Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar je moeder gaat nu ook vaker rijden?
Juut schreef:^ ben niet meer op de manege geweest, op de bank met een goede film en vroeg naar bed was aanlokkelijkerMaar je moeder gaat nu ook vaker rijden?
@ Marieke; ik heb maart weer eens met februarie verward; die jacht is dus pas 16 maart...duh![]()
Vandaag bij instuctrice met 1 van haar paardjes daar mee naar buiten geweest; ik wil ook zo'n bos in de achtertuin! Net een stukje veluwe (alleen dan graag zonder enthousiaste schotse hooglanders graag)
Met Asco ging het vanochtend ook lekker; heel mooi drafje, een prachtig ontspannen galopje (zou dat kwartje dan toch vallen???)...en toen kwam 3 x dezelfde auto met een pestgang voorbij scheuren. Weg ontspanning.
)
Waarom mochten de nieuwe eigenaren het paard in eerste instantie houden? Beetje rare regeling! Fijn voor de eigenaren in eerste kwestie dat ze hem weer terug hebben.Annetje schreef:Conclusie: Als je paard gestolen wordt, ga dan niet op zoek, maar koop gewoon een nieuwe?

Geef er wel geld voor en ga maar lekker een nieuwe halen. (neemt niet weg dat ik begrijp dat het heel vervelend moet zijn voor die oude eigenaar.) Weet niet hoe het in Duitsland zit.