stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 09:50

Hahaha balen he Tong uitsteken Denk je VROEG te zijn, en dat is het ook, half 7... toen waren mijn ogen nog niet open geweest hoor! hahaha
Mogguh mensen!
Tot straks! Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 10:12

Tot straks,alhoewel ik vandaag weg moet en duseerst maar eventjes naar Zirano kan.Dus dat wordt dan pas weer daarna vanavond laat,gelukkig dat meneer nog boxrust heeft.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 10:15

we gaan ze om 13.00u verhuizen, dus ik zie wel wie ik strakjes op stal zie lopen Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 10:58

Ab is vanmorgen bij Ilion geweest en kon niets vinden, ijzer er af de tang er lekker hard in geknepen: geen reactie. Wel vond hij de kogel warm en nadat ie klaar was lipe Ilion NOG slechter de eerst paar passen. Nu is met de voet gebogen staan een soort buigproef, dus is de voet extra gevoelig. Ab denkt dat t dus in de kogel zit. Nu vond Marjan (v Lermy) dat Ilion echt goed uit zijn dak was gegaan woensdag; echt als n dolle, dus daar kan ie best iets bezeert mee hebben. Toen ik m uit de bak haalde lag er eten in zijn bak en de meesten weten dan wel hoe Ilion alleen nog maar naar stal wil; ik had mijn handen er wel even vol aan. Toen ik heb ik niets geks gezien maar Il was ook te opgewonden en ik te veel bezig m rustig naast me te laten lopen. Even een paar dagen afwachten dus, als ie zich verstapt heeft of zo dan zal dat wel bijtrekken lijkt me, tja anders moet ik de kas v Bodegraven maar weer eens bijvullen.
Het heeft in elk geval weinig met zijn hko te maken.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 11:04

Niet te veel kopen he Ellen....

Is Dusty nu al wedstrijden rijden met haar nieuwe paard dan Willemijn? Dat is snel zeg, heeft ze al die papieren al in orde dan om te starten? Wel fijn dat ze zich al zo snel 'eigen' voelt op/met haar nieuwe paard.

Ik denk niet dat iemand je mevrouw zal gaan noemen Cindy hihi. Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 11:07

ShirleyA schreef:

Tsjaaaa.............. waar is het respect gebleven tegenwoordig Clown Clown
Knipoog Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 11:10

sjorsie schreef:
we gaan ze om 13.00u verhuizen, dus ik zie wel wie ik strakjes op stal zie lopen Haha!

Dan zie ik je straks ook wel op stal. Ik heb om 14.30 uur les van Luc met Giel. Goede reis alvast!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 11:31

Geweldig! Ik zag net sinterklaas met z'n gevolg door de straat gaan, begeleid door alle kinderen te paard van de ponyclub hier, Sint moest ivm de harde wind wel z'n mijter erg goed vasthouden Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 11:35

Dan moet hij zijn mijter maar ouderwets met een vetertje onder zijn kin vastmaken.Iets voor zijn verjaardag misschien??Goede reis straks en tot later.Anders tot vanavond.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 17:11

Yes, m'n kerels zijn over, ze waren gewoon super braaf in de trailer ****TROTS***
Abel liep de trailer in alsof hij wekelijks op wedstrijd gaat, geweldig gewoon Haha! Haha!
en Wesco wilde liever niet in de trailer maar toen ie eenmaal op de klep stond wandelde hij er zo in, als een echte prof.

Ook de nieuwe maatjes van Wesco hadden geen problemen met hem dus dat ging gelukkig ook allemaal prima, met Abel en ben ik even over het terrein heen en weer gelopen maar hij was redelijk opgefokt dus die heb ik maar teruggezet, kan hij even op adem komen, morgen ga ik z'n staart wassen want hij heeft nu een zwarte staart ipv een blonde Bloos

Ik weet nu ook meteen wie Dabo en Pascha7 zijn Haha! Haha! Haha!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 17:16

sjorsie schreef:
Yes, m'n kerels zijn over, ze waren gewoon super braaf in de trailer ****TROTS***
Abel liep de trailer in alsof hij wekelijks op wedstrijd gaat, geweldig gewoon Haha! Haha!
en Wesco wilde liever niet in de trailer maar toen ie eenmaal op de klep stond wandelde hij er zo in, als een echte prof.

Ook de nieuwe maatjes van Wesco hadden geen problemen met hem dus dat ging gelukkig ook allemaal prima, met Abel en ben ik even over het terrein heen en weer gelopen maar hij was redelijk opgefokt dus die heb ik maar teruggezet, kan hij even op adem komen, morgen ga ik z'n staart wassen want hij heeft nu een zwarte staart ipv een blonde Bloos

Ik weet nu ook meteen wie Dabo en Pascha7 zijn Haha! Haha! Haha!

wat goed van ze! lekker dat t allemaal goed ging! veel plezier bij ons op stal Tong uitsteken Clown

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 19:10

dankjewel !!! Lachen

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 19:10

ShirleyA schreef:
Niet te veel kopen he Ellen....

Is Dusty nu al wedstrijden rijden met haar nieuwe paard dan Willemijn? Dat is snel zeg, heeft ze al die papieren al in orde dan om te starten? Wel fijn dat ze zich al zo snel 'eigen' voelt op/met haar nieuwe paard.

is dusty dat meisje van tiesto?
want tiesto is ineens pleites (tegenover mij dan althans) en er staat een andere hele grote .....
best jammer want vond tiesto echt een leuke buurman (het paard dan he Tong uitsteken )

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 22:14

Hoi Allemaal,net nog even rondje gedaan.Shirley toch nog even voet gekoeld.Brenda Bo nog appeltje gegeven Pascha ook hoor.Boo stond lekker te drinken daarna(wonderappels he)
Ging het stomen??Hi Cindy 2 want e hebben al een Cindy op stalIk zag je aankomen met Piet.Heb alleen net nog niet gezien waar jestond.Maar daar kom ik morgen wel achter.
Omar nog wortelstje met appelstroop netzoals Bella en Dancer.Toen waren ze voor vandaag op.Zirano wandelde weer keurig mee ook in de binnenbak,maar ja er was ook niemand anders.Welterusten allemaal.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 22:17

Hooooi!
Nee Tiesto is van Roxanne, jonger meisje (jaar of 20..?) Dusty is wat ouder (jaar of...??) Klein en blond. Haha! Haar paard staat wel bij jou in de straat, maar meer naar voren.

Ik heb op de paardenrommelmarkt trouwens alleen 2paar peesbeschermers gekocht voor het paard van Nadine. Die we vanavond opgemeten hebben, en toch echt wel een pony blijkt te zijn!! (1.50 gemeten met meetlint...) Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 22:20

Hoi Ellen,Ik moest snel weg he kon mijn verhaal niet eens afmaken vanmiddag maar we moesten met spoed naar steenwijk.Dus misschien zie ik je morgen.Zal van de week Bella nog even betasten. Duivel

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 22:33

Dabo schreef:
Hooooi!
Nee Tiesto is van Roxanne, jonger meisje (jaar of 20..?) Dusty is wat ouder (jaar of...??) Klein en blond. Haha! Haar paard staat wel bij jou in de straat, maar meer naar voren.

Ik heb op de paardenrommelmarkt trouwens alleen 2paar peesbeschermers gekocht voor het paard van Nadine. Die we vanavond opgemeten hebben, en toch echt wel een pony blijkt te zijn!! (1.50 gemeten met meetlint...) Haha!

zie alleen een klein en blond meisje met een arabische ex-hengst elke dag schuiven

maar waar is leuke tiesto dan gebleven?

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 22:45

tiesto is weg! Misschien verkocht ik weet het niet precies!
En Dusty stond eerst in die box waar dat meisje met die ex-arabische hengst nu staat! Dusty staat met haar nieuwe paardje tegenover Zirano

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 23:00

Ohh dat wist ik ook niet eens! haha Zoveel paarden,ik hou het allemaal ook niet meer bij.
Ik heb Roxanne inderdaad wel haar paarden zien inladen van de week....Ze had er toch 2? Waar zijn ze heen dan?

Geeft niet hoor Marjan, ik had je verhaal een klein beetje afgemaakt, en Linda Zirano laten zien Haha!

Ik hoorde dat Picasso weer 'te bijrijden' is, Willemijn! Ze vroeg aan mij of ik nog iemand wist die een bijrijdpaard zocht.. En toen dacht ik aan Chantal, en natuurlijk aan jou. Jij hebt Picasje zo lang bijgereden.. Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 23:25

naadje24 schreef:
zie alleen een klein en blond meisje met een arabische ex-hengst elke dag schuiven

Haha en that's not me Haha!

Ik weet wel dat Tiesto te koop stond, dus wie weet heeft ze hem verkocht Verward

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 00:28

Dat heb ik ook wel eens. Denk ik opeens waar zijn die en die gebleven? Zo kwam ik er laatst achter dat Joep weg is en ook Obi. Had ik helemaal geen erg in gehad, maar als je allemaal op een verschillend tijdstip op stal bent, valt dat ook niet op.

Volgens mij stond Tiësto inderdaad te koop en het andere paard was van haar moeder en zusje. Waar ze heen zijn? Geen idee. Ze zocht met niemand contact.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-06 01:24

marjan ik ga morgen (zondag) proberen testomen met het apperaat want heb het nu nog 1 keer met de emmer gedaan want bo voelde zich erg rot Verdrietig
en heb vanessa even gesproken, hij mag tot maandag zo wie zo geen appel en wortel hebben ivm gaatje in zijn luchtpijp die moet hele.
het enige wat ie mag hebben is warm gemaakte muslie met ventpulmin en pijnstiller en nat hooi / kuil meer niet Verdrietig
dus als je hem iets wilt geven kan je heb beter nat hooi geven of een plukje kuil maar geen appeltje jammer genoeg Verdrietig of een aai over zijn bolletje.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 01:28

AnneOmie schreef:
naadje24 schreef:

Haha en that's not me Haha!

Ik weet wel dat Tiesto te koop stond, dus wie weet heeft ze hem verkocht Verward

wel jammer ik vond het echt een mooi dier...

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 06:27

Is goed hoor Brenda dan geef ik hem toch een beetje hooi.Maar ik heb ook muesli of slobber hoor dus als BO tje dat moet hebben dan kan ik dat ook geven hoor.Die aai krijgt hij dubbel.
Laat het me maar weten als ik iets kan doen.Anders tot straks

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 06:59

zozo ook weer vroeg erbij voor de zondag Tong uitsteken