Dat is echt een understatement... ik hoop zo dat ze nog omdraait, maar het ziet er niet naar uit, moet haar zelfs nu voo mijn gevoel dwingen.. zucht. Hoop dat er snel iemand komt, maar dat zal wel niet.
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 15-12-09 12:21
_Marjon_ schreef:
Mijn cadeau is een Winter Efteling abonnement Wilt je moeder dan rijden?
Leuk! Ja mijn moeder wou wel rijden.
Pff Mariska, kan het me wel voorstellen hoor. Sorry dak gisteraaf niet meer kon maar het loopt bij ons thuis even allemaal verkeerd...
Jow, ik zou het graag willen, maar ik heb spierreuma, mesten etc kan ik niet iedere dag.. wil zowiezo vragen of jullie het buiten zetten over willen nemen.. ik baal nu ook zo dat hij binnen staat.. maar ik heb het vanmorgen ook niet gehaald, heb zoveel te doen en zo weinig tijd. Edie komt vanmiddag, hoop dat ze even kan rijden,en ga hem zo op zeelandnet en marktplaats zetten
Zooo heee was echt even blij vanmiddag, zo heerlijk gereden en natuurlijk was m'n vriendinnetje lief voor me. Na een worteltje heeft ze 't me vergeven dat ik zo lang niet was geweest....
Aahhh hoop dat je nog kan Esther, de bak is goed te doen nu!
Nouu alleen, paps ligt in het ziekenhuis, hij is nierpatient, en heeft met spoelen een infectie opgelopen. Het gaat op zich wel, maar hij mag nog niet naar huis. Ik ga denk ik morgenavond even op bezoek... Dus dan kom ik maar even kort langs stal..
Yay, ik ben echt blij, heb een verzorgster voor zowiezo de woensdag en de vrijdag, enne Jow, ik ga het overleggen, maar denk dat dat hem wel ff gaat worden. Ik ben zo een stuk opgeluchter nu, Edie stopt na zaterdag, ze mag er wel naar toe als ze wilt, maar ik ga niks meer vragen. En komt er iemand op zijn pad voor hem, dan is het goed. Dat meisje heeft jarenlang gereden bij Balans, je kent haar wel Cis denk ik, Kayleigh is het, en gaat het morgen proberen, dan nog een paar keer samen kijken, maar denk dat dat wel gaat lukken, is een fijn meisje en ze is 16 jaar.
_Marjon_
Geplaatst: 16-12-09 00:45
Super dat je iemand voor Ro gevonden hebt Maris. Donderdag lekker even naar buiten, ben benieuwd of Roon zich gedraagt haha, maar als Ro zich gedraagt doet Roon dat ook wel . Zijn echt wel matties , zet ik Roon vast aan Ro zijn stal, gaat Ro stiekem touwtje losmaken. .
Heb ook weer gereden yeah, gisteren heeft Denise ermee gereden (mijn bijrijdstertje niet die van Silverstar ), en vandaag ik, echt maar kort omdat ik moest werken maar was wel weer even lekker. Hij was echt braaaaf.. Hoop dat ik morgen ook weer even kan rijden.
En nog 4 (ok 3.5 ) nachtjes slapen until Disney, yeaah
Awh Cis, sterkte met paps hoor! Moeten nog eens house gaan kijken he, die ene aflevering..
acacia
Geplaatst: 16-12-09 08:19
Cis, sterkte met je vader ! Jo, jammer....dat je niet meekan en dat je vader niet meegaat Maris, fijn dat je een verzorgster hebt!
Hoe gaat het op stal Beef met het water en de bevriezing ? Gister met emmers gesleept, savonds de boel rondom geisoleerd, dus ik ga zo naar buiten, ben benieuwd....
Ik zie langs de Heuvelsweg vaak een mevrouw lopen met dr paard.....en gister zag ik een hafje met een meisje erop, met capuchon, iemand van jullie ?
Cis, sterkte met je paps.. dat is niet niks zeg, hopelijk knapt hij snel weer op. Hahaha, ja, Ro en Roon vinden elkaar wel leuk Dus dat is goed, lekker morgen samen naar buiten en morgenavond ga ik met marye oefenen op Grol, Edie heeft schoolfeest, dus ga ik nog een keer rijden.. auw
karin: heb alleen niet zo`n zin....... gaat op zich goed, alleen het ponyhoekje wil nog wel eens bevroren zijn, dus men moet ff rondje water geven doen als ze er zijn hafje is denk ik els, en die wandelt met dr pony is annelies met amigo
maris: fijn dat je verzorger heeft. hoe hoog is t pubergehalte?? dan hebben we al 2 denises, 2 kayleighs haha
Thx allemaal! Ik ga vanavond even bij hem op bezoek, ben wel benieuwd hoe het gaat... Hij kan er soms ook zo slecht uitzien.
Hé fijn mariska, ja Kayleigh ken ik wel, leuke meid en kan ook netjes rijden! Is denk ik wel een goede combi. Hehe het pubergehalte stijgt, pas maar op, binnekort zit die keet vol met vriendjes.
Marion, ehhh slecht nieuws, mijn allerliefste paps is er dit weekend nog wel in geslaagt om de recorder op te ruimen, hij heeft bijna alles eraf gegooit..... Dusja...
Pfff alleen donderdagavond gala, denk dat ik dan s'middags maar kom.
cis: Denk je dat je nog tijd heb om muziekje aan te passen? ken ik kayleigh ook?
karin: miss melden we af, of alleen ik rij, tijden zitten best dicht op elkaar dus niet handig, mocht ik niet meer gaan dan ga k miss nog wel mee, maar vermoed dat sieb dan afmeld en ik alsnog moet.
ow geweeeeeeeldig!! gaan we zaterdag nog ff oefenen, miss als onze bak goed is kan ik m thuis ook nog ff alleen doen..
word weer dramaaaaa zaterdag haha!!
kom je ook kijken cis?
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 16-12-09 12:25
Tuuuurlijk kom ik kijken, hoelaat moeten jullie? O tuurlijk word het geen drama, ik neem een extra groot spandoek mee om jullie aan te moedigen!
_Marjon_
Geplaatst: 16-12-09 12:27
Miss_Malfoy schreef:
Marion, ehhh slecht nieuws, mijn allerliefste paps is er dit weekend nog wel in geslaagt om de recorder op te ruimen, hij heeft bijna alles eraf gegooit..... Dusja...
Maris fijn dat je een verzorgster hebt gevonden, volgens mij ken ik haar ook wel.
Cis sterkte met je pa, hoop dat ie gauw opknapt!
Ga zo'de enorme chaos in m'n klas opruimen, dan naar de tandarts (gaatje boren) en dan naar moeders om een ezel te maken voor het kerstfeest morgen... wat een baan heb ik toch... (had ik maar een vak moeten leren)
Jo ik hoop dat het goedkomt, hoe laat ga je weg? Kan Kenneth wel ff bellen anders hoor, is toch banketstaaf als sieb niet kan rijden en vorige keer vond ik t wel gezellie!