Dan is het heerlijk, maar dit is wat te heet
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Vanmiddag even in de zon gezeten, maar niet te lang. 

ladyjoy schreef:Ja idd. Ik moet mijn 'avonddouche' nog nemen, maar het is nog steeds te warm om te gaan douchen. Koude douche is geen optie, als je er dan onderuit komt, is het alleen maar nog heter..
Heb het een beetje lauw gedaan haha, nu heb ik het wel weer warm... Ik heb de ven ingepikt voor in mijn kamer, dus daar gaat het wel
scooby schreef:Joehoe!!
Ik vind het wel lekker dit weer, al plak ik nu een beetje
En dan regent het morgen en hoor je iedereen weer zaniken dat het zulk stinkmodder weer is *zucht... Hollanders*

batje schreef:Wat fijn dat er in elk geval nog een kans is dat ze beter wordt! Sterkte..

En wat moet je anders op zo'n bloedhete avond?
Was een aangename bezigheid
Nandoman schreef:Lavandula: Daar heb je weer gelijk in: alles wat gratis is moet je niet laten liggenEn wat moet je anders op zo'n bloedhete avond?
Ik heb lekker met mijn paard staan grazen (wij hebben helaas geen weide) en wel 100 dazen doodgeslagenWas een aangename bezigheid
Nandoman schreef:Ja, gelukkig wel! En dit jaar maaien ze niet alles gelijk weg, dus er staat genoeg. Van mij mag er trouwens wel even een regenbuitje vallen, dan wordt het gras weer wat sappiger
En de lucht is nogsteeds grauw dus er zal nog wel meer komen vandaag of vanacht..