Ik weet het niet, het kan ook zomaar dat ze heel pittig of te klein blijken. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik weet het niet, het kan ook zomaar dat ze heel pittig of te klein blijken. Sanny_lief schreef:Hey, een nieuwe. Ik ben een stille meelezer omdat jullie echt veel te snel gaan.
Ik ben Sanne, en mijn leeftijd doet er niet toe.
Ben de eigenaar van de fjord die in dezelfde stalletjes als JB staat.
lovefi schreef:love_hor
[quote="lovefi schreef:Ben heel benieuwd hoe het daar is Lies, zou leuk als je er daar 1 kan verzorgen.
Ja zal ik heel leuk vinden haha, jullie horen grlijk wat van me als ik thuis ven
Denken jullie dat het wat woord?
![/quote]
Yezzi schreef:lovefi schreef:Carinjo is geen geschikt paard voor jouw Lies, denk ook niet dat ze naar zo iemand op zoek is. Daar ze serieus wedstrijden rijdt. Vat het niet verkeerd op hoor.
^ dit bedoelde ik dus ook.
Ben zomaar benieuwd hoor! essteeg schreef:Yezzi schreef:[quote="lovef
Carinjo is geen geschikt paard voor jouw Lies, denk ook niet dat ze naar zo iemand op zoek is. Daar ze serieus wedstrijden rijdt. Vat het niet verkeerd op hoor.
love_horse1 schreef:essteeg schreef:[quote="Yezzi
[quote="
Carinjo is geen geschikt paard voor jouw Lies, denk ook niet dat ze naar zo iemand op zoek is. Daar ze serieus wedstrijden rijdt. Vat het niet verkeerd op hoor.
[/quote]
!