maarja je moet haast wel natuurlijk na die rit van gister...al is die van jou het wel aardig gewend dus maakt het nietzo heel veel uit denk.... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maarja je moet haast wel natuurlijk na die rit van gister...al is die van jou het wel aardig gewend dus maakt het nietzo heel veel uit denk.... AnitaJoeri schreef:haha ja dat bedoel ik ,maar thuis in een hokje vind ik ze ook leuk hoor.
Ben benieuwd of de les doorgaat vanavond?Anders rijd ik hem toch.

Ireentjuh schreef:Mijn wollen zweetdeken heeft ook ineens wat kleine gaatjes.. en dat terwijl mijn zweetdekens hangen! het muisje viel dus ook een stukje naar beneden. Muisjes vind ik wel lief hoor, maar ratten vind ik wel zooo smerig, daar ga ik wel van gillen als ze ineens onder je doorlopen![]()
Gelukkig hebben we MICKEY op stal
Mickey is idd de beste jager van stal, daar kan ik niets aan doen hoor
Enneh, het is nu toch gewoon droog

Ireentjuh schreef:hee, dat bedoel ik positief hoor van Mickey![]()
Otje vangt bij ons zelfs muizen in de schuur, ook best knap
Binar schreef:Ireentjuh schreef:Mijn wollen zweetdeken heeft ook ineens wat kleine gaatjes.. en dat terwijl mijn zweetdekens hangen! het muisje viel dus ook een stukje naar beneden. Muisjes vind ik wel lief hoor, maar ratten vind ik wel zooo smerig, daar ga ik wel van gillen als ze ineens onder je doorlopen![]()
Gelukkig hebben we MICKEY op stal
Ja haha, nou is het Mickey weer ipv Diddle![]()
Mickey is idd de beste jager van stal, daar kan ik niets aan doen hoor
Wel knap als je dekens hangen dat er dan toch nog gaatjes inzitten
Ratten vind ik ook goor

Eefje23 schreef:HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha, dat ziet er toch niet uit, hihi!!

NuggT schreef:Staat je hartstikke goed hoor zo'n Spetter onder je.
Lui, ik heb vandaag mijn herhaling BHV gedaan, dus ik kan weer eerste hulp bieden, reanimeren, brandjes blussen! Nu maar hopen dat ik het NOOIT hoef te doen!

was gewoon blij