Marcus weer eens na een tijd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marcus weer eens na een tijd
ik ga straks wel even kijken eerst nu nog even snel wat folders doen.

hestejente schreef:Ben je er volgende week dan niet Tessa? Weet je al op wie je mag?
Ik moet er vanmiddag ook weer op, de zadelpasser komt langs met mijn inmiddels opnieuw opgevulde zadel, ben benieuwd hoe het ligt. En hoe ik me voel, de gaslucht hier is niet leuk meer.
Ik las laatst ergens dat paarden die in training zijn niet iedere dag moeten werken omdat de spieren rust nodig hebben tussendoor om sterker te kunnen worden. Daar zit wat in, ik vind het ook veel leuker om aan de hand met 'm te werken en nu heb ik een excuusIk snap nou ineens ook waarom de hengst van mijn stalhouder (beest moet in juni naar de keuring) maar zo ielig blijft, hij moet namelijk iedere dag aan het werk.

mAnDyXX schreef:Het is inderdaad veel beter voor het paard met een rustdag.
Het is soms ook heel goed om een paard 1 weekje vakantie te geven zeggen ze. Als je dan weer gaat beginnen na 1 week dan zou hij het alleen maar beter gaan doen.
Kan natuurlijk ook zomaar door de nieuwe vulling komen
Hij werkt maar 3 of 4 keer per week onder het zadel, dat is vooral fysieke inspanning. Geestelijke inspanning en breinbrekers krijgt hij aan de hand, er zijn een aantal oefeningen en spelletjes die ik met 'm aan de hand doe en dat vindt hij leuk 

Maar ik denks dat Alfie nog beter is
!!