Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Oliefjuh

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:04

H&M... daar heb je altijd van die shortjes over. Heb er ook 1tje Tong uitsteken , 'n zwarte, wel lekker in de zomer!
Of anders gewoon in een sportzaak.

Net Ot gereden uit School... eerste halfuur was echt drama. Daarna ging ik in een andere bak, daar liep ze een stuk fijner. Lachen

Nu eerst even eten met vriendlief en dan weer naar mijn vereniging Haha! .
Laatst bijgewerkt door Oliefjuh op 28-10-08 17:08, in het totaal 1 keer bewerkt

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:07

alle sportzaken zo ongeveer gehad....
en in zwart en blauw zie je ze nog wel, maar in het wit niet echt..... en zwarte heb ik ook al wel, maar moet zaterdag echt een witte aan....
ga mn broer zijn broekje en vel (shirt) maar lenen Haha! niet bepaald mijn maat waarschijnlijk maarja.....

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 18:00

Vreemd dat dat nergens te vinden is.

Pfff druk leven heb jij hoor Manon!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 23:46

Mwah, als je een beetje plant lukt het allemaal wel.. Wel keuzes maken... wel moeilijk af en toe..... Lachen Ik had net bv. wel langer willen blijven bij mijn vereniging maar ik moet morgen weer om 6.12 in de tram zitten naar Alkmaar om te werken Knipoog .

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 07:11

Nou, heb wel respect voor je hoor. Zoiets zou ik denk ik niet trekken.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 08:22

werk je nog steeds in alkmaar dan manon? en in rotterdam op school moet je dan nie naar school smiddags als je sochtends in alkmaar moet werken?

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 11:38

Zoo ik kom ook maar weer is wat van me laten horen, ik maak gewoon te weinig mee om met jullie te delen haha.
Magoed ik had ten 1e 2 vraagjes..
1. Is een instructieweekend goed voor mensen zoals ik, die dus een btje zelfvertrouwen moeten kweken?
2. Iemand een idee hoe Omara is, zowel karakter als rijden?

En dan heb ik nog een mini verslag van de dag van gister:
Moest gister op Skippy, en ik zag het echht niet zitten, aangezien ik de laatste 2 keer 45 minuten heb gestapt omdat ik echt helemaal niets met dat paard aankon.

magoed tot 5 voor 9 dacht ik echt ik wil niet ik wil niet ik wil niet, dit word niets, ik kan niets etc etc.
5 over 9 kreeg mijn "tsjakka-gevoel" de overhad en begon ik met rijden, en om een lang verhaal kort te maken, het ging goed!
Elke gang gedaan, als ie even koppig deed gewoon doorgereden en zelfs aanleuning ging op een gegeven moment beter, dus al met al ben ik sinds lange tijd weer echt tevreden met mezelf Clown

Was wel helemaal kapot en leeg, zowel mentaal als lichamelijk, best een lekker gevoel eigenlijk

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 12:24

Owja en nog wat minder nieuws, mij lieve hond gaat deze week ingeslapen worden Boos! Ik vind het echt helemaal niet leuk, heb hem al 12 jaar en hij is zoo lief

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 16:27

das wel k*t fabienne van je hond.... Boos!

Maar instructie weekend in zeker goed voor je als je geen zelfvertrouwen hebt met rijden! Ik heb toen ook gewoon in de buitenbak gereden enzo, terwijl ik dat normaal echt niet deed toen!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:12

KLote van je hond, inderdaad.. Sterkte!! Boos!

Instructieweekend is denk ik wel fijn voor je, raak je nog meer vertrouwd denk ik.. Omara is wel een lief paard, kan volgens mij af en toe wel een beetje heet worden maar volgens mij is die niet gemeen.

Net gewerkt.. In Alkmaar inderdaad nog. Ik had wel even getwijfeld om te stoppen maar het is echt een superleuk baantje. Mag mijn tijden zo'n beetje zelf indelen maar ik heb wel te maken met 'deadlines'. Ik werk 'normaal' doordeweeks maar als ik iets niet afkrijg kan ik op zaterdag terugkomen. Verder heb ik dus mijn zaterdag vrij! Het is ook nog best leuk voor mijn ervaring en cv (brochures maken, website onderhouden, brieven schrijven, advertenties maken, stukjes schrijven, uitjes regelen Haha! , soms dingetjes wegbrengen, etc.) Bovendien is het erg gezellig en word ik er erg vrij gelaten, ze kijken niet op mijn vingers. Mocht ik er niet zelf uitkomen dan zijn er genoeg andere bedrijven die mij kunnen helpen, bv. met drukwerk ofzoiets.. Ook leer ik er veel qua bedrijfsleven. Ze betrekken mij ook heel erg, mocht ook 'ns mee op inspectie bijvoorbeeld. Het is niet zo'n groot bedrijf en ik word dus niet voor een 'nummertje' aangezien. Ze hebben wel grote en bekende projecten, zoals het Rijksmuseum (zie http://www.conijnparket.nl Knipoog ). Soms wordt ik ook gewoon helemaal alleen gelaten op kantoor/showroom dus dat getuigt ook weer van vertrouwen van hun kant. En in Rotterdam kan ik natuurlijk ook wel werken maar vaak hebben ze dan al de eis dat je minimaal 16 uur werkt en dan bv. in een callcenter..... Ook als ik wat later op de zaak ben, is er geen probleem, andersom moet een keertje een uurtje langer blijven ook geen probleem zijn. Verder hebben we hele leuke bedrijfsuitjes, superleuke collega's (ik ben wel de jongste tussen alle 30'ers en parketteurs), feestjes (sinterklaas Haha! , kerstborrel). En verder pas ik wel vaak op bij mijn bazen (kids naar school brengen met de auto Clown ) maar regel ik ook privédingetjes (uitnodigingen, certificaten voor hun sportvereniging Tong uitsteken , advertenties om hun vakantiehuisjes te laten verhuren). Dus dat Tong uitsteken .

Ik had vandaag eigenlijk college maar dat kan ik vrijdag inhalen. Onze colleges zijn niet verplicht maar ter ondersteuning en zeker wel aan te raden om deze te volgen. Daarnaast kan ik mijn werk geheel zelf indelen dus dat is echt super! Sommige dingetjes doe ik op afstand, met mijn computer en sommige dingen ook gewoon op het kantoor daar, is erg gezellig ook. Ik 'moest' vandaag sowieso al naar Schoorl want ik breng morgenochtend mijn vader naar Schiphol.
Laatst bijgewerkt door Oliefjuh op 29-10-08 17:35, in het totaal 3 keer bewerkt

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:26

Mijn band was dus plat vandaag... Vanmiddag meteen een nieuwe binnen en buitenband gekocht want mn buitenband was al stuk, dus ik dacht, meteen een nieuwe en ook maar een nieuwe binnenband.
Ging toch eerst maar proberen mn binnenband te plakken, had ik hem naast het gaatje geplakt, dus kon ik nog een keer plakken.
Maar toen kreeg ik mn wiel niet meer in die vork ding zeg maar! Heb echt een eeuw staan klooien, toen kwam mn huisgenoot thuis en die ging mij maar even helpen, en nou kan ik straks gelukkig weer op de fiets naar Aegir, en dan naar de pizzaria Haha!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:31

Merel, jij bent echt te grappig Haha! .

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:53

Hahah lekker dan merel, das niet handig. Vind het wel knap dat je uberhaupt banden kan plakken, dat is echt iets waar ik geen verstand van heb.

Thanks trouwens allemaal, heb net gehoord dat het morgen al gebeurd, echt veeel te snel Huilen Huilen

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 18:48

Klinkt wel leuk Manon, je baan. Je wordt nog een echte zakenvrouw haha als ik dat zo hoor.

Wat erg Fab, van je hondje. Dat lijkt me echt echt vreselijk! Sterkte!
Instructieweekend is daar zeker goed voor. Instructeurs hebben meer tijd voor je enzo en je kijkt je lessen terug op video dus dat scheelt al veel.
Omara is braaf en leuk om mee te springen.

Wij hebben vandaag weer ALLES gemest met z'n allen, was wel gezellig en daarna ging ik op pizza trakteren want ik met m'n grote mond had dat gezegd ooit een keer en het kwam er steeds niet van en nu dus eindelijk gelukt. Was wel lekker.
En vanmiddag nog les gehad met een 4-jarige merrie die ik sinds vorige week pas rijdt, wel heel leuk en ik ga er 16 nov. al mee op wedstrijd!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 18:54

Foto'sssssss Haha! !!

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 19:51

Rytm schreef:
Omara is braaf en leuk om mee te springen.

Das het enige wat ze niet meer mag dus das wel jammer

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 20:25

sterkte fabienne... Klinkt wel leuk manon je werk, maar dacht dat je vanmiddag weer naar school moest...

Ik ben benieuwd maaik, wil foto's zien Tong uitsteken

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 22:29

Ik ben moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Net getraind en daarna pizza gegeten met een deel van onze klas, was wel heel gezellig!
Ga nu denk ik lekker in mijn bedje tv kijken, en dan morgen hard studeren!

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 22:32

Zoo... 20 jaartjes alweer op de wereld! Lang zeg..

Fabienne als je wat meer informatie wilt, bel haar dan even op. Nee heb je, Ja kan je krijgen he Knipoog .
Je kan altijd proberen.

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 22:38

GEFELICITEERD!!!!! Haha!

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 23:33

Gefeliciteerd fiona!

Jah ik ben alleen maar btje aan het oriënteren hoor, Caroline kwam ermee, had er zelf nooit aan gedacht, dus vandaar

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 07:03

Misschien is dan handig om een keertje een testritje te maken Haha! ?

Net mijn vader naar Schiphol gebracht en nu weer back in Rotterdam Haha! .

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-08 07:20

Nog gefeliciteerd Fioon!

Lekker vroeg Manon. Haha!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 10:11

Ook nog gefeliciteerd Fiona!
Schijnt hier vanmorgen een aardbeving geweest te zijn.... Heb niks gevoeld!

PDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 10:19

Fioon ook nog gefeliciteerd Haha!