Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RianneH

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 17:43

Oef, dat is echt belachelijk! Pfff, stom kind Boos!
Arme winnie en zometeen arme Aranka.... Hoop stiekem dat ze eraf valt en niet meer durft.... Pff schandalig Boos!

Leuke foto's Juul, ziet er heerlijk relaxd uit hoor Knipoog Mooi beestje ook.

Ik heb toch een spierpijn... Ga niet meer springen met mn fries als dat elke keer zo is... Auw.. Boos!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 18:04

Waaaat... zon meisje moet dan toch juist geen aranka nemen!!!! Waarom neemt ze geen choco ofzo?? Echt erg! En dat het zonder overleg gaat ook.... beetje jammer is dat ...

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 18:21

Ik heb nieuwe foto's van Raldi!

@Lupi, houd je ons op de hoogte over Aranka enz.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 12:13

Rianne, heb je nou al foto's van de pad op je paard? Clown Ben zo benieuwd!

Het springen gaat steeds beter bij Kai Ja Afgelopen maandag gingen we een parcoursje springen, en het ging echt super! Hij land nu veel beter, en zijn galop word er ook beter op. En ik had het maandag voor het eerst weer met zweepje geprobeert, (had met opzet een extra korte gekocht) in het begin was hij nog wat druk etc. maar toen we eenmaal bezig waren, véél beter voorwaarts.

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 14:07

ik heb het er nog met Judith (die andere Knipoog) over gehad. Die zei dat ze net zo reed als wij (dus niet zagen etc) maar juist veel te lief was waardoor winny een loopje met haar nam. Opzich wel beter natuurlijk (zie je wel, het valt allemaal mee Clown maar je niet zo druk Judith!). Alleen denk ik dat Aranka dan voor haar geen betere keus is, die gaat ook een loopje met haar nemen als ze niet redelijk consequent en streng is. Overal van schrikken etc... Nouja, we zien het wel... Ik moet haar iig een eerlijke kans geven niet waar? Al is het voor mij nu iig helemaal duidelijk dat er in januari een eigen paard komt Knipoog Geen gezeik meer, ik beslis wie er wanneer op mn paard stapt!

Goed hea trouwens! Dat Kai nu met zweepje kan (en zie je wel? Knipoog)

Ensueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 10:29

Ja, op maandag hebben ze bij de molenruiters nu een les met heel veel van leeuwarder manege erin zitten Knipoog

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 10:55

fladdelover schreef:
Ja, op maandag hebben ze bij de molenruiters nu een les met heel veel van leeuwarder manege erin zitten Knipoog

? Wat bedoel je? Haha!

Ensueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 11:15

er zijn veel kinderen van de leeuwarder manege die naar de molenruiters toe zijn gegaan, daarvoor hebben ze op maandag een speciale les gemaakt Knipoog
(niet iedereen zit daarin hoor, maar wel een deel.)

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 11:22

Aha... dat kan. Er zijn meer maneges in de omgeving van lwd waar kinderen heen zijn gegaan om toch nog te kunnen blijven rijden.

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 10:48

We hebben een nieuw zadel Haha! Nouja... Aranka heeft een ander zadel Clown Hij past beter en zit ook veeeeeeeel lekkerder, dus ik ben blij Tong uitsteken

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 10:52

Lupi schreef:
We hebben een nieuw zadel Haha! Nouja... Aranka heeft een ander zadel Clown Hij past beter en zit ook veeeeeeeel lekkerder, dus ik ben blij Tong uitsteken

Wat voor zadel heb je dan?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 13:16

Aranka heeft de oude van Dironja.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 13:42

Gefeliciteerd!! Maar, Dironja dan? Welk zadel heeft die gekregen?

Bah, ik ben ziek.. Al vanaf woensdag Verdrietig Kan dus helemaal niet met dat mooie weer naar de paardjes.. Baalbaal.. Boos!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 14:34

Halloo!!

Wat relaxed dat Aranka een ander zadel heeft! Lachen Maar de oude was ook niet slecht toch? :S Heeft Dironja nu een nieuwe?

Ik ben net terug van wedstrijd in Groningen, was echt super! Haha! Ik heb mezelf in de finale gereden, dus ben zowiezo 2e of 1e Haha! Haha! Het ging ook heel goed! Maar vanavond was pas de prijsuitreiking, maar ik moest eerder weg omdat ik vanavond al de boot naar Ameland neem :S Dus nog even afwachten wat ik nou ben geworden Tong uitsteken

Ik ga dus vanavond naar Ameland, dus bok denk ik een tijdje niet meer Lachen Dus.... EEN HEEEELE FIJNE VAKANTIE IEDEREEEN~!!!!

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 16:24

Sence schreef:

Ja, eh, wat voor zadel is dat dan? Veelzijdigheid/dressur/springen? Merk? Type? Kleur? etc etc

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 16:37

Ik ben 1e geworden!!!!! Haha! Jeeeej! Wel jammer dat ik nu mn mooie prijs niet in ontvangst kon nemen Boos!

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 17:10

Gefeliciteerd! Jammer dat je weg moest Lachen

Dat oude zadel van Aranka zat voor geen centimeter voor ons allebei Clown Hij was te klein voor Aranka en ik schuurde er letterlijk mn kont aan open Nagelbijten / Gniffelen (tot bloedens toe, NIET leuk). Geen flauw idee welk zadel Dironja nu heeft. Is een dressuur of VZH naar dressuur zadel, van Divoza, redelijk diepe zit en langere schutbladen dan die oude.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 17:10

Jobbeltje schreef:
Sence schreef:

Ja, eh, wat voor zadel is dat dan? Veelzijdigheid/dressur/springen? Merk? Type? Kleur? etc etc

Geen idee welk merk, is een blanco plaatje. Vzh richting dressuur is het.

Dironja heeft nu een Kieffer, bijna dezelfde die Big Ben ook heeft. Maar die van Dironja, daar zit een soort wit gat boven op de kamer zeg maar Clown Kai heeft nu geen 1. Geen 1 paste hem, van de manege zadels zeg maar. Heb ik geluk met m'n eigen zadel! Maar Wilfred zou morgen voor een nieuwe zorgen volgensmij.

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 17:12

Sence schreef:
Geen idee welk merk, is een blanco plaatje. Vzh richting dressuur is het.

Dironja heeft nu een Kieffer, bijna dezelfde die Big Ben ook heeft. Maar die van Dironja, daar zit een soort wit gat boven op de kamer zeg maar Clown Kai heeft nu geen 1. Geen 1 paste hem, van de manege zadels zeg maar. Heb ik geluk met m'n eigen zadel! Maar Wilfred zou morgen voor een nieuwe zorgen volgensmij.

Dan heeft Aranka niet het zadel van Dironja. Er zit namenlijk geen witte plek / gat op de kamer, en hij heeft wel een merk Clown

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 17:13

Nee, het zadel dat Dironja nu heeft, is van Kieffer en heeft een wit gat.

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 17:14

Hoe zit dat eigenlijk met zadels?

Mag je je eigen zadel zomaar gebruiken? Of moet deze eerst "goedgekeurd" worden door Wilfred?

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 17:16

Gefeliciteerd Lydia!!! En heel veel plezier op Ameland. Misschien kom je Margo wel tegen Tong uitsteken

Klinkt als een lekker zadel hoor Lupi, wanneer mag ik weer eens langs komen Tong uitsteken

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 17:16

Ik heb het aan Wilfred gevraagt enzo, en hij zei dat het mocht. Hij heeft het zadel los bekeken, en zei dat ie goed was. Daarna heeft Marisca 'm nog gecontroleerd, toen ie op Kai lag. Zij zei dat ie prima lag Ja En als ie niet goed had gelegen, had Wilfred of Ria (waar ik les van heb) er vast wel wat van gezegt, hoop ik! Wil wel het beste voor Kai.

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 17:20

Denk eerlijk gezegt dat ze er niets van hadden gezegd Sence, dat van Aranka lag echt voor geen meter (ter illustratie: er kon niet 1 vinger tussen de kamer en haar schoft!!) en ik moest het elke keer weer zeggen. Het is trouwens van een afstandje ook niet altijd goed te zien of hij goed ligt Lachen

Roep maar Rianne Knipoog

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 12:17

Als jullie nog nieuwe spullen nodig hebben.. ik lever alle merken, ook zaldels Knipoog haha
Tegen aantrekkelijke prijzen!