deborah26 schreef:haha ireen geef niet hoor..ik wil hem graag nog buiten hebben als ik kom.ik ga namelijk 10 oktober op vakantie dus dat zou me wel goed uitkomen..rene die saffier wel eens rijd is mij bijrijdster en wil spetter blijven doen alleen weet ze niet precies wanneer ze de auto van de ouders kan lenen..nu komt ze altijd op de fiets maar dat is straks te ver weg..maarja ben allang blij dat ze hem toch wil blijven doen..is nu wel echt aftellen hoor, nu hij op vlas staat,ga de hele tijd met een rot gevoel naar huis toe.vindt het echt vervelend voor hem,maar gelukkig staat hij overdag nog in het land dus nog even doorbijten en dan zijn die paar weekjes zo voorbij..kom trouwens lekker vroeg ga om 10.00 in delfgauw weg met de paardentransport..die nemen ook gelijk me kar mee dus heb ik alles gelijk in 1 keer verhuist.
Ow leuk zeg dat Renee ook mee komt. Is inderdaad wel fijn voor jullie! Hopen dat ze het een beetje kan regelen met de auto dan, want het is inderdaad een stukkie verder voor haar! Haha, nou zo vroeg ben ik nog niet op stal hoor op de zaterdagochtend, hihi, maar wel fijn dat je alles tegelijk kan verhuizen en dat het ook niet al te duur is. Scheelt toch! En je moet maar kijken hoe het met het vlas gaat, als je het echt niet trekt, kan je altijd eerder komen, toch? Alleen scheelt dat je borg natuurlijk.