Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 16:24

Ja dat vind ik idd ook wel mooi. Maar ik ben blij met de tas die ik nu heb Clown

Pff het is 'alweer' half 5 zeg. Zo'n eerste werkdag gaat langzaam na een paar dagen vrij. Blij dat het morgen alweer donderdag is!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 16:30

Hier wil het ook niet echt opschieten. Denk dat ik er een half uurtje afsnoep en lekker om half 6 naar huis ga.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 16:58

Dat is een heel goed idee Trudy! Zou ik ook doen als het kon. Maar helaas. Wat zou het toch fijn zijn als de tijd voorbij vloog op het werk. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het werken leuk hoor. Maar het gaat gewoon zo langzaam Dromen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:10

Doei! Niet gebeten door een leguaan, die vreten zo uit je hand zonder wat te doen. Haha!

We zijn naar een struisvogelranch geweest gisteren, struisvogels zijn koel. Lovers

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:03

Ja struisvogels zijn koel tenzij ze gaan rennen als je met je paard langs komt......
Hèhè die 2 hebben zich gewoon eens gedragen vandaag. Die kleine is nu geschoren en heeft een slicker om. Vet cool al zeg ik het zelf.Knipoog

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 00:45

Footooooo Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 09:39

Idd foto van de kleine met de slicker *LOL*

Hihihi struisvogels zijn eng vind ik. Je kan er ook op rijden maar dat ljikt me nou niet bepaald een fijne sport Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 10:42

Struisvogels lijken me doodeng. Die kleintjes zijn schattig, maar die grote exemplaren...brr.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:40

Ai, slicker werd aangezien voor eten door de 2 ruinen waar die van mij mee buiten staan.
Ik kwam vanmiddag op stal, zit er een scheur van 20 centimeter in, maar even een andere maken, maar dit is hem dat ie nog heel was Huilen :
Afbeelding

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:41

Hij was dus echt vet cool, met bijpassende staartzak, deze is verdwenen...... Verdrietig Verdrietig Huilen Huilen

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:42

Enne over die struisvogels: ga je pannenkoeken bakken heb je maar 1 eitje nodig Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 22:50

Zonde, hij was wel koel.

We hebben een struisvogelei vastgehouden, die sla je niet zomaar kapot. Haha! Ze zijn zelf 4 dagen bezig met de schil kapotslaan met hun kop en als ze er eindelijk uit zijn kunnen ze niks meer vanwege de koppijn. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 09:44

Oooh wat gemeen van die andere paarden! Ze waren vast en zeker jaloers op zijn mooie slicker!

Eigenlijk best sneu voor de struisvogels, word je geboren na 4 uren een ei kapotmaken en dan heb je barstende koppijn. Oke, ik wil niet herboren worden als struisvogel Nagelbijten / Gniffelen

Gisteren op Whisky gereden (wat een verassing he? Clown) Het ging lekker het rijden. Alleen de bak was heel druk voor het eerst sinds tijden. Dus het was even anticiperen. De nieuwe pads van de manegepaarden zijn echt cool!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 10:38

Zonde van de slicker IJp, die staartzak komt vast nog wel een keertje ergens opduiken, volgens mij ligt hij in de bak of in de paddock.

Gisterenavond van plan geweest om nog te gaan rijden, maar toen het begon de sneeuwen/grokken en het bleef liggen, heb ik even het programma omgegooid. Ik ben als de dood dat ze uitglijden of zelfs een bambi maken...dan kun je je paard echt weg gaan brengen.

Heb dus maar even gelongeerd, Rejoice was vrolijk, die sneeuw in haar toet zorgde er wel voor dat ze heel laag liep, en dat er paarden van de binnenbak terugkwamen ging die staart erop...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 11:42

Ja Rejoice was lekker frisjes gisteren he? Maar wij waren ook wel heeeel interessant Clown

Klopt, ik vind het ook eng met zo'n klein laagje. Ik heb liever een dik pak sneeuw. Dat is veel minder glad dan het dunne laagje. Maar het was op zich wel te doen, ik liep rustig terug met Whis zodat ze niet zou uitglijden. Ze vond de sneeuw niet echt tof, ze ging steeds met haar hoofd achter mij lopen als de sneeuw in haar gezicht kwam Lachen Toen we terug gingen heb ik mijn auto toch maar even in de 4x4 gezet toen ik van stal wegreed. Maar op de grote weg was het gewoon te doen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 13:08

Ja de grote weg was vrij gelukkig. Als ik eenmaal in de auto zit ben ik niet zo bang voor gladheid, ik heb voorwielaandrijving en die trekt je toch altijd de bocht door.

Merken jullie trouwens al dat de dagen weer een beetje beginnen te lengen?

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 13:13

Nog niet echt een starnmeerwesternstal-bokker te noemen, maar ik zeg toch even hallo! Gisteren was ik gezellig bij trudy op visite.

En potverdrie wat was het koud! ik blijf een watje!

en dat die dagen langer worden daar merk ik nog niets van, als het eerst maar maart is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 13:54

Oh hey! Hoi! Jij zat aan de tafel waar ik en mijn moeder aan stonden Haha! Ik was degene met de witte cap op de Buckskin genaamd Whisky.

En wat vond je van de manege en de les? Als het warmer is dan is het allemaal een stuk leuker hoor Tong uitsteken

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 14:15

Ja ik heb je bekeken! haha, heb een uitgebreide beschrijving gehad van bijna alle ruiters en paarden!

Les zag er leuk uit! Ik heb evelien gemaild of mijn vriendinnetje en ik volgende week zaterdag in het geniep een lesje mogen hebben! hahah. We hebben allebei alleen maar engels gereden.
Maar het ziet er allemaal erg mooi en vooral groot en netjes uit.

En ik ben verliefd op het paardje dat tegenover die van trudy staat, knuffelbeest! ha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 15:00

Hahaha is dat mijn naamgenoot [***] dat paardje Tong uitsteken?

Leuk dat Trudy je zo'n rondleiding heeft gegeven. Ik ben ook op die manier bij Starnmeer gekomen en heb ook de tour van Trudy gehad Haha!

Veel plezier volgende week zaterdag dan! En het lukt jullie wel hoor. Evelien is een van de beste instrcutrices die ik ken, ze blijft rustig en ze legt gewoon supergoed uit Knipoog

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 15:16

Esther, welkom in dit topic, leuk dat je ook komt kijken!

Beau, Esther heeft lekker met Sparky staan kroelen. Ze vond het wel jammer dat ze allemaal zo'n muts op hadden, alle vlekken worden erdoor verdekt!

Esther, ik heb hier trouwens nog een foto van de vader van Glory, dat is een zoon van Jiggy:

http://groups.msn.com/horsesofElles/fot ... rtner.msnw

(jammer dat veel foto's van de voorouders het niet meer doen)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 15:54

Doei!

We zijn gisteren bij de ezelopvang geweest, allemaal zielige ezeltjes die ergens waren gevonden. Ze hadden pas ook nog een jong ezeltje gevonden (ezelveulen? Tong uitsteken ), die is zoooo snoezig. Lovers

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 15:58

De Ezelopvang is daar iig heel bekend, heb je geen zin om er eentje mee te nemen naar huis?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 16:04

Ja sommige zijn echt te schattig Lovers

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 16:16

Dat is ook een mooie papa, al ben ik op dit moment verliefd op je nieuwe uitgezochte man.

Ik als newbie ging trouwens even een beetje rondneuzen naar zadels en hoofdstellen in jullie tak van de sport, maar wowzers.. DUUR!