Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nouja ALS je iig maar komt he
Ik kom nog na Mariëttte hoor
Hier ben ik nog! Geweldige combi Alex en Fenn zijn ook nog in de race. Als je er zeven uur bent ben je prima op tijd. Ik moet namelijk rond acht uur 
Wil je ook even je hart luchen over de geweldige combinatie paard/ruiter?

Dus je mag wel na half 9 komen hoor
(Of in elk geval proberen om mijn 195 te verbeteren
)
Hij kwam af en toe redelijk naar beneden, af en toe ook niet. Met halthouden kon hij nog best netjes staan ook. We moesten aan het eind van de les nog 2 proefjes oefenen. En natuurlijk waren er wel 4 mensen die dat even wilde doen
Dus op aandringen van Fenna heb ik heel dapper mijn beugels over het zadel gelegd en zo lekker verde gehobbelt. Na een minuut vond ik het toch wel wat veel worden hoor. 5 minuten alleen maar draven zonder beugels is geen pretje. Maar ik heb het nu overleefd dus in de proef zelf hoef ik alleen maar minder door te zitten 
Alleen tja, misschien is het een beetje overdreven
Ik wilde eigenlijk de laatste plaats voor mezelf opeisen, maar ja. Jij beweerd hem ook te halen dus kom ik wel naast je zitten 
)
(En oké 1 witte maar dat kwam door het zeer klein aantal deelnemers vorige keer, dus die telt eigenlijk niet
)
bij jullie is het ook moeilijker. Op mijn oude manege kreeg iedereen een rozet en had je ook de kleuren geel/bruin/paars/roze/groen/blauw/wit/rood/oranje. Nouja alles had ik dus al, behalve oranje..
Volgens mij niet.
(Eigenlijk ben ik wel een heel tries geval
)
)
. Bekers heb ik trouwens ook. Volgens mij zelfs nog één bij Smit. Toen werd ik vijfde of vierde ofzo...