Melanieetjuh schreef:
Nou ik zou de kopen als ik het geld had! Het mooiste paard van de hele manege! Echt een leuk ding! en dan krijg je ook nog andere spullen erbij!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanieetjuh schreef:
Kirsten_S schreef:Melanieetjuh schreef:
Nou ik zou de kopen als ik het geld had! Het mooiste paard van de hele manege! Echt een leuk ding! en dan krijg je ook nog andere spullen erbij!
Iriis_ schreef:Lisett!

! Kirsten_S schreef:We kopen hem samen!
Liisette_ schreef:Ik vind haar echt niet mooi! Geef mij maar een Ultra light !![]()
![]()
Liisette_ schreef:Ik vind haar echt niet mooi! Geef mij maar een Ultra light !![]()
![]()

!?
Kirsten_S schreef:Liisette_ schreef:Ik vind haar echt niet mooi! Geef mij maar een Ultra light !![]()
![]()
Ultra is wel mooi maar ik vind haar hoofd niet zo. Beetje enge ogen en scheve bles
Kirsten_S schreef:ik hoop dat ze nog een paard jaar wacht totdat iemand hem koopt
Iriis_ schreef:Nataschaa schreef:Gaan er nou nog mensen mee op maanrit ?!
Als ik al een keer met Tinus met de groep mee naar buiten was geweest, was ik mee gegaan.. Maar ik denk niet dat het nu zo'n verstandig idee is
Liisette_ schreef:Jah, ik weet niet..
Ze spreekt me niet echt aan!!
Ultra is een hij, kirsten

Kirsten_S schreef:Melanieetjuh schreef:
dat het paard meteen weg moet ofzo! Melanieetjuh schreef:Ik ga afsluiten!
Kirsten, zie je morgen op stal!
!!