Pannekoek hier & daar,voor je het weet is deel 16 klaar|RSVA

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 18:04

Elja schreef:
Wahahah wat een gezeik over bijrijder of niet. Wauw, ik weet nog wel dat wij allemaal zo graag een verzorgdpaard wilde en oh wat waren we blij als we die kans kregen.

Ik weet van mezelf dat ik egoïstisch ben ingesteld op normaal niveau, maar niet op dat van paarden. En sommigen van jullie kan ik echt wel achter het behang plakken. Melanie rijdt dure paarden, daarvan begrijp ik het omdat ze niet wil dat ze elke keer weer overnieuw moet beginnen. Maar aan de andere kant kan je iemand ook trainen om zo goed voor een paard te zorgen als jij zelf doet.

Ik ben zo blij met Gringo, ook al is het soms echt een klier en zou ik willen dat ik er niet op was geklommen. Maar Wilma vertrouwt hem mij toe en met geduld kom je een heel end. Ik doe hem geen pijn, en behandel hem met liefde. Je zou bijna kunnen zeggen dat ik hem teveel betuttel. Een corrigende tik kan ie krijgen, of een ruk als het echt te ver gaat met z'n gedrag. Aan et einde van de dag ben ik Wilma zo dankbaar dat zij mij deze kans geeft.

Mijn leven is druk en vooral hectisch. Ik heb amper tijd voor Gringo, maar ik hou van hem en spendeer graag tijd tussen de paardjes.

Misschien is jullie houding betreft vertrouwen in anderen gewoon zo laag dat jullie het niet eens in overweging nemen. Denk aan je oude jij, dat meisje dat om half zeven in de les bij Frans reed en op de nieuwe paarden wilde, en stiekem hoopte dat ze eindelijk eens zou worden gevraagd om wat nieuws te doen.

Van mezelf weet ik zeker dat ik een bijrijder zou willen nemen. Ze hoeft van mij niet goed te rijden, als ze maar wil leren want met vallen en opstaan kom je uiteindelijk op het niveau dat we allemaal willen bereiken. Maar daar kan je niet komen zonder kansen.. :)

Dat klopt, maar dat kost (veel) tijd, en dat moet je er maar net aan willen spenderen. :) Nee, voor mij niet geschikt. :n

Melanie_B

Re: Pannekoek hier & daar,voor je het weet is deel 16 klaar|RSVA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 18:05

@ Channah, sterkte! Altijd vervelend dat soort dingen..
@ Romana, gewoon zo door gaan.. alleen teugels wat korter: contact met de mond houden en voor je kijken :)

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 18:11

Romana01 schreef:
ga ik jullie nog een keer lastig vallen met een vraag :Y) hebben jullie tips voor mijn houding??

ik moet voortaan echt mijn teugels eens korter pakken :o

Teugels moeten echt korter zodat je contact kunt houden.
Je rug mag nog iets rechter, maar verder vind ik je houding netjes! Mooi je hakken uitgedrukt!

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 18:17

Goedenavond :) .

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 18:50

Ik heb met haaien gedoken :D

zo dat wilde ik even kwijt :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:00

Dank jullie wel :D

@ Eva: echt!! wat leuk

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:05

Nou ik zit jankend in de auto opweg naar huis :+ ,
Ik had mn dikkie wel echt gemist . Ik was wel even vergeten dat ze zo groot was dat ben ik niet meer gewend nu ik anouk heb . Ze heeft nog steeds ze zelfde eetlust & humor :P , die vrouw vertelde dat toen sens weer terug bij haar kwam dat ze bij haar wel even braaf was maar dat zij er daarna ook last van kreeg van die vervelend heid . En dat na een tijdje de dierenarts kwam dat het ook blijkt dat ze zo vervelend was omdat ze gewoon pijn had ;( . Maar ik heb nog een stukje staart mee genomen en ik ben wel heel blij dat ik er nog even heb gezien. Het was iedergeval de laatste keer sensie want vrijdag is ze er niet meer ;(

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:06

@ eva , Das echt cool met haaien duiken !
@ nadine , Weet je al meer over zamora ? :)

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:07

Melanie, die foto die je in je bokt advertentie heb van jullie springen is super mooi. Ik snap echt niet dat je zo'n slechte foto erop heb gezet. Noujaaa jouw keus :p

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-11 19:14

skyline schreef:
Ik had mn dikkie wel echt gemist . Ik was wel even vergeten dat ze zo groot was dat ben ik niet meer gewend nu ik anouk heb . Ze heeft nog steeds ze zelfde eetlust & humor :P , die vrouw vertelde dat toen sens weer terug bij haar kwam dat ze bij haar wel even braaf was maar dat zij er daarna ook last van kreeg van die vervelend heid . En dat na een tijdje de dierenarts kwam dat het ook blijkt dat ze zo vervelend was omdat ze gewoon pijn had ;( . Maar ik heb nog een stukje staart mee genomen en ik ben wel heel blij dat ik er nog even heb gezien. Het was iedergeval de laatste keer sensie want vrijdag is ze er niet meer ;(

:(:)
Sterkte!

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:15

skyline schreef:

Fijn dat je er nog even gezien hebt.. :(:) Sterkte

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:16

Melanie_B schreef:
Dat klopt, maar dat kost (veel) tijd, en dat moet je er maar net aan willen spenderen. :) Nee, voor mij niet geschikt. :n

Maar wat ik heel dubbel vind.. Er is in jou toch ook tijd enzovoort gespendeerd.. Zou je dat voor een ander ook niet willen doen?

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-11 19:22

Elja schreef:
Wahahah wat een gezeik over bijrijder of niet. Wauw, ik weet nog wel dat wij allemaal zo graag een verzorgdpaard wilde en oh wat waren we blij als we die kans kregen.

Ik weet van mezelf dat ik egoïstisch ben ingesteld op normaal niveau, maar niet op dat van paarden. En sommigen van jullie kan ik echt wel achter het behang plakken. Melanie rijdt dure paarden, daarvan begrijp ik het omdat ze niet wil dat ze elke keer weer overnieuw moet beginnen. Maar aan de andere kant kan je iemand ook trainen om zo goed voor een paard te zorgen als jij zelf doet.

Ik ben zo blij met Gringo, ook al is het soms echt een klier en zou ik willen dat ik er niet op was geklommen. Maar Wilma vertrouwt hem mij toe en met geduld kom je een heel end. Ik doe hem geen pijn, en behandel hem met liefde. Je zou bijna kunnen zeggen dat ik hem teveel betuttel. Een corrigende tik kan ie krijgen, of een ruk als het echt te ver gaat met z'n gedrag. Aan et einde van de dag ben ik Wilma zo dankbaar dat zij mij deze kans geeft.

Mijn leven is druk en vooral hectisch. Ik heb amper tijd voor Gringo, maar ik hou van hem en spendeer graag tijd tussen de paardjes.

Misschien is jullie houding betreft vertrouwen in anderen gewoon zo laag dat jullie het niet eens in overweging nemen. Denk aan je oude jij, dat meisje dat om half zeven in de les bij Frans reed en op de nieuwe paarden wilde, en stiekem hoopte dat ze eindelijk eens zou worden gevraagd om wat nieuws te doen.

Van mezelf weet ik zeker dat ik een bijrijder zou willen nemen. Ze hoeft van mij niet goed te rijden, als ze maar wil leren want met vallen en opstaan kom je uiteindelijk op het niveau dat we allemaal willen bereiken. Maar daar kan je niet komen zonder kansen.. :)

Jaa klopt helemaal wat je zegt, maar waarom zou ik een bijrijder moeten? Is het zo
verkeerd om het zelf te willen doen? Dat ik zelf een bijrijder ben (waar ik natuurlijk
blij mee ben) zegt toch niet dat ik zelf verplicht ben om een bijrijder later te nemen.
Ik wil zelf dingen leren met 'mijn' paard en zelf hoger komen. En misschien neem ik dan
op een later punt wel een bijrijder. Een paard koop je toch niet om hem daarna door
een bijrijder te laten rijden? En ja ik gun iemand die kans zeker, maar mag ik het ook
zelf doen in het begin?

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:23

Ik heb bewust geen bijrijder omdat ik er genoeg tijd voor heb. daarnaast wil ik niet dat er iemand anders veel op xander rojd. Xander is erg gevoelig voor, Hijs eenkennig maar wel braaf als ik er iemand anders op zet maar de volgendw dag merk ik hoe vervelend het is als er iemand anders op hem rijd want ik kan dan gewoon overnieuw beginnen. En natuurlijk gun ik het aan anderen bijv als emma. Ze is dan misschien jong maar ik ken niemand op die leeftijd met zo'n groot verantwoordelijkheidsgevoel en ze weet waar ze mee bezig is en doet geen gekke dingen. Ik gun het haar van harte dat zij een vzpaard krijgt en zo lopen er vast nog veel meer mensen rond. Maar op xander werkt het voor mij niet als ik er iemand anders op zet..

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-11 19:24

Kirsten_D schreef:
Klinkt interessant! Is dit je 'grote' stage?

Yess :D! Zit nu in me derde jaar dus een jaar stage lopen.

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:24

Ja was ook super vet!! :D
alleen niemand geloofd me als ik het vertel xD

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-11 19:25

Pebbs schreef:
Ik heb bewust geen bijrijder omdat ik er genoeg tijd voor heb. daarnaast wil ik niet dat er iemand anders veel op xander rojd. Xander is erg gevoelig voor, Hijs eenkennig maar wel braaf als ik er iemand anders op zet maar de volgendw dag merk ik hoe vervelend het is als er iemand anders op hem rijd want ik kan dan gewoon overnieuw beginnen. En natuurlijk gun ik het aan anderen bijv als emma. Ze is dan misschien jong maar ik ken niemand op die leeftijd met zo'n groot verantwoordelijkheidsgevoel en ze weet waar ze mee bezig is en doet geen gekke dingen. Ik gun het haar van harte dat zij een vzpaard krijgt en zo lopen er vast nog veel meer mensen rond. Maar op xander werkt het voor mij niet als ik er iemand anders op zet..

Ik zal hem voor je aanpakken ~~}>

Grapje hahah, denk dat als je een keer Ringo rijd dat je heel erg moet
wennen aan de gangen haha, want toen ik Xander uitstapte wist ik niet
wat ik voelde z'n apart loopje haha :P

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-11 19:26

Eva_D schreef:
Ja was ook super vet!! :D
alleen niemand geloofd me als ik het vertel xD

Vandaag in het weerwater hahah :P?

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:29

Haha nee ik zit in Istanbul voor stage :P
En hier heb je dus het grootste aquarium van europa, en daar kon dat!
Dus heb ik samen met mn vriend gedaan (die me hier op heeft gezocht)
Maar goed die haaien zijn dus wel mensen gewent hoor haha
Maar was wel echt heel leuk, echt veel beesten had je daar! En heb ze allemaal geaait :+
maar niet de groote haaien want dat mocht niet, je moest ze hun weg laten zwemmen en niet storen verder :P En ze kwamen recht op je af, en dan net voor je van richting veranderen haha.

Ik merk wel dat alle Turken hier het echt achterlijk vinden om zo iets te doen, en alle mensen uit Nederland vinden het leuk, cultuur verschil denk ik.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-11 19:36

Eva_D schreef:
Haha nee ik zit in Istanbul voor stage :P
En hier heb je dus het grootste aquarium van europa, en daar kon dat!
Dus heb ik samen met mn vriend gedaan (die me hier op heeft gezocht)
Maar goed die haaien zijn dus wel mensen gewent hoor haha
Maar was wel echt heel leuk, echt veel beesten had je daar! En heb ze allemaal geaait :+
maar niet de groote haaien want dat mocht niet, je moest ze hun weg laten zwemmen en niet storen verder :P En ze kwamen recht op je af, en dan net voor je van richting veranderen haha.

Ik merk wel dat alle Turken hier het echt achterlijk vinden om zo iets te doen, en alle mensen uit Nederland vinden het leuk, cultuur verschil denk ik.

Nou ik vind het niet achterlijk maar als ik dan net lees dat er in australië een haai 3 mensen
dood heeft gebeten, denk ik wel 10x voordat ik daar in duik hahaha :P

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:36

omg wie gaat er nou met haaien zwemmen :=

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:45

Eva, klinkt echt super vet! Wat voor stage doe je daar? Is Istanbul een leuke stad? Een vriend van me zit er voor een half jaar op de uni :j

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:46

Toen ik voor de eerste keer ging surfen in Zuid Afrika was ik niet bang om de grote zee in te gaan. Little did I know, er zwemmen daar witte haaien :=

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:48

tja als je niet weet waar ze zitten kan je er ook niet bang voor zijn :P

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:48

Ik heb maandag een gesprek bij mijn mogelijk nieuwe baan :D