Denk je VROEG te zijn, en dat is het ook, half 7... toen waren mijn ogen nog niet open geweest hoor! hahahaMogguh mensen!
Tot straks!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Denk je VROEG te zijn, en dat is het ook, half 7... toen waren mijn ogen nog niet open geweest hoor! hahaha
ShirleyA schreef:Ik denk niet dat iemand je mevrouw zal gaan noemen Cindy hihi.
sjorsie schreef:we gaan ze om 13.00u verhuizen, dus ik zie wel wie ik strakjes op stal zie lopen
sjorsie schreef:Yes, m'n kerels zijn over, ze waren gewoon super braaf in de trailer ****TROTS***
Abel liep de trailer in alsof hij wekelijks op wedstrijd gaat, geweldig gewoon![]()
![]()
en Wesco wilde liever niet in de trailer maar toen ie eenmaal op de klep stond wandelde hij er zo in, als een echte prof.
Ook de nieuwe maatjes van Wesco hadden geen problemen met hem dus dat ging gelukkig ook allemaal prima, met Abel en ben ik even over het terrein heen en weer gelopen maar hij was redelijk opgefokt dus die heb ik maar teruggezet, kan hij even op adem komen, morgen ga ik z'n staart wassen want hij heeft nu een zwarte staart ipv een blonde![]()
Ik weet nu ook meteen wie Dabo en Pascha7 zijn![]()
![]()
ShirleyA schreef:Niet te veel kopen he Ellen....
Is Dusty nu al wedstrijden rijden met haar nieuwe paard dan Willemijn? Dat is snel zeg, heeft ze al die papieren al in orde dan om te starten? Wel fijn dat ze zich al zo snel 'eigen' voelt op/met haar nieuwe paard.
Ik denk niet dat iemand je mevrouw zal gaan noemen Cindy hihi.
)
Haar paard staat wel bij jou in de straat, maar meer naar voren.
Dabo schreef:Hooooi!
Nee Tiesto is van Roxanne, jonger meisje (jaar of 20..?) Dusty is wat ouder (jaar of...??) Klein en blond.Haar paard staat wel bij jou in de straat, maar meer naar voren.
Ik heb op de paardenrommelmarkt trouwens alleen 2paar peesbeschermers gekocht voor het paard van Nadine. Die we vanavond opgemeten hebben, en toch echt wel een pony blijkt te zijn!! (1.50 gemeten met meetlint...)

naadje24 schreef:zie alleen een klein en blond meisje met een arabische ex-hengst elke dag schuiven

of een aai over zijn bolletje. AnneOmie schreef:naadje24 schreef:zie alleen een klein en blond meisje met een arabische ex-hengst elke dag schuiven
Haha en that's not me![]()
Ik weet wel dat Tiesto te koop stond, dus wie weet heeft ze hem verkocht