Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
?
! Maaikeee schreef:Trouwens, wat fijn dat je cap er gewoon nog is melis!

Astor schreef:Maaikeee schreef:Trouwens, wat fijn dat je cap er gewoon nog is melis!
ja heel fijn maar ik heb vrijdag toch echt goed gezocht hoor en ik kon het niet vinden
ik zal van de week nog wel kijken als ik tijd heb
.
en Limewire wilt eventjes niet 
Emmaa_ schreef:Welk programma gebruiken jullie om liedjes te downloaden?.
Kazzaa stinkten Limewire wilt eventjes niet
En ik wil NU liedjes downloaden
.

Astor schreef:zegt hij dat werkelijk waar tegen je? =O
ik doe normale kleren aan denk ik trouwens
maar ik vind mijn cap wel hoor!
Astor schreef:Ik heb niks ingeleverd voor de BBQ dus ik ga gewoon thuis eten. Heb gisteren een lange dag gehad.
Dus ga om 5 uur weer naar huis toe

Emmaa_ schreef:Bah ik haat mijn ouders.
Zegt m'n moeder dat ik geld uit mijn vaders portemonnee moet pakken voor vandaag, iets te drinken enzoo, staat hij tegen mij te schreeuwen waarom ik in zijn portemonnee sta
Vervolgens ben ik de gene die altijd een veel te grote brutale känkerbek geeft, en dat ik mijn raam zo open moet zetten.
Zeg ik ja, is het, sla niet zo'n toon tegen mij aan!.
jullie zijn altijd maar aan het känkeren met z'n tweeën, jullie krijgen alles van ons, krijg je 1.50 begin je te känkeren met je lelijke küthoofd dat je niet genoeg krijgt, krijg je er nog 2 euro bij rol je met je ogen omdat je daar wel 3 heuse drankjes van kan kopen
myraaaa schreef:ja hoor gaat lekker. buik begint flink te groeien en in de weg te zitten haha. vd week buitenritje gemaakt met ayle en ik kan alleen korte stukjes nog maar draven (haha) anders voel ik het in mijn buik-banden... maar ja hoort er allemaal bij he...