Die is ook nog steeds niet in orde Hij is wel vrolijk en wordt steeds levendiger maar dat laatste beetje slijm is nog steeds niet weg. Dus kan nog wel 2 weken duren maar hij is op de goede weg.
Bedankt voor jullie meeleven wat mijn zoontje betreft. Het lijkt al beetje beter te gaan. Maar zo te zien is hij erger ziek dan ik dus duurt het ook langer Vandaag krijgt hij wel weer beetje praatjes dus das positief Gisteren hebben we WW maar even laten lopen. Mijn verzorgster heeft zonder zadel op zijn rug gezeten en er waren toen zeker wel 4 paarden in de baan. Het ging best goed nu hopen dat snotteren gewoon snel verdwijnt. Voorlopig stappen we alleen nog maar met hem.
Anoniem
Geplaatst: 28-11-09 14:07
Lida ik vind het echt vervelend dat WW nog ziekjes is En je zoontje natuurlijk ook
Weet iemand of er vanmiddag vrijspringen is of niet? Want dan kan ik vast verzinnen wat ik met Vincent ga doen vandaag.
volgens mij is er vandaag geen vrij springen. Overigens vandaag WW opgezadeld laten rijden met verzorgster en het ging helemaal super. Hoesten viel vandaag ook mee dus misschien gaat het dan nu toch eindelijk over. Hij gaat er in ieder geval wel beter uitzien wordt ook dikker
Mootje
Geplaatst: 28-11-09 19:20
Ik heb een nieuwe pownie gekocht. Ik moet nog even de kliniek bellen om te vragen wanneer ze tijd hebben om hem te keuren, maar ik denk dat hij vrijdag dan komt