thanks. Chibra wilde steeds te hard lopen en als k haar weer wat terug nam ging ze weer langzamer.
En dan moest ik haar weer vooruit rijden maar daarna werden haar pasjes wel mooi ruim.
Alleen de foto's zijn een beetje scheef genomen zoals je kan zien aan de horizon.
Dus dan lijkt het al snel dat ze op de voorhand loopt, want haar achterbeen zit er wel steeds mooi onder.
Ff aankijken hoe het morgen gaat..