Annie_ schreef:Iris je heb toch zo een bakje waar je beugel in zit !
DIe timmet je op zijn stal. Koop eeen langere versie en plakt je rozetjes
met dubbel zeidig teep in dat bakje netjes
Hahaha roset helemaal ingelijst!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Annie_ schreef:Iris je heb toch zo een bakje waar je beugel in zit !
Jane_ schreef:Pebbs schreef:Ik weet niet wat Noortje heeft gezegd, maar als Iris dat heeft gezegd, dan klopt het niet.
Want ik heb nooit gezegd dat jullie slecht over mij praten.
Ik vroeg gewoon over Victor of ze dat ooit eens had gezegd, ik dacht ik ga maar uitleg vragen.
Die kreeg ik niet, ik kreeg alleen maar verwijtende antwoorden, dat ik me niet aangesproken moest voelen enzo.
Nou dat voelde ik me ook niet, het was eerder dat ik ernaar vroeg óf ze dat had gezegd.
Okee dan weet ik dat
Geen problemen verder.
Ik wilde het even van jou horen.
Dat moest ik even kwijt. Jullie kunnen er niets mee, maar hier thuis mag ik het niet eens zeggen... Pebbs schreef:Was dat het?
Iriis_ schreef:Annie_ schreef:Iris je heb toch zo een bakje waar je beugel in zit !
Hahaha roset helemaal ingelijst!
Jane_ schreef:Nadinee
Het enige wat wij doen is met jou meeleven ( ik tenminste)
En als ik jou niet zo mogen zou ik nooit zo met jou omgaan hoor in de les en op de manege
(niet verkeerd opvatten hoor, vind het heel moeilijk om te zeggen!) dat het er best eng uit ziet. Nu niet gaan verbergen want het is juisst goedd dat je het laat zien en je niks verbergt. Broccoli schreef:Stomme onzekerheid.
Stomme poedersuiker eetstoornis.
Ik zak er weer steeds dieper in en dat maakt me bang.
Dat moest ik even kwijt. Jullie kunnen er niets mee, maar hier thuis mag ik het niet eens zeggen...

Jane_ schreef:Pebbs schreef:Was dat het?
Zover ik weet wel.

Broccoli schreef:Stomme onzekerheid.
Dat moest ik even kwijt. Jullie kunnen er niets mee, maar hier thuis mag ik het niet eens zeggen...
Pebbs schreef:Ik weet niet wat Noortje heeft gezegd, maar als Iris dat heeft gezegd, dan klopt het niet.
Want ik heb nooit gezegd dat jullie slecht over mij praten.
Ik vroeg gewoon over Victor of ze dat ooit eens had gezegd, ik dacht ik ga maar uitleg vragen.
Die kreeg ik niet, ik kreeg alleen maar verwijtende antwoorden, dat ik me niet aangesproken moest voelen enzo.
Nou dat voelde ik me ook niet, het was eerder dat ik ernaar vroeg óf ze dat had gezegd.
Pebbs schreef:Was dat het?
[/quote] 
Broccoli schreef:Zei ze dat? Wow dat is wel heel lief![/quote]Lieve schat!
Maak je alsjeblieft niet te druk daarover!
Bokt is zeker een goede stap, hier leer je veel mensen kennen van de manege
en als ze je niet mogen, zeggen ze je heust geen gedag of iets!
Maar dat iedereen, omdat je gewoon een super meid bent!
Ik heb Sabina laatst over je horen praten, dat je het 2 weken geleden zo moeilijk had
En vandaag zei ze ookal, dat ze het leuk vind dat je haar komt helpen!
Heb wat meer zelfvertrouwen meid!
Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:Nadinee
Het enige wat wij doen is met jou meeleven ( ik tenminste)
En als ik jou niet zo mogen zou ik nooit zo met jou omgaan hoor in de les en op de manege
Ik heb echt nog nooit wat slechts over je gezegd omdat je gewoon een super aardige chick bent. Ik heb het alleen met me moeder over je ziekte gehad. en hoe moelijk je het had. Ook een beetje over je armen enzoo(niet verkeerd opvatten hoor, vind het heel moeilijk om te zeggen!) dat het er best eng uit ziet. Nu niet gaan verbergen want het is juisst goedd dat je het laat zien en je niks verbergt.
Broccoli schreef:![]()
Ik wou dat het allemaal eens ophield.
Ben het soms zo beu. En mensen vinden me er allemaal zo goed uitzien!
En ik, ik vind mezelf walgelijk. Walgelijker dan ooit.![]()
Maar ja, voel me een beetje depri of zo.
Morgen ook wegen. Dat heeft zo een grote invloed nog steeds.
Broccoli schreef:Het kost mij heel veel moeite met korte mouwen te lopen. Maar ik moet accepteren dat het een deel van me is geworden. En ik wil niet mijn hele leven met lange mouwen lopen, maar moeilijk is het zeker.
Ook voor anderen idd.
Broccoli schreef:![]()
Ik wou dat het allemaal eens ophield.
Ben het soms zo beu. En mensen vinden me er allemaal zo goed uitzien!
En ik, ik vind mezelf walgelijk. Walgelijker dan ooit.![]()
Maar ja, voel me een beetje depri of zo.
Morgen ook wegen. Dat heeft zo een grote invloed nog steeds.