Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 09:35

Zo volgens mij heeft het wedstrijdvirus op stal toegeslagen. Iedereen begint de kriebels te krijgen van al dat wittebroekenpraat We zouden eigenlijk eens een onderlinge moeten organiseren, misschien kunnen we dan zelf alvast een beetje droogoefenen en dan vragen we onze instructeur/trice (Connie en Mike) of ze willen jureren

Vanmiddag weer les, dat wordt weer hard werken voor Thom en mij ...

P.S voor de lekkerbekkies..VANMIDDAG GEBAK

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 18:57

Ja, leuk....en dan mag Zaar met Warenko met boomloos zadel en hoeft ze niet in een ape-pakkie... , want dat hebben we niet!
En Warenko hoeft niet in de linkergalop , want die heeft ie soms gewoon niet! ........
We maken er een samengestelde wedstrijd van met dressuur, springen en cross!
Wie doet er mee?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 21:25

Als ik Yus mag lenen doe ik wel mee, Vienna vind ik nog wat te jong voor dat soort dingen.

Ik weet nu trouwens waarom ze afgelopen week zo onrustig was met haar hoofd met rijden/longeren. Gisteravond even mondinspectie gehouden en er ontbrak een kies. Vanavond wilde ik nog eens even goed kijken, waren er ook twee tanden uit haar onderkaak verdwenen. Ze is dus bezig met de grote wisseltruuk. Dan mag ze dus wel een beetje klierig zijn, zal wel auw doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 10:54

loes, hoe is het gegaan?

lin nog gefeliciteerd!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 10:57

Dank je Anique Je hebt gister mijn taart wel gemist he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 11:00

ja helaas!!

nog even een vraagje! is er iemand die mij op 17 september naar de welsh sport en familiedag wil rijden? uiteraard zonder verdere verplichtingen en tegen vergoeding!

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 20:02

E heeft zich prima gedragen en de problemen met de lampen bleken aan de auto te liggen. Helaas niet heel veel punten, dat lag gedeeltelijk aan mij. Nou ja, ik was wel trots op hem....
Terplekke heb ik nog trailer training gedaan, meneer wilde niet achteruit de klep af....maar nu wel en hij loopt zonder aarzelen achter me aan erin....snoepie!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 20:53

Loes,

Ik heb je nog geprobeerd te bellen na jou sms.

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 20:57

Mijn telefoon is leeg en de oplader ligt op kantoor....hoorde hem net overgaan en toen viel hij uit....
Zullen we een kur op muziek doen, verkleed? Ik wil geen witte rijbroek aan namelijk...

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 20:59

KUR OP MUZIEK IK BEL JE NU EN JIJ GAAT DAN?????????

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 21:02

Ik wil als arabische prinses, hihihihi

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 21:02

lOES, IK GA JE EFFE EEN pb STUREN

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 21:04

doe dat maar, spannend....

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 21:08

NOUJA spannend

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 21:39

Spannend voor iedereen, behalve voor ons, want ik weet het nu ook.....

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 07:31

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 13:37

Zo, ik heb gisteren een baaldag gehad. Ik wilde Vienna los laten springen, omdat ze zo aan het wisselen is, hoefde ze even geen bit in. Ik heb dit wel vaker gedaan en ze vind het erg leuk.
Nou had ik een balk scheef tegen de binnenste staander gezet, zodat ze er niet zo snel langs schiet. Ga ik de hoogte van de hindernis veranderen, voel ik een gigantische klap op mijn hoofd. Is die balk dus naar beneden gekomen en ik stond er precies met mijn hoofd onder . Ik nog denken dat niemand het gezien had, hoor ik opeens: Dat was niet zo slim .
Tsja, daar had ze gelijk in.
Maargoed, vervolgens verder gegaan, en het ging erg goed. De vorige paar keer werd Vienna erg druk, en ging ze echt lopen stormen, en dan keihard de hoek instormen.
Nu was ze heel rustig, en ging netjes over de hindernis heen. Na een paar keer verhoogd te hebben springt ze weer netjes, draaft rustig rechtdoor en springt over het hek van de bak heen. En als ze dat dan ook nog goed zou doen, en gewoon haar benen op zou tillen, zou er niet zo veel aan de hand zijn geweest. Maar onder het springen schrikt ze van zichzelf en laat haar achterbenen hangen. Gevolg, op drie plekken wondjes. Allemaal niet diep, maar je schrikt wel. Ik heb ze maar goed afgespoten, uitgewassen en Acederm er op gesmeerd.
Vanochtend was ik om 7.45 u dus al klaarwakker, en was me allemaal gekke dingen in mijn hoofd gaan halen van dikke benen, steenkreupel paard, enz. Dus maar op mijn fietsje gestapt om te gaan kijken, slapen deed ik toch niet meer. De schade lijkt mee te vallen, alleen een dikke bult op de voorkant van haar pijpbeen rechtsachter, waar ook een wondje zit. Ze is niet kreupel, dus het zal wel een flinke bloeduitstorting zijn. Dus dat wordt weer koelen en met Traumeelgel smeren.
Ik ben in elk geval flink geschrokken, en het vrij springen doe ik voorlopig maar niet meer.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 15:56

Zow dat zal inderdaad even schrikken zijn geweest!!!Gelukkig heeft ze er niets aan over gehouden.....Tenminste niets ergs!

Ik heb Yus vandaag lekker gedouched en ben daarna even op hem geklommen zonder zadel en ben even naar buiten gegaan.
Ik wordt nog eens goed in het rijden zonder zadel
Daarna heb ik hem weer lekker in de wei gezet en nog even met vaders de waterbakken bijgevuld...Ze hadden nl heel veel dorst!
En nu nog even lekker wat vlees bbq'en

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 18:18

Jeetje Fieke dat is schrikken, gelukkig valt het verder allemaal wel mee

Ik heb vandaag een bitloos buitenritje gemaakt met Biz. Hij reageerde er echt super op Gewoon makkelijk terug te nemen (met bit ook geen moeite meer hoor ) Het viel me op dat hij rustiger was met zijn hoofd
Op de terugweg nog een lekker rendrafje gedaan, waren we net lekker op tempo, zie ik in de verte Anique met Jolly wandelen op het fietspad moesten we weer terug naar stap maar daar voorbij nog wel een lekker galoppie gedaan
Ik ga Biz op zeker vaker bitloos buitenrijden

Diddle en Spetter zijn vanaf vandaag E. weer aan het vervelen.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 19:33

Binar schreef:

Joh!! Zijn ze verhuisd?? Of snap ik het even niet?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 19:59

moossie schreef:
Binar schreef:

Joh!! Zijn ze verhuisd?? Of snap ik het even niet?

Jep Diddle en Spetter zijn verhuisd naar het voorland, Elan en Junior zijn nl vandaag verhuisd naar België

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 20:22

Lieve mensen! Jullie weten natuurlijk dat ik sinds een weekje besmet ben met het Boomloos Virus! Warenko en Zarah hebben het ook, het is dus wel besmettelijk! We zijn koortsig bezig geweest en dankzij minister Zalm , die het spaarloon heeft vrijgegeven, heb ik nu een bestelling geplaatst bij Boomloos Rijden.nl!
Over enige tijd mogen wij ons de trotse bezitters noemen van een BareFoot Trailrider!
Wij zien uit naar ontspannen buitenritten in de prachtige omgeving van Midden Delfland!
We wachten koortsig op de verlossing en dragen het virus graag over!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 21:31

haha gefeliciteerd Jet! Ik was al besmet

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 21:56

eens boomloos, altijd boomloos...

Na verschillende modellen van de Bob Marshall, zijn Banjer en ik nu uiteindelijk bij de Torsion... en daar blijven we bij...

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 22:10

Wil graag een keer een boomloos zadel van iemand op hekuras proberen....heb wel op een barefoot gereden, maar dat was op een ijslander, dus dan is het zo moeilijk vergelijken...