LIQUITA schreef:Het nieuwe paard van Meelen:
Hahaha, het is je gelukt.
Issie niet geweldig
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:Het nieuwe paard van Meelen:

LIQUITA schreef:Sorry meiden....dit is nou echt K*T en dat zei ik ook tegen mij zelf!!!!
Heb ik bijna alle foto's op bokt staan, klik ik op het pijltje voor terug.....ALLES KWIJT!!!!
g*dver...de g*dver!!!!
Ik moet nu echt even boodschappen doen en dan aan het eten beginnen....Ik hoop vanaaf nog even tijd te hebben.
SORRY!!!!!!!!!!!!!!

Nainkey schreef:Ik heb jaren op Veldt gereden, maar ben 2 jaar geleden gestopt, omdat ik mijn eigen paard kocht.
Ben wel benieuwd hoe het er nu is.. echt lang niet meer geweest
van je paardje! 
LIQUITA schreef:Nainkey schreef:Ik heb jaren op Veldt gereden, maar ben 2 jaar geleden gestopt, omdat ik mijn eigen paard kocht.
Ben wel benieuwd hoe het er nu is.. echt lang niet meer geweest
Hallo....ik weet niet wie je bent, maar wat een mooi paard heb je.
Kom een keer langs..zou ik zeggen.
Groetjes!!!

.
.
.

. 
meelen schreef:Zondag was het ook raak. Dit keer raakte een pony te water bij manege 't Veldt in Engewormer. Het dier was ver weggezakt in de modder en moest met veel mankracht uit het water worden gehesen. (aldus het webregiobericht)

chareno schreef:

xan schreef:Lijkt me vreselijk als je je paardje zo in het water ziet liggen.
Dat zou wat zijn met Promiss. Helemaal zwart, incognito dus.

Tytje schreef:Hoii. Nou ik lees het al, het was erg gezellig tijdens het etentje. Wij hadden een personeelsuitje, was ook leuk. We hadden een speurtocht in Nijverdal en......het zonnetje scheen, daarna lekker gegeten. Gister heb ik voor het eerst op Meyke een buitenritje gemaakt (rondje Zaanse Schans). Samen met Stephanie en Mary. Ging helemaal toppie!! En weer scheen het zonnetje, hoe is het mogelijk!!

chareno schreef:ik heb prom evengoed zondag ook gewassen ze was nog zo vies van op het land staan.
dat kregen we met bortellen gewoon niet weg
xan schreef:chareno schreef:ik heb prom evengoed zondag ook gewassen ze was nog zo vies van op het land staan.
dat kregen we met bortellen gewoon niet weg
Wel dankbaar werk denk ik, een witte pony wassen, zie je tenminste resultaat.

lesgeven.natuur5D schreef:ben wel benieuwd naar de foto's. helaas moest ik bijtijds naar huis, maar anders had ik echt die wekker van 6 uur niet gehoord.
zal nog wel een dolle boel zijn geworden later op de avond, of moet ik zeggen nacht?

xan schreef:Is ie er zomaar ingesprongen ????
Of waren de manege ponies aan het donderjagen, of waren er kinderen aan het rennen in het land ???? Weet iemand dat ?