)Ik vond t super fijn om Renee en Jos weer te horen. Niet echt raar ofzo. Kreeg wel weer heimwee van, hoe meer we erover gingen praten hoe erger t werd. Maar toch wel fijn dat je met iemand over kan praten.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
.
. Daarna zit ik 214981241230123019 km's van jullie vandaan... vind het allemaal leuk & aardig enzo dat ik op vakantie ben maar ik ga alles zo missen. M'n broertje zei: 'Je gaat toch niet janken omdat je je paarden gaat missen
'. 
)
.
. Het is zó'n relaxt ding, hij heeft een veel kleinere kamer dan mij dus ik zeg: 'Je kan beter met die van mij ruilen dan heb je meer ruimte' maar dat wilde hij niet
. Iemand moet mij vertellen waaarom een jongetje van 12 een 2-pers. bed nodig heeft ? Wil ik het weten ?
mag hij in die van mij.
heeft ie wel een comfortabeler bed nodig.. nee hoor grapje.
Toevallig krijgen mijn ouders overmorgen hun nieuwe bed binnen! (ook 2 persoons natuurlijk
) met zo`n elektrische ding waar die bed in verschillende 'standen' kan worden gezet. Echt zooo coool! Maar zoo duur! pfff!
met korting want hij was eerst 2750 euro....
. Moet je hem aan de voorkant & achterkant helemaal omhoog doen
.
. xEsther schreef:* net gevraagd: bed kostte 2000 euromet korting want hij was eerst 2750 euro....
Kan je een paard van kopen
!
!
echt grappig, je zit dan echt in zo`n klem, haha!
donkerblauw & heel licht blauw wat bijna wit lijkt. Nu stinkt die hele kamer nog steeds naar verf (is gedaan toen ik nog op LC was). Weet eigenlijk niet of ik er vanavond nog in wil slapen
.
Jimson? t was toch James
?
.
?
ben benieuwd hoe die is.
.
Verflucht is ranzig! Dat wordt een knijper op je neus zetten.
.
. 
(ik persoonlijk, hou daar niet echt van... een gewone magneetbord kan toch ook?
) 
Maar dat krijtverf vind ik echt zo lelijk om te zien
doe ik wel een ander keertje..
was echt leukkk. Heb ook zonder zadel uitgestapt
. Morgen laatste buitenrit
.