Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Reentjuh

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 09:21

Haha, die Mir! Nou lekker hoor allemaal nieuwe spulletjes!

En Lin, ik kan het nog niet met zekerheid zeggen of ik mee ga. Ik weet geloof ik niet waar ik het moet zoeken die zaterdag. Wilde ook mee naar de keuring van Daily die dag, maar mijn zus viert die middag ook d'r verjaardag! En volgende week hebben we ook al Horse Event, haha, beetje drukkies. Denk dat Arjan sowieso niet mee gaat, want het is op een zaterdag! Haha!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 09:32

Haha, trouwens gisteren ging Froukje weer aan de kletter op het laantje, haha! Ik kwam net het laantje op stappen, zat er net op dus had nog lange teugels. Toen kwam de buurvrouw aangereden en daarachter Ghitta op d'r scoot. Ik denk nou dat wacht ik wel ff, maar op het moment dat die buurvrouw de bocht maakt naar hun huis, zie ik ineens een grijze containerbak achter haar auto hangen met veel geluid natuurlijk, haha, maar ja, op het moment dat ik het zag, zag Froukje het ook, dus was al te laat om d'r snel op te pakken. Dus Froukje sprong om en wist niet hoe snel ze weg moest komen. Ik zat geloof ik met mijn handen in mijn nek, omdat mijn teugels nog lang waren, dus kon d'r niet zo 1,2,3 weer terug nemen, haha! Gek paard! Daarna is Ghitta nog ff met me mee gereden op de scooter de dijk op, hoefde ikzelf het hek niet open en dicht te doen (hoe bedoel je lui!) Nou, dat vond Froukje natuurlijk ook helemaal leuk, want daar was ze alweer een tijdje niet geweest, hihi! Maar als Froukje wil, dan gaat ze heel wild met d'r hoofd heen en weer schudden om proberen weg te komen, haha, maar dat lukte d'r lekker niet! Op de terug weg deed ze net of ze op de brug van de schapen schrok, dus toen kwam ze met d'r voorbenen omhoog, toen heb ik d'r maar meteen een mep verkocht, haha! En daarna wilde ze weer bijna ontsnappen, dus was ze schuin aan het draven en schudden met d'r hoofd en sprongetjes maken, haha! En daarna kon ze eindelijk weer een beetje normaal draven, moest wel veel met d'r schakelen, maar ja! En ze draafde goed, ondanks d'r gekke sprongetjes die ze af en toe gemaakt heeft. Haha, dus ze vindt het weer helemaal geweldig dat ze weer lekker mag lopen, steeds als ik met het zadel aan kom, kijkt ze heel vrolijk mee hoe ik de singel vast maak enzo, haha, ze vindt het echt leuk! Nu hopen dat het eindelijk een keertje goed blijft gaan, we zullen het wel zien! Maar de oude Froukje is weer terug, hihi!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 09:56

Hihihi Ik zie jullie al helemaal gaan over de laan!
Fijn dat de oude Froukje weer terug is Ireen. Nu maar hopen dat het zo blijft en dat je snel weer alles op kunt gaan pakken en starten!! Haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 10:46

Zo Ireen dat klinkt goed zeg maar je zou bijna niet zeggen dat je een Fries onder je kont hebt maar een arabier of zo met die rare sprongen van haar Haha! Gelukkig gaat het goed met jullie samen en ik hoop inderdaad net als Mir dat je de draad weer snel kunt gaan oppakken. Voor jou maar ook voor Froukje is het erg leuk want die houdt duidelijk ook van afwisseling. En wie weet over een paar maanden.....Misschien zit er wel weer een wedstrijdje in voor jou en Frouk. Knipoog

Jaaah ik heb dat nieuwe groene halster gezien Mir en hij stond Thom errúg leuk hihi Tong uitsteken Ga je vanmiddag nog longeren, ik doe Thom wel even aan de longe. Ik zal vanmiddag de bak wel weer even goed sproeien zodat die lekker loopt voor onze jongens!
Laatst bijgewerkt door Serada op 12-09-06 10:50, in het totaal 3 keer bewerkt

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 10:48

Reentjuh schreef:
Haha, die Mir! Nou lekker hoor allemaal nieuwe spulletjes!

En Lin, ik kan het nog niet met zekerheid zeggen of ik mee ga. Ik weet geloof ik niet waar ik het moet zoeken die zaterdag. Wilde ook mee naar de keuring van Daily die dag, maar mijn zus viert die middag ook d'r verjaardag! En volgende week hebben we ook al Horse Event, haha, beetje drukkies. Denk dat Arjan sowieso niet mee gaat, want het is op een zaterdag! Haha!

Nou meid ik hoor het wel, je kan anders gewoon met me meerijden hoor! Ik zal even vragen of Wil ook meegaat en misschien Con ook wel, es effe vragen Haha!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 13:16

Serada schreef:
Zo Ireen dat klinkt goed zeg maar je zou bijna niet zeggen dat je een Fries onder je kont hebt maar een arabier of zo met die rare sprongen van haar Haha! Gelukkig gaat het goed met jullie samen en ik hoop inderdaad net als Mir dat je de draad weer snel kunt gaan oppakken. Voor jou maar ook voor Froukje is het erg leuk want die houdt duidelijk ook van afwisseling. En wie weet over een paar maanden.....Misschien zit er wel weer een wedstrijdje in voor jou en Frouk. Knipoog

Ja hè en dan hoor je mensen zeggen dat friezen altijd zo lui zijn! Nou, dacht het niet hoor, Froukje gaat met 30 graden nog aan de kletter, toen was ze nog wel 4 jaartjes, maar toch, haha, ze deed het wel!

Ja, voorlopig doe ik het nog ff rustig aan met Froukje. En voor zover het weer het toelaat probeer ik zoveel mogelijk buiten te rijden en nog ff niet in de bak, tenzij het echt niet anders kan, want op dit moment is het geloof ik ook niet zo verstandig om alleen naar buiten te gaan, hihi, zonder toezicht Tong uitsteken Dus mensen, als iemand naar buiten wil!!! Ik ga wel mee! Haha!

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 16:29

hallo allemaal
eindelijk kan ik mezelf aan jullie voorstellen.heeft me veel berichtjes op het bokt gekost haha. ik ben deborah en kom 30 september met me eigenwijze haflinger spetter bij jullie op stal staan..heb er veel zin in en ben de weken aan het aftellen!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 17:44

deborah26 schreef:
hallo allemaal
eindelijk kan ik mezelf aan jullie voorstellen.heeft me veel berichtjes op het bokt gekost haha. ik ben deborah en kom 30 september met me eigenwijze haflinger spetter bij jullie op stal staan..heb er veel zin in en ben de weken aan het aftellen!

Hai Deborah, alvast welkom op stal Haha!

Ik ben Linda en ik heb een fries Thomas en een haflinger Melvyn. Mijn fries staat op stal en mijn haffie in Brabant, met vervroegd pensioen. Ik hoop dat je het gezelllig zult krijgen bij ons. We hebben al een aantal nieuwe mensen dus dat is heel erg leuk. Tot gauw!! Knipoog

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 19:38

He Deborah, Welkom op stal!
Ik ben Mirjam en heb en haffie die (als hij zin heeft Haha! ) luisterd naar de naam Yustin. Hij staat in de stal naast Thomas van Linda!
Je zult het vast naar je zin gaan krijgen bij ons!

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 20:17

weet zeker dat ik het naar me zin ga krijgen bij jullie..had er een heel goed gevoel over toen ik bij julie op stal ging kijken..ik denk dat spetter het ook naar zijn zin gaat krijgen..zal wel goed komen als er maar te eten is haha..hij staat sinds afgelopen weekend op vlas en dat vindt hij dus echt niks..dat is ook de rede dat ik hem verhuis.dus als hij 30 september bij jullie komt en het stro in zijn stal ziet liggen,is hij denk ik allang blij.

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 20:23

ik kom trouwens in de grote stal te staan in de midden box die nog vrij is.mirjam heb even naar de foto`s gekeken van je haffie en spetter en yustin hebben de zelfde lichte kleur en de hoofdjes lijken ook erg veel op elkaar..alleen heeft spetter een zwarte stip tussen zijn neusgaten..heb helaas geen foto`s in me profiel staan..lukt me niet(ben niet echt een computer wonder haha)maar mocht je nieuwsgierig zijn op www.dressuurlessen.nl staat een foto van ons onder referenties.

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 20:27

deborah26 schreef:
weet zeker dat ik het naar me zin ga krijgen bij jullie..had er een heel goed gevoel over toen ik bij julie op stal ging kijken..ik denk dat spetter het ook naar zijn zin gaat krijgen..zal wel goed komen als er maar te eten is haha..hij staat sinds afgelopen weekend op vlas en dat vindt hij dus echt niks..dat is ook de rede dat ik hem verhuis.dus als hij 30 september bij jullie komt en het stro in zijn stal ziet liggen,is hij denk ik allang blij.

Hoi Hoi,

Wij hebben elkaar ook al gezien op stal! 2x al zelfs, haha! Gezellig hoor! Volgens mij mag je zelfs nog kiezen ook tussen 2 stallen welke je wil, maar weet het niet zeker hoor, maar volgens mij wel!
Ik kwam vandaag Daisy van Saffier tegen in de bus en zij zei ook dat de eerste dagen Saffier het vlas gewoon op at, haha! Is ineens wel een overschakeling natuurlijk als je paard het niet gewend is en altijd iets te vreten wil hebben, hihi! Nou, bij ons krijgen ze genoeg te eten hoor, daar hoef je niet bang voor te zijn! Ga je die van jou ook nog lekker op het land gooien?? Grote kans dat ze er gewoon nog lekker opstaan dan!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 20:28

Dave was kort geleden weer bij Mel in Leende geweest en daar heeft hij nog een paar fotootjes van gemaakt. Het was toen nog zwaar bagger weer en dan kan je ook goed zien hihi.

Afbeelding
"Heel gezellig dat je er bent, waar is mijn eten" Schijnheilig

Afbeelding
Dikke Mel in actie Haha!

Afbeelding
Samen met zijn vriendjes aan het ontbijt EN de lunch EN het avondmaal... Vork

Afbeelding
Wat een mooie billen...*LOL*

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 20:28

deborah26 schreef:
ik kom trouwens in de grote stal te staan in de midden box die nog vrij is.

Ow haha, dit lees ik nu pas Haha!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 20:36

deborah26 schreef:
ik kom trouwens in de grote stal te staan in de midden box die nog vrij is.mirjam heb even naar de foto`s gekeken van je haffie en spetter en yustin hebben de zelfde lichte kleur en de hoofdjes lijken ook erg veel op elkaar..alleen heeft spetter een zwarte stip tussen zijn neusgaten..heb helaas geen foto`s in me profiel staan..lukt me niet(ben niet echt een computer wonder haha)maar mocht je nieuwsgierig zijn op www.dressuurlessen.nl staat een foto van ons onder referenties.

Heb de foto bekeken hoor, hihi! Leuke haf!

En Wil, misschien kan die instructrice jou ook wel helpen met inrijden??? Ik zag op de site dat zij ook kan begeleiden met inrijden en misschien doet ze het zelf ook wel??? Heb je al wat van die vriendin gehoord??

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 20:41

haha ireen geef niet hoor..ik wil hem graag nog buiten hebben als ik kom.ik ga namelijk 10 oktober op vakantie dus dat zou me wel goed uitkomen..rene die saffier wel eens rijd is mij bijrijdster en wil spetter blijven doen alleen weet ze niet precies wanneer ze de auto van de ouders kan lenen..nu komt ze altijd op de fiets maar dat is straks te ver weg..maarja ben allang blij dat ze hem toch wil blijven doen..is nu wel echt aftellen hoor, nu hij op vlas staat,ga de hele tijd met een rot gevoel naar huis toe.vindt het echt vervelend voor hem,maar gelukkig staat hij overdag nog in het land dus nog even doorbijten en dan zijn die paar weekjes zo voorbij..kom trouwens lekker vroeg ga om 10.00 in delfgauw weg met de paardentransport..die nemen ook gelijk me kar mee dus heb ik alles gelijk in 1 keer verhuist.

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 20:46

dank je..heb donderdag weer les ze geeft echt heel fijn les, heel rustig en geduldig.hebben ik en me draakje van een haf ook wel nodig haha..zag trouwens dat jij ook weer aan het rijden was met froukje..fijn hoor dat het zo goed gaat met haar..als ik er ben kunnen we wel eens een keer samen naar buiten gaan..wordt lachen want die van mij kan ook aardig hyper doen haha

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 20:49

deborah26 schreef:
haha ireen geef niet hoor..ik wil hem graag nog buiten hebben als ik kom.ik ga namelijk 10 oktober op vakantie dus dat zou me wel goed uitkomen..rene die saffier wel eens rijd is mij bijrijdster en wil spetter blijven doen alleen weet ze niet precies wanneer ze de auto van de ouders kan lenen..nu komt ze altijd op de fiets maar dat is straks te ver weg..maarja ben allang blij dat ze hem toch wil blijven doen..is nu wel echt aftellen hoor, nu hij op vlas staat,ga de hele tijd met een rot gevoel naar huis toe.vindt het echt vervelend voor hem,maar gelukkig staat hij overdag nog in het land dus nog even doorbijten en dan zijn die paar weekjes zo voorbij..kom trouwens lekker vroeg ga om 10.00 in delfgauw weg met de paardentransport..die nemen ook gelijk me kar mee dus heb ik alles gelijk in 1 keer verhuist.

Ow leuk zeg dat Renee ook mee komt. Is inderdaad wel fijn voor jullie! Hopen dat ze het een beetje kan regelen met de auto dan, want het is inderdaad een stukkie verder voor haar! Haha, nou zo vroeg ben ik nog niet op stal hoor op de zaterdagochtend, hihi, maar wel fijn dat je alles tegelijk kan verhuizen en dat het ook niet al te duur is. Scheelt toch! En je moet maar kijken hoe het met het vlas gaat, als je het echt niet trekt, kan je altijd eerder komen, toch? Alleen scheelt dat je borg natuurlijk.

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 20:58

deborah26 schreef:

dank je..heb donderdag weer les ze geeft echt heel fijn les, heel rustig en geduldig.hebben ik en me draakje van een haf ook wel nodig haha..zag trouwens dat jij ook weer aan het rijden was met froukje..fijn hoor dat het zo goed gaat met haar..als ik er ben kunnen we wel eens een keer samen naar buiten gaan..wordt lachen want die van mij kan ook aardig hyper doen haha

Haha, ja is goed, gezellie! Vandaag was ze al wat rustiger. Het zijn denk ik meer de eerste dagen dat ze drukkies was, omdat ze er weer zo'n zin in had. Maar van de winter als ze niet meer op het land staat, kan ze er ook aardig wat van hoor, hihi! Ben benieuwd!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 21:34

Onze gezelschapspaardjes, lief he! Lovers
Afbeelding

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 07:58

aaaagh leuke haf hoor!
Een lekker pak stro in de stal vind ik ook altijd fijn. Yus ook trouwens Haha!

Nou mensen ik ga weer even pubers pesten hier.....Ik begin trouwens een beetje ziek te worden. heb net 2 ibru's ingenomen en ik hoop dat de koorts wat gaat zakken...

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 08:33

Yustin schreef:
Ik begin trouwens een beetje ziek te worden. heb net 2 ibru's ingenomen en ik hoop dat de koorts wat gaat zakken...
Ojee misschien heeft Dan je aangestoken Rolleyes

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 08:34

jah gemeen van hem he? pfffffff ik heb zo'n hekel aan ziek zijn!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 09:31

Yustin schreef:
jah gemeen van hem he? pfffffff ik heb zo'n hekel aan ziek zijn!

Jah het komt ook nooit uit hé! Nou meid rustig aan doen en op tijd je bed in, misschien helpt het.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 09:39

gaat goedkomen hoor! Waat een lieve foto's van Mel trouwens.. hihihi hij is lekker slank Haha!